עדן בן זקן מדווחת מבית החולים: "בדרך כלל שומרת את החיים האישיים לעצמי אבל הפעם רציתי לשתף"

עדן בן זקן חלקה עם העוקבים כי בנה מישל בן הארבע עבר ניתוח בהרדמה מלאה: "יש משהו בילדים שהופך אותך לחוסר אונים", אמרה - ואף הציעה: "אם יש לי אופציה לעזור לכם לשמח את הילדים אני תמיד פה"

עדן בן זקן
עדן בן זקן ושוקי ביטון | צילום: אינסטגרם

הזמרת עדן בן זקן כבר לא מעט שנים בתעשייה, מאז נכנסה לחיינו בסערה עם האוברול המנומר ב"שלושים שקל". בדרך כלל היא לא נוטה לשתף יותר מדי מהחיים האישיים שלה ומנסה לשמור על הפרטיות שלה ושל בני המשפחה. אבל, נראה שרגע מטלטל עם האהובים שלה גרם לה לרצות לספר ולהביע תמיכה בכאלו שעוברים חוויות דומות לשלה. אתמול בשעות הערב המאוחרות, חלקה בן זקן עם העוקבים כי הבן שלה מישל עבר ניתוח בהרדמה מלאה.

"את החיים האישים שלי אני בדרך כלל אוהבת לשמור לעצמי ולמשפחה שלי אבל הפעם רציתי לשתף מה שעברתי ביומיים האחרונים. הבן שלי מישל אהוב שלי עבר ניתוח בקע ניתוח שנחשב קל יחסית ברוך השם אבל יש משהו בילדים שהופך אותך לחסר אונים ונותן לך הרגשה שאף פעם לא הרגשתי שאין איך לעזור במיוחד בהרדמה המלאה" עוד שיתפה עדן מהחוויה הלא נעימה והוסיפה "רגעים לא קלים של לחכות לתשובה שנגמר הניתוח ועבר בהצלחה וברגעים האלה ראיתי את כל ההורים בבית חולים חשבתי על כל ההורים שעוברים ניתוח יותר קשה לילדים או ניתוחים שיותר קשה לפתור ולא הפסקתי לבכות כי ילדים זה הכול בחיים שלנו. למענם אנחנו חיים. אז אני רוצה לחזק אתכם הורים יקרים שהכול יעבור בשלום ותהיו חזקים ואם יש לי אופציה לעזור לכם לשמח את הילדים אני תמיד פה מאחלת לכולם בריאות הכי חשוב מהכול".

עדן בן זקן
עדן בן זקן | צילום: אינסטגרם