כוס התה שלה: עדן בן זקן בקמפיין סקסי

זמרת השנה עדן בן זקן קיבלה קמפיין חדש וסקסי במיוחד. קבלו הצצה ראשונה אליו

זמן צפייה: 00:12

| מותג התה הקר של החברה המרכזית למשקאות קלים מגייס לשורותיו את זמרת השנה של ישראל עדן בן זקן. קצת יותר משנתיים אחרי שסחפה מדינה שלמה עם השיר "מלכת השושנים", עם למעלה מ-27 מיליון צפיות ביוטיוב, בן זקן מחדשת את השיר רק שהפעם היא עושה זאת כחלק משיתוף פעולה מסחרי עם מותג "פיוזטי".

עדן בן זקן בכיסוי שושנים

לצורך אותו שיתוף פעולה תחדש בן זקן את הקליפ לשיר המצליח והיא תעשה זאת כשהיא מכוסה כולה בשושנים. הגרסה החדשה לשיר תהיה חלק מקמפיין של מותג התה הקר שתרוץ ברשתות החברתיות ובמדיות השונות.

| למעלה מאלף איש הגיעו אמש (ראשון) לערב הגאלה המסורתי של אגודת ידידי שיבא ברשות מנכ"לית האגודה ורד גרינבוים . במהלך האירוע בו נמכר כל שולחן בכ-200 אלף שקלים נאספו כשלושה מיליון שקלים. גרינבוים לא עשתה זאת לבד אלא עם מנהל המרכז הרפואי פרופסור יצחק קרייס  ויו"ר האגודה גליה מאור. במהלך הערב הוענקו אותות הוקרה ללב ואולגה לבייב ודליה ודוד ארבוב על תרומתם לבית החולים. בין בכירי המשק שהגיעו לתרום היו מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח, איריס ושאול אלוביץ', דוד וריקי פתאל,מנכ"לית דיסקונט לילך אשר, רוית ועופר נמרודי, שרון ומודי כידון, מושיק תאומים, ענת ושמואל פרנקל, אתי וגבי רוטר, אלונה ואלי ברקת, דודי עזרא ובכירים נוספים. על החלק הקולינרי של האירוע הופקד קייטרינג פלפל של השף טל חובש.

דוד וצחי ארבוב. צילום: אביב חופי
טל חובש עם מושיק ואירית תאומים. צילום: אביב חופי
לילך אשר וברק טופילסקי. צילום: אביב חופי
שירה וישי דוידי. צילום: אביב חופי
פרופסור יצחק קרייס, ורד גרינבוים, ענבל קרייס ואילן גרינבוים צילום אביב חופי

עוד במשחקי הכסף 

המיליארדרית הסודית חוגגת בת מצווה לבתה

אלכסה תמרי התחתנה עם בחיר ליבה

יו"ר קבוצת נטו עדי עזרא בדרך לפוליטיקה

הצצה למטבח של אשת ראש הממשלה 

המיליונר שיחתן את בנו בקפריסין 

| מינוי חדש ביקבי רמת הגולן: יאיר שפירא, מי ששימש כמנכ"ל רשת קפה לנדוור במשך 4 שנים, יכנס בחודש אוקטובר השנה לתפקיד מנכ"ל היקב.

יאיר שפירא

| שיתוף פעולה נרשם בין רשת Istore, המשווקת הרשמית של אפל בישראל של חיים זגורי לבין מנכ"לים שותפים ב"איגי" רן לייבל ודורית גלסמן. הצדדים הכריזו בבית הפתוח בנמל תל אביב על שיתוף פעולה אסטרטגי ואימוץ "איגי" על ידיד הרשת.

דורית גלסמן, רן לייבל וחיים זוגרי

| אמש (ראשון) זכו  חברי אגודת ידידי הקאמרי לצפות בהצגה  "רישיון לחיים" בכיכובם של מרים זוהר, אודיה קורן ושרה פון שוורצה. בין החברים שהגיעו לצפות בהצגה מעבר ליו"ר האגודה ליאורה עופר ומנכ"ל התאטרון שמוליק יפרח, הגיעו איזי ויעל בורוביץ', ענת ובני פדני, ליאורה ואלי לנדאו, אלי ונילי זוהר, גליה אלבין ונוספים.

איזי ויעל בורוביץ'. צילום: איציק בירן
אלי זוהר. צילום: איציק בירן
שמוליק יפרח וגליה אלבין. צילום: איציק בירן
נאוה ברק ושלום זיידלר. צילום: איציק בירן
ענת ובני פדני. צילום: איציק בירן
שבתאי שביט. צילום: איציק בירן

| למעלה -400 איש הגיעו לערב ההתרמה של הבית לחולי טרשת נפוצה שנערך אמש (ראשון) במעמד ראש העיר רן קוניק. כל הכנסות הערב יועברו לטובת הקמת מרכז רב תחומי עבור חולי טרשת נפוצה. בין האורחים היו ג. יפית ובעלה, טל ותרצה ברודי, קובי ועדה אושרת, עירית לוזון ועוד. האורחים נהנו מהופעה של עברי לידר שתרם את ההופעה.

צילום: ג.יפית ובעלה
דר פלכטר, עברי לידר ועירית לוזון