הצעות לתכנים לצפייה ליום כיפור

הסרט הרומנטי של כל הזמנים או ריאליטי זבלי במיוחד: מצאנו לכם חמש דרכים להעביר את היום המענה של השנה. תודו לנו אחר כך

bachelor pad
Bachelor Pad | צילום: צילום מסך

"Bachelor Pad" מגיעה לשיאי טראש חדשים

הקונספט של "Bachelor Pad" גאוני: לוקחים את המתמודדים הבולטים מ"הרווק" ו"הרווקה" ומשכנים אותם בוילה אחת למשך כמה שבועות. הפרס בסוף העונה הוא 250 אלף דולר וכדי להשיג אותו, המתמודדים מדיחים אחד את השני: הבנים את הבנות והבנות את הבנים.

 

תוסיפו למשוואה אלכוהול, בריכה וביקיני ותקבלו את גרסת הטראש של "הישרדות". העונה השלישית של פורמט הריאליטי המשובח הזה שודרה בקיץ האחרון בארה"ב והסתיימה במהלך מזעזע והיסטורי של אחד הפיינליסטים.

 

אם יש לכם 12 שעות פנויות בכיפור, ומשהו אומר לנו שיש לכם: שימו את טלפיכם על העונה השלישית של "Bachelor Pad".

 

"Damages" דורשת צדק חברתי

ממש אחרי החגים, HOT תשדר את עונתה החמישית והאחרונה של סדרת הדרמה המשפטית המעולה "Damages". אבל בעידן האינטרנט, באמת שאין טעם לחכות.

 

העונה החמישית של "Damages" היא הפרק האחרון במאבק המשפטי והאישי של פטי יוז (גלן קלוז) ואלן פרסונס (רוז ביירן). סיפור המסגרת המשפטי של העונה מתבסס על על פרשת "וויקיליקס" ומייסד האתר ג'וליאן אסנג' כשבמקביל, פרסונס מנסה להתנקם ביוז, שלפי מיטב ידיעתה, עמדה מאחורי הזמנת ניסיון חיסולה.

 

מאבק יצרי ומלא במתחים בן חמש עונות מתנקז לעשרה פרקים ערוכים במהודק. ככה עושים טלוויזיה.

 

"אישה יפה" ממסדת את הזנות

טוב, לא ממש ממסדת את הזנות אבל לגמרי תורמת לשיקום המקצוע.

 

הקומדיה הרומנטית משנת 1990 עוקבת אחרי מערכת היחסים של איש העסקים אדוארד לואיס (ריצ'רד גיר) ונערת הליווי ויוויאן וורד (ג'וליה רוברטס). לואיס שוכר את וורד לשבוע ומגלה, מהר מאוד, שקיבל הרבה יותר ממה שהתכוון לקבל.

 

הסרט הקנה לרוברטס מועמדות לאוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה וזכייה באותה הקטגוריה בגלובוס הזהב.

 

מתרפקים על "חלף עם הרוח"

אף יום כיפור הוא לא יום כיפור מושלם בלי צפייה אחת (לפחות) ב"חלף עם הרוח", הסרט הרומנטי משנת 1939 ששבר לבבות ברחבי העולם. בהנחה שאין לכם את הספר של מרגרט מיטשל בבית, העיבוד ההוליוודי הוא הדבר הכי טוב ליד.

 

האם אתם מסוגלים לדקלם בע"פ את הסצנה בה קלארק גייבל נפרד מויויאן לי? כלומר, לדקלם במלואה?

 

"חלף עם הרוח" הוא הבחירה הקלאסית של יום כיפור. עם הסרט הזה אי אפשר לפספס.

 

ג'ק באוור מציל את העולם

אתם לא באמת זקוקים להיכרות עם ג'ק באוור, נכון?

 

אלפי מילים נכתבו על הסוכן המיוחד שדאג להציל את העולם שנה אחרי שנה בלי להתקלח ו/או לבקר בשירותים. ככלות הכל, הוא ג'ק באוור.

 

סדרת המתח של "FOX" שעלתה לשידור לאחר אסון התאומים סחפה את העולם במשך שמונה עונות (וסרט טלוויזיה אחד). בכל עונה באוור מצא אויב חדש שאיים על השלום העולמי ובכל עונה, באוור הצליח לסכל את תוכניתו.

 

לכל העובדים ב-CTU היה סוד אפל שגרם להם לא להתרכז בעבודה, כולם למעשה עבדו עבור גורם עוין, כולם שכבו עם הקולגות שלהם וכמובן: כולם חוץ מקלואי וג'ק מתים או מאבדים את שפיותם. אנשי כוח האדם של CTU הם או קוסמים או אנשים שממש לא טובים בעבודתם. לא ברור איך אנשים חדשים ממשיכים להתקבל לעבודה שם ואיך אף אחד לא סוגר את המקום הזה. אה כן, כבר סגרו אותו.

 

על איזו עונה נמליץ לכם ללכת ביום כיפור? האם על העונה שאירחה את המפגש המרתק בין קים באוור והפומה או העונה בה צ'ייס נותן, תרתי משמע, יד? זה גדול עלינו. באמת. כל עונה שתבחרו תעשה לכם את הצום קל יותר.

 

וכך זה התחיל: