פתחו יומנים: נויה אריאלי ודור טאוב קבעו תאריך לחתונה

שלושה חודשים אחרי האירוסים המרגשים, דור טאוב ונויה אריאלי שהכירו בריאליטי השידוכים המצליח "אהבה חדשה" קבעו תאריך רשמי לחתונה

נויה אריאלי ודור טאוב | צילום: אינסטגרם

אחרי סשן של שלוש חתונות מבית היוצר של "האח הגדול" ועוד אחת בדרך, בלי נדר, ממש בקרוב תתקיים החתונה הראשונה שיצאה מריאליטי השידוכים "אהבה חדשה", וזה יקרה בעוד ארבעה חודשים. בחודש מרץ האחרון, במהלך צילומי העונה החדשה של התוכנית בה הכירו, הפתיע דור טאוב את בת הזוג נויה אריאלי כשהציע לה נישואים על הסט. נויה אומנם חשבה שהיא באה להתארח, אבל נדהמה לגלות כי טאוב כורע ברך ומציע לה להיות לו לאישה. השניים הספיקו מאז להיות במרכז גל שמועות על היריון, אותו הספיקו להפריך וכעת אפשר לבשר שיש תאריך רשמי לחתונה המרגשת.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אז תפתחו את היומנים והכינו את הצ'קים, כי אחרי סיבוב אולמות ובדיקת תאריכים, ב-23 לספטמבר נויה ודור יהפכו לבעל ואישה באופן רשמי. השניים כבר הוציאו הזמנות "סייב דה דייט" באופן רשמי לבני המשפחה ובקרוב ההודעה תצא גם לחברים. בינתיים אנחנו רק יכולים לדמיין כמה אריאלי תהיה יפה בשמלה לבנה.

דור טאוב, נויה אריאלי
דור טאוב, נויה אריאלי | צילום: יח"צ

 

למי שהספיק לשכוח את סיפור האהבה שממש לא התחיל כמו באגדות נזכיר כי דור היה אחד הגברים שנויה יצאה איתו לדייטים במסגרת התוכנית, אך אחרי כמה ימים החליטה להיפרד ממנו. לאחר פרישה של הגבר שהצטלם לתוכנית, בחרו בטאוב להיכנס כמתמודד ולמצוא לו אהבה. רצה הגורל וקרה שהשניים חזרו לקשר רומנטי ומאז הם מנהלים מערכת יחסים צמודה ופוטוגנית.