פיקוד העורף התרעה במרחב

חדשות ערוץ 2

חדשות 2 כל העדכונים. צפייה ישירה במהדורה המרכזית של חדשות 2. ערוץ החדשות , מבזקים, תחזית מזג האוויר, נבחרת החדשות ועוד

פספסתם? צפו באולפן שישי

דנה ויס עם האירועים שעשו את השבוע
דנה ויס
  • דפנה ליאל, כתבת לענייני חינוך וירושלים
  • |
  • 22.8.14
  • |
  • 21:18
  • |
  • ניר דבורי, כתב צבאי
  • |
  • 22.8.14
  • |
  • 22:02
  • |
  • ניר דבורי, כתב צבאי
  • |
  • 22.8.14
  • |
  • 23:12
  • |
בראש החדשות
  • חדשות 2
  • |
  • 23.8.14
  • |
  • 01:09
  • סוכנויות הידיעות
  • |
  • 23.8.14
  • |
  • 03:58
  • ניר דבורי, כתב צבאי
  • |
  • 22.8.14
  • |
  • 02:06
  • אודי סגל, כתב מדיני
  • |
  • 22.8.14
  • |
  • 20:31
עדכון אחרון: 06:30

להיט ברשת: חיילות צה"ל בעירום

צילום של חמש חיילות צה"ל, המדגמנות מול המצלמה כשהן לבושות רק באפוד וקסדה, הועלה לפייסבוק ומעורר תגובות סוערות. לא ברור מתי התמונה הזו צולמה, אומרים גורמים צבאיים, אבל בדובר צה"ל מבהירים: "זהו מעשה פסול שנוגד את פקודות הצבא ורוח צה"ל"

  • חדשות 2
  • |
  • 12.1.12
  • |
  • 22:32
חיילות צה"ל מדגמנות עירום חלקי
תמונה: חיילות צה"ל מדגמנות עירום חלקי | צילום: פייסבוק


חיילי צה"ל אוהבים מאד לצלם את עצמם ולהעלות את התמונות לפייסבוק או את הסרטונים ביו-טיוב - זה ממש לא חדש. אבל נראה שיש חיילים - או יותר נכון חיילות - שלא למדו לקח מ"ריקוד המקפלות" של הלוחמים בקסבה של חברון או החיילת שהצטלמה כשהיא רוקדת על עמוד.

צילום אחד מכה גלים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות: בתמונה נראות חמש חיילות צה"ל המדגמנות מול המצלמה, כשעל גופן אך ורק אפודים ועל ראשן קסדות - בלי שום בגדים אחרים. התמונה זוכה למאות לייקים ולמאות שיתופים ברשת, כשחלק מהגולשים כבר כותבים שמדובר ב"בושה", ואילו אחרים מתגאים ב"לוחמות שלנו".

לא ברור מתי התמונה הזו צולמה, ובשיחה עם חדשות 2 באינטרנט העלו גורמים צבאיים את ההשערה שמדובר בתלמידות המשתתפות בגדנ"ע, או באפשרות שמדובר בתמונה שצולמה לפני זמן רב. עם זאת, חשוב לציין כי במקרים קודמים הועתקו התמונות והסרטונים לפורומים ואתרים שונים בעולם הערבי, ושם עוררו תגובות רבות המלגלגות ברובן על "לוחמות הצבא הישראלי".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "על פי הפרטים המופיעים בתמונה, לא ניתן לזהות מתי היא צולמה ואת אמינותה. ברור שאם מדובר בחיילות הרי שזהו מעשה פסול שנוגד את פקודות הצבא ורוח צה"ל".  

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק 


הכתבה מעניינת ? שלח אותה בדואר למי שתרצו
לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות
מציג תגובות:
<< < 17--7 | 42-18 > >>
הצג את כל התגובות ברצף
42
איזה שוות :)) כל הכבוד לצה"ל
24/03/2012 16:54
החולה
הגב לתגובה זו
41
כמו המופתי מ1948 של ירושלים כך המופתי של2012 צריך לתת לו אותו יחס 7 אמות בממעלית למטה
22/01/2012 18:22
tchzs
הגב לתגובה זו
40
מיסים אני משלם לא פחות מאף חילוני מתקיף, אבל אני שמח שאין לי קשר לשרות הצבאי,ובפרט לא בנותי
22/01/2012 13:15
אבי
הגב לתגובה זו
38
http://www.ilmattino.it/articolo.php?id=176977
21/01/2012 20:09
jhony
הגב לתגובה זו
35
גרוע ביותר זה מעשה פשע שלא יכופר בושה למדינה נבזית שכזאת.
20/01/2012 08:00
הגב לתגובה זו
33
אתם כולכם עושים פוזות ואומרים מזה פוגע? זה בכלל לא פוגע כי אתם שטופים בעריות! אם החיילות האלו מעוניינות בפורנו עצמי שיצלמו את עצמן בבית ולא יחרבשו לי שטויות בצבא הצבא נועד כדי להילחם לא כדי לספק את היצרים המיניים של אנשים ואל תגידו לי מי אמר לך להסתכל מי אמר לך ככה וככה... אתם לא קולטים מזה בגמרא כתוב בדרך משל אבא שמושיב את בנו בפתח של זונות מה יעשה הבן שלא יחטא??!?! ואני שואל את עצמי באמת מה יעשה הבן שלא יחטא?!?! אתם בכלל מודעים עד כמה יצר העריות הוא חזק איך בן אדם לעאזאזל יכול לחיות חיי משפחה נורמליים עם אישתו שהוא שטוף בכל העירום הזה בכל התאווה החומריות הזאת אני חוזר על מילים שמוכרות לכם אתם אפילו תתכחשו להם ותתעמתו עם המילים האלה בכוח אתם יודעים למה כי אתם מתכחשים לעצמכם!!! אם תסתכלו פנימה ותשאלו את עצמכם עמוק עמוק מה נכון ומה לא תבינו שבנות צריכות להתלבש צנוע אני לא אומר רעלה אבל אני חושב שיותר בגדים מאשר קסדה בלבד... מזה השטויות האלה זה הצבא? חיילות עירומות? הצבא הוא מוסד רציני... פשוט בושה וחרפה... ואחר כך מתפלאים שאונסים נשים, אני יודע שזה לא מוצדק ואין שום הצדקה אבל מה הקשר אם קורים מקרים לא עדיף להישמר מזה? כואבת לך היד אתה תכרות אותה לגמרי? לאיזה מן תרבות אנחנו מגדלים את אנשינו איזה מן חינוך... ד" ישמור ויציל רחמנא ליצלן בע"ה שנזכה שכולנו נילך לפי חוקי התורה שהם האמת והם יהפכו את החברה שלנו לצודקת אולי זה לא נראה לכם אבל אתם חילונים יקרים מסתכלים על התורה מפרספקטיבה חיצונית תנסו פעם אחת לחקור את הדת ותגלו שכל מה שחשבתם אי פעם עליה זה שקר פעם אחת תנסו ללמוד להקשיב ולנסות לגלות את האמת אני מבטיח שלא תאוכזבו אם תחפשו במקומות המתאימים
18/01/2012 20:44
אריאל
הגב לתגובה זו
32
איזו סמרטוטנות... ממתי צה"ל זה משטרת המוסר במדינה הזו? או החרדים?
18/01/2012 15:57
דניאל
הגב לתגובה זו
31
עכשיו אני כן רוצה לשרת בצהל
18/01/2012 05:00
Elian's
הגב לתגובה זו
30
אז מה? ילדות בכיתה 'ח עושות לכם את זה?
17/01/2012 21:10
Dinosaur
הגב לתגובה זו
29
זה תמונה מלפני שנים, טוב שנזכרתם
17/01/2012 12:02
שלומי
הגב לתגובה זו
28
תסדרו לי איתם איזה שבוע מפנק יצחק
16/01/2012 21:19
מאתר
הגב לתגובה זו
27
קרן אור בחשיכה של החרדים הרבנים ושאר כוחות האופל מימי הבינים
16/01/2012 20:51
אב
הגב לתגובה זו
26
מה הבעיה , קצת פירסום לצבא לא יזיק.
14/01/2012 03:23
צפצפ
הגב לתגובה זו
25
עם התוכן המשופר https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2692694109825&set=a.1362622218859.2054944.1030683131&type=1&theater
14/01/2012 00:39
דני מרנדגל
הגב לתגובה זו
24
מה כבר בחורות צעירות אלה כבר עשו? חלום של כל גבר לראות בחורות יפות שכאלה בלבוש מינימלי ולא פוגע... במי דבר שכזה פוגע? בצבא? בכבוד הלאומי של הצבא המחורבן בארץ המטומטמת הזאת? ארץ אוכלת יושביה ומתירה לשכבות החלשות שלה להזרק לכלבים? תגידו? אתם נורמליים??? קצת תוסיק יפה במדים מינימליים וכולם מאבדים את הראש? כל הכבוד לקצת הומור לאומי,סקסי וחצוף מצד הבנות...מחכה לתמונות הבאות בנות !!! בפעם הבאה אני מבקש בגדי קפואירה או משטרה...(:
13/01/2012 19:49
אריאל לוריא
הגב לתגובה זו
22
יש עשרות אם לא מאות תמונות של חיילים בפוזות כאלה אבל כשבנות עושות את זה זה פסול ומבזה?!
13/01/2012 16:24
חייל
הגב לתגובה זו
איזה חייל מטומטם... שהבנות יהיו קצת יותר צנועות... לא יקרה כלום...!!!!
13/01/2012 19:39
הגב לתגובה זו
21
סוף סוף שגם דתיים יוכלו להנות ממנו גם!
13/01/2012 13:40
זאב
הגב לתגובה זו
אם היו מחוקקים חוק , שמי שלא עושה צבא ואו מתנדב לשרות לאומי משלם יותר מיסים כל חייו..........אז נראה מה היה קורה !!!!! כולל חרדים שרק מקבלים ולא נותנים כלום !!!!!
14/01/2012 09:43
פטריוט
הגב לתגובה זו
תירוצים לפרזיטיות לא חסרים