חדשות ערוץ 2

חדשות 2 כל העדכונים. צפייה ישירה במהדורה המרכזית של חדשות 2. ערוץ החדשות , מבזקים, תחזית מזג האוויר, נבחרת החדשות ועוד

פספסתם? צפו בחדשות הלילה

דוריה למפל ועפר חדד עם סיכום החדשות
דוריה למפל ועפר חדד
  • חדשות 2
  • |
  • 10.4.14
  • |
  • 01:05
  • |
  • חדשות 2
  • |
  • 11.4.14
  • |
  • 00:49
  • |
  • חדשות 2
  • |
  • 13.4.14
  • |
  • 03:30
  • |
  • חדשות 2
  • |
  • 12.4.14
  • |
  • 00:53
  • |
בראש החדשות
  • תמיר סטיינמן, כתב בדרום
  • |
  • 16.4.14
  • |
  • 21:48
  • פוראת נסאר, כתב המגזר הערבי
  • |
  • 16.4.14
  • |
  • 20:43
  • המהדורה המרכזית
  • |
  • 16.4.14
  • |
  • 23:36
עדכון אחרון: 03:55

יונית לוי

יונית לוי מדווחת בכל ערב ב-20:00 לכל עם ישראל על כל מה שקורה בעולם. הכתבים והפרשנים של חדשות 2 מעדכנים על האירועים הבולטים שהיו ויהיו, וחושפים את מה שאחרים מנסים להסתיר. יונית לוי הצטרפה לחדשות 2 בשנת- 1999

  • יונית לוי
  • |
  • 17.12.08
  • |
  • 11:15
יונית לוי - המהדורה המרכזית חדשות 2
תמונה: יונית לוי - המהדורה המרכזית חדשות 2 |
   יונית לוי מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 2


 נוסטלגיה: יונית לוי מגיעה ליאיר לפיד בתחילת דרכה בחדשות 2

יונית לוי עונה על השאלון המורחב של יאיר לפיד

 לכל כתבות יונית לוי בחדשות 2 באתר רשת

לעמוד התכנית: המהדורה המרכזית

 

לפניות ליונית לוי: yonitl@news2.co.il

 

לפניות למהדורה המרכזית: mahadura@news2.co.il


הכתבה מעניינת ? שלח אותה בדואר למי שתרצו
לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות
מציג תגובות:
<< < 17--7 | 42-18 > >>
הצג את כל התגובות ברצף
42
עיתונאי זה שעושה תחקירים השאר זה שליחים של עיתונאים ובעלי הון
23/10/2010 13:20
שמעון
הגב לתגובה זו
41
אני רוצה לגיד בוווווווווווווווווווזזזזזזז לכל העיתונאים בטלביזיה בכל הערוצים בושה וחרפה .אתם נתתם את הרושם הראשוני לעולם שצה"ל וחיל הים הסתבך בלב ים ,אתם נתתם לעולם לראות אותנו כאשמים, ישר שעה אחרי המבצע יצאתם עם כותרת הסתבכות בלב ים ,העולם ראה בצה"ל כרוצחים לא מקצועיים ,אתם תרמתם לטרוריסטים להראות כמנצחים ,אתם השפלתם את הצבא וחיל הים אבל לצערי עשיתם את זה בשביל הרייטינג ושכחתם את מי אתם מש]פילים ,לי מובן שלא עשיתם את זה בכוונה אבל לצערי זה מראה על חוסר מקצועיות ,האמונה שלי בכם כעיתונאים אמינים למדינה אבדה וכל זה על מנת להעלות את הרייטינג של הערוץ שלכם ,מה היה קורה אם הייתם יוצאים עם כותרת טרור בלב ים אפילו דעת העולם עלינו הייתה אחרת ,הייתם צריכים להשאיר את הכותרת הזאת לערוצים אויבים כמו אלגזירה או אחרים , אני אזרח דרוזי אוהב מדינת ישראל למרות כל המשברים שאנו עוברים עם היהודים אחינו לדם ולנשק ,אבל אנו לא מוכנים לפגוע בצה"ל או בביטחון מדינת ישראל ,ואתם אכן עשיתם בדרך עקיפת ולא בכוונה ולצערי אתם ממשכים באותו טעות אפילו ימים אחרי המבצע באולפן ששי בושה וחרפה, עאדל אזרח דרוזי
04/06/2010 21:50
עאדל
הגב לתגובה זו
בודאי שזה בכוונה,זה לא בטעות...
30/10/2011 20:30
הגב לתגובה זו
40
יונית שלום לידעתך העבודה הקשה שביצעו חיילי השייטת במשט של "שוחרי השלום" הפרימיטיבים לא צריכים לעורר בך גועל , הבעות פנייך אמרו הכל כמעט והקאת. אנא ממך תהי יות ממלכתית בשעת צרה תלמדי מעמיתך רוני דניאל. אל תמשיכי את דרכך מעופרת יצוקה אני בטוח שאת אדם אינטילגנטי מאד , פקחי את ענייך , העזתים לא מסכנים יש בעולם בני אדם הרבה יותר מסכנים שמתעללים בהם
01/06/2010 16:38
דוד
הגב לתגובה זו
39
נראה לי שהחילונים הגזימו. למה צריך להביא כאן את הכותרות נגד החרדים וכי חסר כותרות יותר מענינות. נראה לי שעברנו את הגבול, יש כבר כאן משהו מעין אניטשמיות לשמה.
13/04/2010 12:44
אהוד
הגב לתגובה זו
38
יונית מתה עליייך חיים שלי את
05/02/2010 19:19
גל אוחנה
הגב לתגובה זו
37
את מגישה את החדשות לחוץ,במקום להיות נינוחה את מדברת מהר,עושה פרצוף מלחיץ וכו'
03/02/2010 14:02
לא רוצה
הגב לתגובה זו
36
נינט בחורה חולת סרטן ממאיר ונדיר ביותר , אנו זקוקים לעזרה כדי לטוס לבוסטון לבתי חולים שנינט היתה צריכה לחזור לבוסטון ולא יכולנו מבחינה כספית יותר , לכן אני פונה אליך ומבקש את עזרתך באיזו כתבה על נינט ומחלתה הנדירה , תוכלי לראות את נינט באתר שלה ותגידי איך דבר כזה חולה במחלה הכי נדירה בעולם , בהמון תודות ממני סאני כהן 0508590746 www.zakai.com/ninet
10/01/2010 22:39
סאני כהן
הגב לתגובה זו
35
אם את תוכלי קצת בבקשה להמניך את מהירות הדיבור שלך אני אשמח מאוד אני גם יבין על מה מדובר?....!!!!!!!
28/12/2009 07:06
יונית לוי אם את יכולה להמניך:?
הגב לתגובה זו
34
אין כמו יונית לוי מי ומה ? יונית לוי או מיקי חיימוביץ' ? ברור אבל ברור ברור שיונית לוי מייקי חיימוביץ' מתאימה לערוץ 10
20/12/2009 20:12
יפיפייה אמיתית
הגב לתגובה זו
זה בא מקנאה הם לא כמנו אז הם יורדים עלינו כי הם יודעים שהחיים האמייתים הם שלנו
18/12/2009 14:44
אלי
הגב לתגובה זו
כי הם במקום לתרום למדינה הם מזיקים למדינה יותר ויותר הם חיות לא בני אדם יושבים על הישבן שלהם בבית ומקבלים כסף חינם.....? המשך יבוא!!!
28/12/2009 06:57
רוני אלפרוני
הגב לתגובה זו
32
המיוחדות שבה היא שהיא מדברת בשפת הגוף יותר משפת הפה וגם הפה שלה לא רע בכלל. אבל מכאן ועד מלכת היופי מרחק שמים לארץ וכמובן שהיא מרוחה בשכבות של איפור וכו'.
02/12/2009 01:39
אהוד
הגב לתגובה זו
אתה יודע כמה מרוויח מגיש חדשות ? בין 80-100 אלף שקל יותר משר בכנסת רק כדי להעביר מאיש לאיש אז כנראה שיש לה מה להציע. האישה מוכשרת
16/12/2009 15:57
חחח
הגב לתגובה זו
מאיפה אתה יודע כמה היא מרוויחה?
22/02/2010 16:30
נועם
הגב לתגובה זו
נכון היא חמודה ונאה, יש היגידו גם יפה ורואים שהיא די חכמה אבל ממש לא מוכשרת יותר מהרבה נשים אחרות מה לעשות במדינת ישראל צריך קשרים ק ש ר י ם ולא ככ כישורים זאת האמת העצובה!!!!1!! פשוט כדאי לכולם לברר מי זה אבא שלה
15/07/2010 11:07
שני
הגב לתגובה זו
31
יונית לוי כתבת סבבה גם יפה תאמת הייתי עושה אותה אחלה גוף פליזזז יונית אפשר ילד ?! צרי קשר עימי ! אחלה כתבת שבעולם !
22/11/2009 07:10
רפי אבוטבול
הגב לתגובה זו
יונית לוי אומנם חכמה ונראית טוב,אך הקרירות שלה משגעת אותי הכל עובר מעליה ולא מליבה. הקור שלה והמשפטים הלא ברורים גורמים לי לחשוב מי בכלל שם אותה כקריינית מרכזית? הרי כל חצי משפט לא ברור מכאן שחצי מהחדשות אני לא מבינה וקולטת. שימו לב לקריין של ששי בערב יאיר לפיד כמה הוא חביב אך דעתן מבינים כל מילה ובעיקר הלב הטוב שפוקע ממנו, והרי לכם ההבדל!!!!!!!!!!!!!!
05/11/2011 23:51
נעמי
הגב לתגובה זו
29
לוי הינה מגישה מקצועית ביותר ושתצליח בחיים הפרטיים גם זה לא ענייננו.
13/11/2009 17:46
ציפי
הגב לתגובה זו
28
הנידון: בקשה להעלאת נושא מצוקת הדיור לדיון ציבורי בתאריך אוגוסט 2009 מנהל מקרקעי ישראל פתח בהזמנה לקבלת הצעות לחכירת מגרשים במשמר דוד לבניית 49 יחידות דיור מתוכם 19 יח"ד בקיר משותף. (מכרז מר/185/2009) המכרז הסתיים כאשר היו 1550 הצעות ורק 49 זוכים נתון הנלקח מפרסום מנהל מקרקעי ישראל. כלומר לא ניתן מענה דיור למאות משפחות. אין זה סוד, כי זה שנים ארוכות אין מדינת ישראל מציעה פיתרון מעשי וממשי לזוג צעיר המבקש להתחיל את חייו ולרכוש בית בישראל. התחלות הבניה שואפות לאפס, המשכנתאות צומצמו וקטנו, מענקי העידוד נעלמו, "מענקי השליש" נמחקו, בוטלו ה"הלוואות המותנות", ה"הלוואות העומדות", ה"הלוואות בביטוח הצמדה", ושכר הדירה מרקיע שחקים ויוזמות ופתרונות דוגמת דיור להשכרה גם הן אינן ריאליות. בעיה אפילו כפולה ומכופלת כאשר מדובר בבניה נמוכה. לאור העובדות האלו והמצוקה שלנו ריצונו לדעת האם תוכלי לסייע בנושאים הבאים: 1. סיקור הנושא והעלאתו לראש הדיון הציבורי. 2. מתן ביקורת בונה במטרה לשפר את פעילות הרשויות הקשורות לנושא במדינת ישראל. 3. סקירה של מצבו הכלכלי של האזרח במדינה ועל יחס הוצאות הדיור ביחס להכנסותיו. 4. מתן הסבר ופרסום התוכניות ויעדים המתוכננים במדינת ישראל ובפרט באיזור מרכז. בברכה ותודה מראש על הסיוע משתתפי המכרז תשובה ניתן לשלוח לכתובת הבאה: israelyr@netvision.net.il
24/10/2009 17:54
ישראל
הגב לתגובה זו
27
תודה שאת מאמינה לשלום
15/10/2009 23:10
חמודי
הגב לתגובה זו
26
אין אנשים כמוך אם היו אנשים כמוך העולם הפך להיות טוב מאד אין אנשים מאמינים לי כמוך
15/10/2009 23:06
אובמה
הגב לתגובה זו
25
שלום וביי
15/10/2009 23:00
עידו תשמור עליה
הגב לתגובה זו
24
תןדה לך על שאת מגישת החדשות של הערוץ הזה אני מעריץ שלך תודה
11/10/2009 23:09
אמיר
הגב לתגובה זו
23
תעזבו אותה בשקת
11/10/2009 23:06
אמיר
הגב לתגובה זו
22
תראו את האתר של הבת שלי פעם אחת ותנסו לעזור לנו בבקשה . 0508590746 www.zakai.com/ninet
07/10/2009 09:36
סאני כהן
הגב לתגובה זו
21
יונית בלעדיך,המסך יהיה אפל ותפל אנחנו אוהבים אותך ונהנים לראותך ערב ערב בסלון ביתנו המשיכי בפועלך,עלי והצליחי עים עידו ולבד בכל.
22/09/2009 10:49
אידה
הגב לתגובה זו
את מדברת מהר מידי לכן קשה להבין אותך
15/10/2009 11:13
תמר
הגב לתגובה זו
למה אתם מדברים שתויות.........?
28/12/2009 06:48
רוני
הגב לתגובה זו
20
הלנו את אם לצרינו????????
06/09/2009 16:47
את מהערב רב שעלה ממצרים
הגב לתגובה זו
19
אוהבים לשמוע את הקול שלך בדברים הכי קריטיים. ויש לך כתבות מאוד מעניינות תמשיכי כך...