מיליון או דולר: בכמה אייל גולן משכיר את הפנטהאוז שלו?

הפנטהאוז היוקרתי של הזמר המצליח, אייל גולן התפנה. אז כמה עולה להכנס למקום? רמז: כמה עשרות אלפים.

זמן צפייה: 02:22

| אם חלמתם לחיות כמו הזמר אייל גולן, אז עכשיו יש לכם הזדמנות. למשחקי הכסף נודע כי שנתיים אחרי שנכנסו לפנטהאוז היוקרתי במגדלי נאם בתל אביב הנמצא בבעלותו של גולן, איש העסקים חיים הורביץ ואשת העסקים נעמי הורביץ פינו אותו ועכשיו הוא פנוי להשכרה. נזכיר כי מדובר בפנטהאוז אותו רכש גולן בשנת 2012 ב-40 מיליון שקלים והוא משתרע על הקומה ה-30 בבניין. הפנטהאוז משתרע על שטח בן 600 מ"ר. הפנטהאוז המדובר עבר שיפוץ כולל המוערך במאות אלפי שקלים. עלות השכירות החודשית על פי גורמים המעורבים בעניין מוערכת בכ-80 אלף שקל. העלות לא כולל ועד בית. ערן קליגר, מנהל יחסי הציבור של נעמי מסר בתגובה: "לא עוסקים בחייהם הפרטיים של לקוחותינו". מטעמו של גולן סרבו להגיב.

הצצה לתוך הבית (לשעבר) של נאם הורוביץ
הצצה לתוך הבית (לשעבר) של נאם הורוביץ

 

עזבה את הפנטהאוז. נעמי הורביץ
עזבה את הפנטהאוז. נעמי הורביץ

| מנכ"ל מלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, דיויד כהן, ערך אמש (שני) את אירוע השקת הפרויקט הקולינרי The Taste of Michelin שיערך בשבועות הקרובים במסעדת אוברג'ין של המלון בניצוחם של שף המלון  אלפרד יבניסק ושף מסעדת אוברג'ין אלון הירטנשטיין. באותו אירוע יקחו חלק שפים יוקרתיים בעלי כוכבי מישלן. מייסד מובילאיי זיו אבירם, מנכ"ל קבוצת עזריאלי ארנון תורן, רמי יהושע, יוסי אברהמי, עופר קורן, ג'ודית והנרי טייק ונוספים שזכו לטעום לפני כולם מהמנות השונות.

איציק אדרי וארנון תורן
איציק אדרי וארנון תורן
דיויד כהן ומשה טרי
דיויד כהן ומשה טרי

| חתונתו של מגיש חדשות 2 עופר חדד מתקדמת בצעדי ענק, ועכשיו הגיע השלב הכי אהוב על המדור, שלב הטעימות. חדד וארוסתו הודי צ'ייט שצפויים כפי שקראתם כאן לראשונה להתחתן במתחם האווניו ב-25 בינואר בנוכחות 700 איש הגיעו לערב טעימות כשהם מלווים במפיק החתונה מיכאל כפלין. השניים טעמו מספר מנות שהכין שף המקום, יגאל אזולאי. מי שהיה אמור להגיע וברגע האחרון ביטל הוא השף אסף גרניט שהיה אמור להגיע ונתקע בצילומים.

עופר חדד והודי צ'ייט
עופר חדד והודי צ'ייט

| טלטלה בקבוצת יורוקום, מנכ"ל הקבוצה אילן גרינבוים הודיע על פרישה לאחר 12 שנה בחברה. גרינבוים נחשב לאחד מעמודי התווך של החברה. לבקשתו של גרינבוים, הוא יכהן כדירקטור בחברת האחזקות של יורוקום תקשורת הנמצאת בבעלותו של איש העסקים ובעלי בזק שאול אלוביץ'שאול אלוביץ' מסר: "אני רוצה להודות לאילן גרינבוים, מנכ"ל מצוין, בעל חוש עסקי מעולה, שעשה נפלאות ביורוקום, חבר מסור ובעיקר שותף לדרך, על תרומה ארוכת שנים להצלחתה של קבוצת יורוקום.  אני מכבד את החלטתו לצאת לדרך חדשה ואין לי ספק שגם בתפקידו כדירקטור בקבוצת האם ימשיך לתרום רבות מכישוריו ומניסיונו. אני מאחל למוטי ארבל הצלחה בתפקידו החדש ואני סמוך ובטוח שיעשה עבודה מצוינת וידע להוביל את החברה להישגים.

אילן גרינבוים
אילן גרינבוים

| השחקן והדוגמן מייקל לואיס, שלאחרונה כפי שקראתם כאן לראשונה פירק את השותפות במכון הכושר בו היה שותף, זוכה לכבוד מהסופר והעיתונאי המצליח מייקל לואיס. הסופר המדובר התראיין לאחד מכלי התקשורת בארה"ב ושם סיפר כי באחד הביקורים שלו בישראל הגיע לאחד מבסיסי צה"ל ושם חיכו לו עשרות בנות שחשבו כי מדובר בלואיס שלנו ולא בו, וכשגילו את הטעות התאכזבו. הסיפור המשעשע הזה הגיע עד לאוזניו של לואיס ששהה על סט הצילומים של הסרט "אנטבה" ההוליוודי אליו לוהק. לואיס ימים ספורים לאחר מכן העלה את הקטע לחשבון האינסטגרם שלו. כבוד ישראלי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-106' autoplay='0' credit='' kid='1_aw624eyk' duration='58']

| לא רק גל גדות ומורן אטיאס צעדו על השטיח האדום של גלובוס הזהב, גם סוכן השחקנים הישראלי המצליח, תומר שמולביץ' עשה זאת. ורגע אחרי הטקס הוא כבר הגיע לחגיגות האפטר פארטי השונות בעיר, שם חגג עם הכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד.

תומר שמולביץ'
תומר שמולביץ'

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-034' autoplay='0' credit='' kid='1_j5ufpi6o' duration='52']

|יצאו לאור: אחרי ששמרו את הזוגיות שלהם מתחת לראדר, איש העסקים תמיר וייצמן ובת הזוג, הדוגמנית אלכסה דול השיקו אותה בצורה משפחתית. השניים הגיעו בשבת האחרונה לארוחת צהריים אצל חבריהם הטובים, בעלי קבוצת חג'ג' צחי חג'ג' ואשתו רותם חג'ג'. בתפריט: חמין. מעבר לזה, אם תשאלו אותם על הזוגיות, הם יכחישו ויענו "אנחנו רק ידידים".

עוד במשחקי הכסף

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן