אחרי שפרש מ88fm: השדרן בועז כהן מצא עבודה חדשה

בועז כהן, שפרש לאחרונה מרדיו 88fm, ישדר רצועה יומית ובנוסף יערוך ערוץ מיוחד בפלטפורמה הדיגיטלית ברדיו eco99fm

בועז כהן
בועז כהן | צילום: זאב ינאי

סאגת פרישתו של השדרן בועז כהן מ-88fm מגיעה לסיום: בימים האחרונים נחתם הסכם בין כהן לבין תחנת הרדיו eco99fm. כהן ישדר ויערוך רצועת שידור קבועה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 22:00-00:00 בתכנית שתישא את שמו, ובנוסף, יערוך ערוץ מוזיקה ויעלה סטים מוזיקליים ייחודיים בפלטפורמת הדיגיטל של התחנה eco99music.

 

השדרן הותיק מספר על תחושותיו עם ההצטרפות לתחנה: "מיום שעמדתי על דעתי רציתי לחשוף את הסביבה שלי למוזיקה שריגשה וריתקה אותי. בתיכון אמרתי לחברים, 'אתם חייבים לבוא אליי לשמוע את התקליטים החדשים שקניתי'. לפעמים התאהבו. לפעמים לא הבינו. אבל הם הקשיבו. ואז, כשהגעתי לרדיו, פתאום יכולתי לעשות את זה לעשרות אלפי אנשים. להשמיע להם מוזיקה שמרגשת אותי ומסקרנת אותי ולנסות לגרום להם להתאהב. הרבה פעמים הצלחתי, לשמחתי. בעיניי, להיות שדרן רדיו זה להפיץ אהבה. זה לקדם איכות. זה להעשיר חיים של הרבה אנשים ביופי ובאהבה. להוסיף להם קסם. אני מודה ל- eco99fm שהרימו את הכפפה, ומעניקים לי את הזכות לעשות את מה שאני אוהב הכי הרבה - רדיו."

 

חגית קמין, מנכ"ל eco99fm: "מאז הקמת eco99fm אופי שידורי הערב והלילה של התחנה היה ייחודי, ובו אנו מותחים את המנעד המוזיקלי, כדי לאפשר לעוד קהלים להנות. בעולם המוסיקלי הזה בועז מהווה סמן ימני בסוג העריכה הייחודי לו, ולכן צרפנו אותו לשורותינו וגאים בקולות האחרים שהוא יביא לרדיו".

לעוד כתבות בתרבות:

אסי עזר על התנגדות המדינה: "זאת הומופוביה"
סטטיק בפוסט נוקב: "האם איבדנו את זה סופית ?!"

מלחמה, שלום וסירי לילה: משחקי הכס, ביקורת