תודה אבל לא תודה: בן אל תבורי הבריז מאירוע משפחתי ולא תאמינו מי דווקא כן הגיעה

כמעט שנה לאחר מותה העצוב של קארין באומן, שנפטרה לאחר מאבק במחלת האנורקסיה, הנכדה של יהודית באומן חגגה בת מצווה. למרות שהוא בארץ, בן אל תבורי בחר שלא להגיע, אבל אורטל עמר ואפילו אשתו לשעבר של שימי - כן. אז מה היה שם?

שימי תבורי ויהודית באומן עם הנכדה אגם
שימי תבורי ויהודית באומן עם הנכדה אגם | צילום: אור גפן

מערכת היחסים של בן אל תבורי עם אבא שלו שימי ידעה עליות ומורדות רבות במהלך השנים האחרונות, כשמי שעמדה כביכול באמצע הייתה בת הזוג של אביו, שלימים הפכה אשתו, יהודית באומן. למרות הניסיונות הבלתי פוסקים לפיוס משפחתי לא נרשמה סולחה כוללת מרגשת ונראה שבאומן שוב מתאכזבת. למרות שהיחסים עם שימי הסתדרו והשניים אף הקליטו בקיץ האחרון שיר משותף, תבורי הצעיר שקיבל הערב הזמנה לאירוע חגיגי של משפחת באומן - בחר שלא להגיע.

כתבות נוספות במדור סלבס:

לראשונה מאז לכתה של קארין באומן, שנפטרה לאחר מאבק ממושך באנורקסיה, חגגה המשפחה אירוע משמח, בת מצווה לאגם, נכדתה של יהודית מבתה נטלי. המוזמנים, שהגיעו לאולמי The One בנתניה באירוע בהפקת שון בלאיש זכו לשמוח ולשמח את הילדה שהגיעה לבגרות במסיבה שלא תשכח, ולהנות מהופעה של שימי, בן זיני ועדן חסון.

יהודית באומן, אביבה תבורי
שמה את המשקעים מאחור. יהודית באומן, אביבה תבורי | צילום: אור גפן
שימי תבורי, בן אל תבורי
לפחות בת אל הגיעה | צילום: אור גפן
אורטל עמר
אורטל עמר | צילום: אור גפן

 

למרות ההזמנה והציפיה שבן אל, שנמצא בימים אלו בישראל, יכבד ויגיע, הוא לא מצא לנכון להתייצב בשמחה המשפחתית. מי שכן הגיעו הן אביבה תבורי, אשתו לשעבר של שימי ואימו של בן אל, כמו גם אורטל עמר ששמרה על קשר קרוב עם יהודית ושימי במהלך השנים האחרונות. ייתכן שאלו, איתן תבורי הצעיר נמצא בסכסוך, גרמו לו לוותר על ההזדמנות להגיע. עוד הרימו לאגם המתוקה קווין רובין, סתיו קצין, רון שובל, ליאור דיין, פנינה רוזנבלום, יזהר כהן ואחרים.

סתיו קצין ואגם
סתיו קצין באה להרים. | צילום: אור גפן

 

משפחת תבורי באומן
מגיע להם לשמוח

 

עדן חסון
עדן חסון | צילום: אור גןפ

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-biladi-self-2301122000' autoplay='0' credit='הסכסוכים המשפחתיים העסיסיים ביותר' desc='' poster='' kid='1_wxm40p56' duration='221']