בגיל 16: הג'וב החדש שיכניס עשרות אלפי שקלים לכוכבת הרשת אנה זק

אנה זק קוצרת את פירות ההצלחה, בר רפאלי בביקור מפתיע בעיר הקודש וההנחיות המיוחדות לצילומי הפרסומת של מריה קארי בישראל

זמן צפייה: 00:26

| כוכבת הרשת מהמובילות במדינה אנה זק מתחילה לקצור את פירות ההצלחה של חשבון האינסטגרם שלה המונה קרוב למיליון עוקבים. זק נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של רשת אופיס דיפו. זק תוביל את קמפיין החזרה לבית ספר שיעלה במהלך החודש הבא במדיות השונות. בנוסף זק תשתף פעולה עם הרשת במהלך השנה הקרובה בפרויקטים נוספים. מדובר בקמפיין היקר ביותר של הרשת שעולה בכל שנה ועלותו מוערכת במיליוני שקלים. לפי גורמים בתעשייה זק תכניס לכיסה עשרות אלפי שקלים.

אלון פרקש ואנה זק. צילום: ערן לוי

| אורחת מפתיעה הגיעה אמש (רביעי) למלון ממילא בירושלים, דוגמנית העל ומנחת "אקס פקטור" בר רפאלי. המנחה ניצלה את הזמן הפנוי שיש לה והגיעה ביחד עם חברתה הטובה סנדרה רינגלר לעיר ירושלים לטובת הופעה של עומר אדם בבריכת הסולטן. החבורה התארחה בסוויטת האקזקיוטיב המפוארת במלון ואף זכו לפינוקים ממנכ"ל המלון שרון גוברין.

בר רפאלי ושרון גוברין

| אחרי הקמפיין שזכה להצלחה עם גל גדות ג'ייסון סטיית'ם, חברת הפלטפורמות לבניית האתרים  WIX בחרה בדוגמנית העל קרלי קלוס להוביל את פרסומת האונליין שלה. מי שפיקח על הכל מלמעלה היה סמנכ"ל השיווק של  wix עומר שי שאמר על הבחירה  "הפרסומת עם קרלי קלוס נוצרה על ידי צוות האינהאוס שלנו והרגשנו שהיא מתאימה לנו למותג" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "בנוסף לקריירת הדוגמנות המצליחה שלה, היא ידועה בתשוקה שלה לטכנולוגיה כפי שמוצג פעמים רבות בערוץ היוטיוב שלה".

יואב בורג, קרלי קלוס וחגית קאופמן. צילום: חואקין

עוד במשחקי הכסף 

כמה עולה לילה במלון של מריה קארי בישראל?

הצצה למטבח של אשת ראש הממשלה 

גל גדות נגד פריאנקה צ'ופרה

עדן בן זקן בקמפיין חדש

| נשיא המדינה ראובן ריבלין, יו"ר הוועדה המייעצת רא"ל במיל' בני גנץ ונשיא המועצה להתנדבות ד"ר ברוך לוי, העניקו אמש (רביעי) את אות הנשיא למתנדב לשנת תשע"ז. האות הוענק לעמותת "חינוך לפסגות". השנה הוקדש האות לעוסקים בצמצום פערים וקידום השוויון בין מגזרים ובין אוכלוסיות בחברה הישראלית.

ראובן ריבלין, בני גנץ ונוספים. צילום: מארק ניימן

| אמש (רביעי) התאספו בכירי יבואנית דייסון בישראל להשקת מייבש שיער חדש של החברה לאירוע חגיגי בנמל תל אביב בנוכחות פרזנטור המייבש מיקי בוגנים. בין הנוכחים היו סמנכ"ל החברה ליאור ראובן, בעלי ב.נ.ז.כ צבי כהן וסמנכ"ל רשת אפריל מרב אליהו. עוד הגיעו  אודטה שוורץ, אירית רחמים, דפנה לוסטיג, אופירה אסייג ועוד.

ליאור ראובן, צבי כהן ונוספים. צילום: שאול לנדר

| לא סתם דיווה: אל צילומי הפרסומת של "פרמייר ים המלח" עם הזמרת מריה קארי נאסר להכניס ניידים ומצלמות, הסיבה לכך: שמירה על פרטיותה של הזמרת. ההוראה לפי גורמים בהפקה הגיעה מהזמרת עצמה.

מריה קארי

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר