המצלמה הנסתרת בשירותי המכללה: הוארך מעצר החשוד

בית המשפט האריך עד ליום ראשון את מעצרו של חאלד דמראני, עובד תחזוקה במכללה האקדמית תל אביב-יפו, בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בשירותי נשים באחד הבניינים בקמפוס. החקירה נפתחה לאחר שסטודנטית מצאה את המצלמה באחד התאים - ודיווחה להנהלה

Whatsapp Image 2024 04 17 At 1

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) עד ליום ראשון את מעצרו של חאלד דמראני, עובד תחזוקה במכללה האקדמית תל אביב-יפו החשוד ששתל מצלמה נסתרת בשירותי הנשים במכללה. חוקרי המשטרה אספו ממשרדו ומביתו של החשוד את כל החומרים שנתפסו במחשבו, והם נבדקים.

עו"ד רותם סרי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את דמראני, אמר: "מדובר באב בית כבן 60 שעובד במשך שנים במכללה ומעולם לא היו כנגדו תלונות. הוא מכחיש את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא. אנו נמצאים בשלבים הראשוניים של החקירה וכבר בשלב זה סבר בית המשפט שהראיות שהציגה המשטרה הן נסיבתיות בלבד. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישתחרר בהקדם".

נזכיר כי החקירה נפתחה לאחר שסטודנטית במכללה מצאה מצלמה נסתרת בשירותי הנשים בקמפוס, המוסד האקדמי הגיש תלונה במשטרה. חוקרי משטרת יפו ביצעו פעולות חקירה מהירות ואתמול עצרו את החשוד. החוקרים סרקו את כל תאי השירותים במכללה, ולא אותרו מצלמות נוספות.

החור בקיר השירותים והחור בקיר המשרד של העובד שנעצר
החור בקיר השירותים והחור בקיר המשרד של העובד שנעצר

מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו נמסר: "סביבת לימודים בטוחה ומוגנת עומדת בראש סדר העדיפויות של המכללה. לאחר שהתקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים, הנהלת המכללה פעלה באופן מיידי להגשת תלונה במשטרה כמו גם יידוע הגורמים הרלבנטיים במכללה. האירוע מתוחקר על-ידי המשטרה והנהלת המכללה משתפת ותשתף פעולה באופן מלא עם החקירה".

המכללה האקדמית תל אביב-יפו
המכללה האקדמית תל אביב-יפו | צילום: רונן טופלברג / מתוך ויקיפדיה

המכללה פרסמה הודעה לסטודנטים, שבה כתבה כי "סביבת לימודים ועבודה בטוחה ומוגנת עומדת בראש סדר העדיפויות של המכללה. היום התקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים בבניין 3, בקומת קרקע. אנו מעוניינכם לעדכנכם כי המכללה רואה את המקרה בחומרה רבה. מרגע שהמקרה הובא לידיעת הנהלת המכללה, היא פעלה באופן מיידי, הן בעדכון קצין הבטחון של המכללה, והממונה על מניעת הטרדות מיניות, וכן בהגשת תלונה למשטרה. אנו משתפים פעולה באופן מלא עם חוקרי המשטרה.

"לאחר מיצוי הבירור, תפעל המכללה בהתאם לתוצאותיו ובמלוא הרצינות. הנהלת המכללה תפעל ותעשה את כל הנדרש על מנת להבטיח סביבת לימודים ועבודה בטוחה ומוגנת".