רגע של נחת: הבילוי הלילי של יו"ר הקואליציה דוד ביטן

וגם: החגיגה של עמותת "תנו לחיות לחיות", פתיחת הסניף של מסעדת ניטן תאי בברלין ובילבונג משיקה חנות חדשה

זמן צפייה: 01:02

| בין ראיון ל"פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח לבין דיונים בכנסת, יו"ר הקואליציה דוד ביטן ניצל את הזמן הפנוי שלו לטובת ארוחת ערב, קצת אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לסין. ביטן הגיע אמש (ראשון) אל מסעדת "יאסו" היוונית בתל – אביב. ביטן פגש במקום את שגריר ישראל באונסק"ו כרמל שאמה-הכהן וחברים נוספים ששתו אוזו ונהנו ממאכלים יווניים שונים. מיותר לציין שהשולחן המדובר זכה ליחס אישי מבעלי המקום, איש העסקים עומר כצמן.

ביטן, שאמה הכהן וחברים נוספים
ביטן, שאמה הכהן וחברים נוספים

| כשמנכ"לית עמותת "תנו לחיות לחיות" אתי אלטמן חוגגת 30 שנה לעמותה ויום הולדת 70 לעצמה, זה אירוע שלא ניתן להתעלם ממנו. ערב מחווה נערך אמש (ראשון) בלוס אנג'לס לכבוד אלטמן והעמותה החשובה. מי שעומד מאחורי הערב הוא הבמאי והיוצר המצליח גידי רף. הגיעו לעשות שמח: אלון אבוטבול, בר פאלי ובעלה איאן קסנר, אורי פפר, איש העסקים אבי לרנר, אודליה הלוי ונוספים.

בר פאלי, איאן קסנר ואתי אלטמן
בר פאלי, איאן קסנר ואתי אלטמן
אלטמן, רף ואורחים נוספים
אלטמן, רף ואורחים נוספים

| הבוקר (שני) נערכה השקה חגיגית למותג היוקרתי "מון בלאן" בקניון רמת אביב בתל – אביב. במהלך האירוע הושקו שני בשמים חדשים של המותג הצרפתי. באירוע נכחו מנכ"ל סופר-פארם ניצן לביא והמשנה למנכ"ל דני לוזון, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ' איציק לוי ומנהלת תחום הקוסמטיקה בחברה מיכל מגן.

לוזון, לוי ובכירי החברה
לוזון, לוי ובכירי החברה

עוד במשחקי הכסף

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/danazarmon-197220/

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/avner-netanyahu-193358/

| מותג הגלישה המוביל "בילבונג" חוגג. מנכ"ל החברה בועז תמיר ומנהל השיווק אסף ניסנבויים ערכו השקה חגיגית לקולקציית בגדי הים החדשה שלהם ולחנות החדשה בדיזנגוף סנטר. אל המקום הגיעו גולשות גלים שעטו לגופן את בגדי הים החדשים ובמהלכו חולקו בקבוקי בירות לאורחים.

בועז תמיר ואסף ניסנבוים
בועז תמיר ואסף ניסנבוים

| במותג התכשיטים JB של האחים עופר ואלון יונסוף נערכים לפסטיבל קאן עם צילומי קטלוג של החברה. לצורך כך גייסו את הפרזנטורית של המותג לי לוי שתעשה פוזות למצלמה עם התכשיטים אותם תענוד על השטיח האדום בפסטיבל היוקרתי.

לי לוי ונטלי יונסוף
לי לוי ונטלי יונסוף

| הרגע הגדול הגיע: פתיחת מסעדת ניטן תאי של נעמי הורביץ בברלין. לרגל הפתיחה הגיעו מספר עיתונאים שזכו לטעום לפני כולם מהמנות שבתפריט שיצר השף שהוביל את המסעדה לפסגה שחף שבתאי. מי שהגיע לפקח על הכל הוא איש יחסי הציבור של הורביץ ועסקיה - ערן קליגר. בנוסף, הורוביץ גם דאגה לעובדיה בארץ לצ'ופר – חופשה בברלין וביקור במסעדה היוקרתית שנפתחה.

נעמי הורביץ וערן קליגר
נעמי הורביץ וערן קליגר
שחף שבתאי
שחף שבתאי

| כיסאות מסתובבים: 

מינוים בחברת אל על: מנכ"ל אל על דוד מימון הודיע על שני מינוים בחברה. המינוי הראשון הוא של מירה פיזיצקי לתפקיד ראש אגף השיווק בחברה. פיזיצקי תכנס לנעליה של עינת ינאי שביקשה לסיים את תפקידה. המינוי השני בחברה הוא המינוי של עו"ד דן פוגלמן לתפקיד היועץ המשפטי של החברה. פוגלמן יכנס לנעליו של עומר שלו.

מירה פיזיצקי
מירה פיזיצקי

מנהלת היצוא של יקבי כרמל – דורית בן סימון מונתה לתפקיד מנהלת היצוא של יקב רמת הגולן. את מקומה של בן סימון תפס מנהל השיווק של היקב ארנון הראל.

דורית בן סימון
דורית בן סימון

מנכ"ל חדש למלון וולדורף אסטוריה היוקרתי בירושלים. אבנר און יכנס לנעליו של גיא קליימן שמסיים את תפקידו כמנכ"ל המלון לאחר 5 שנים וזאת לאחר שהביא את המלון להישגים מרשימים בתחום התיירות.

אבנר און וגיא קליימן
אבנר און וגיא קליימן