הסוויטה נחשפת: איפה ישהה ג'סטין ביבר בישראל?

וגם: עו"ד מיטל דנינו והצמוד גיל שוויד על השטיח האדום, אירוע הפתיחה של הסניף החדש של אורבניקה, הראל ויזל סנדק ועוד. רכילות עסקית

זמן צפייה: 00:52

| נכון שהוא לא מגיע לתקופה ארוכה, אבל כדי שהוא יוכל לתת שואו בסטנדרטים כמו שרק הוא יודע, ג'סטין ביבר צריך מקום טוב להניח את הראש, גם אם זה רק ל-24 שעות.

בעוד קצת יותר מחודש ינחת בישראל הזמר המצליח לטובת הופעה שתערך בחודש מאי בגני יהושוע, וכיאה למעמדו, את השהות שלו בישראל הוא הולך להעביר בסוויטה המלכותית במלון פאר יוקרתי אותה על חוף ימה של תל – אביב אותו סגרה הפקת המופע.

כאן הוא יעבוד
כאן הוא יעבוד

לכבוד ביבר נסגרה הסוויטה הנשיאותית של מלון "דן" בתל – אביב, סוויטה המשתרעת על שטח בן 190 מ"ר הכוללים מרפסת עם נוף לים. בנוסף תחכה לביבר פינת עבודה בה יוכל לכתוב או לגלוש באינטרנט כרצונו.

עוד במשחקי הכסף 

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/davidbitan-201742/

 

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/avner-netanyahu-170583/

 

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/danazarmon-197220/

לסוויטה צמודים באטלרים של המלון 24 שעות ביממה ככה שאם ביבר באמצע הלילה ירצה לחטוף נשנוש קטן, יהיה מי שיביא לו. בנוסף לסוויטה צמוד טרקלין יוקרתי.

מדובר בסוויטה היקרה במלון בה שהו בעבר כשביקרו בישראל - ליאונרדו דיקפריו, ליידי גאגא, פמלה אנדרסון, דנזל וושינגטון, נטלי פורטמן וכוכבים נוספים.  אם גם אתם רוצים להנות המתענוג הזה, הוא יעלה לכם 3500 דולר.

כאן ישן
כאן ישן
וכאן יארח
וכאן יארח

| איש העסקים ובעלי חברת הפצת כרטיסי "גיפט קארד" חיליק לסרי ערך בשלישי טקס ברית חגיגי לתאומיו. על החלק הקולינרי של האירוע הופקד קייטרינג "פלפל פרודקשן" של טל חובש. הסנדק של התאומים היה איש העסקים ובעלי קבוצת "פוקס" הראל ויזל. הגיעו להגיד מזל טוב מנכ"ל "המשביר לצרכן" רמי שביט עם אשתו טל רון, אייל פישמן, בעלי "קבוצת "MGS גדעון מולייב, מנכ"ל "הוניגמן" קובי מויסה, מנכ"ל "גולף" רביב ברוקמאייר, מנכ"ל "סטימצקי" אייל גרינברג ואורחים נוספים.

טל חובש, חיליק לסרי ורמי שביט
טל חובש, חיליק לסרי ורמי שביט
הראל ויזל, לסרי והתאומים
הראל ויזל, לסרי והתאומים

| חברת פיליפ מוריס ממשיכה במאמציה להגשים את חזונה ליצירת "עתיד ללא עשן" ומכריזה על פתיחת מרכז חדשנות בתל – אביב. החברה מחפשת שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות שיחברו אליה בהגשמת החזון. המרכז שיוקם בתל – אביב הוא המרכז השני של החברה, הראשון הוקם בסן פרנסיסקו. באירוע ההשקה שנערך במרכז פרס לחדשנות ביפו נכחו נשיא החברה במזרח התיכון דראגו אזינוביץ, מנכ"ל החברה בישראל דניאל אלפן, וסגן הנשיא למוצרים מופחתי סיכון במזרח אירופה ארט צ'רניס.

אזינוביץ, אלפן וצ'רניס
אזינוביץ, אלפן וצ'רניס

| כתב "חדשות 2" גיא פלג לקח ברייק מהקראת תמלילים מחקירות ראש הממשלה לטובת הרצאה. פלג ערך הרצאה במסעדת "ג'קו מאכלי ים" ברמת השרון. נושא ההרצאה: עולם הפשע והמשפט. הגיע לצפות מהצד ולפרגן הפרשן אמנון אברמוביץ' שם הם פגשו את בעלי המקום אפי אלאלוף שאחראי לאותה הרצאה.

גיא פלג ואפי אלאלוף
גיא פלג ואפי אלאלוף

| הבוקר (חמישי) נערכה פתיחת תערוכת "עמותות", תערוכה המעניקה הצצה לעולמם הפנימי של 8 עמותות שונות. אל התערוכה שנערכה בדיזנגוף סנטר בתל -  אביב הגיעה  אשת העסקים שרי אריסון ושני בניה, ג'ייסון ודיוויד אריסון וגם בעלי דיזנגוף סנטר דן ואלון פילץ.

שרי אריסון ובניה
שרי אריסון ובניה

| למעלה מ-2000 איש הגיעו בשני האחרון לחתונת בתו של "הרנטגן" הרב יעקב ישראל איפרגן - אסתר ברכה עם בחיר ליבה משה נחמן במתחם האירועים אווניו שבקרית שדה התעופה. על החלק האומנותי הופקד הזמר אברהם פריד בליווי מקהלת רננה. בין האורחים שהגיעו לעשות כבוד אדוארד אלשטייןח"כ אורן חזןהשר אריה דרעימשה קראדירוני מאנה, אפריים  קונדה, דן טהורי,  זיו לנגר ואיה קרמרמן, השר לשעבר אריאל אטיאס, הרב דויד לאו, הרב יצחק יוסף הרב הראשי לישראל.

הרנטגן ואורן חזן
הרנטגן ואורן חזן

| על החלק האומנותי של אירוע  הפתיחה של  הסניף החדש של רשת האופנה "אורבניקה" הנמצאת בבעלותה של מנחת "אקס פקטור" בר רפאלי שנערך היום (חמישי) הופקד הזמר המצליח איתי לוי ששר את מיטב להיטיו לאורחים וכמובן בסיום הצטלם עם רפאלי.

בר רפאלי ואיתי לוי
בר רפאלי ואיתי לוי

| בכירים רבים הגיעו לסיור פרטי עם מנכ"ל "תגלית"  גידי מרק וסמנכ"לית תגלית עדה שפיצר במרכז של תגלית בברוסה לניירות ערך בתל אביב. במהלך הביקור התרשמו מהתערוכה במקום בו הוצגו סטארט אפים ישראלים. בין הבכירים היו יהודה וזיוה פורת, חנה פרי זן, אילן גרינבוים ואמנון דיק.

בכירי תגלית ואורחיה
בכירי תגלית ואורחיה

| איש העסקים משה אלול השיק את הסניף החדש של חברת NPM ברמת גן. במהלך האירוע סיפר אלול כי חזר מסין שם הציג באחת התערוכות פיתוחים ישראליים חדשים. מי שכמובן נכחה במקום היא רעייתו של אלול ורד אלול.

ורד ומשה אלול
ורד ומשה אלול

| אל הפרמיירה החגיגית של דרמת הפשע של יס "כבודו" שנערכה אמש (רביעי) ברידינג 3 בנמל תל אביב הגיעו כוכבי הסדרה אלמה דישי, לוסי אהריש, דני שטג ונוספים אך מי שבלטו במיוחד היו עורכת הדין הבכירה מיטל דנינו ובן זוגה מייסד "צ'ק פוינט" גיל שוויד שאותם לא ראינו הרבה זמן ביחד.

גיל שוויד ומיטל דנינו
גיל שוויד ומיטל דנינו

| אירוע נוסף שנערך הוא שיתוף הפעולה של השף ושופט "משחקי השף" אסף גרניט עם האולם המצליח "בית השמחות" של איש העסקים נדב שצר בתל אביב. אל האירוע הגיעו לא מעט אורחים אף מי שבלט במיוחד היה  היה מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד  שהגיע בשיא המשבר של כחלון עם נתניהו. גם לו מותר לקחת הפסקה.

גרניט ושצר. צילום: ענת מוסברג
גרניט ושצר. צילום: ענת מוסברג

| היום (חמישי) נערך טקס חגיגי לפתיחת מרכז הצעירים בעיר אופקים במעמד שר הפנים אריה דרעי וכמובן ראש העיר איציק דנינו.

אריה דרעי ואיציק דנינו
אריה דרעי ואיציק דנינו