אחרי הפרידה מאייל גולן: רוסלנה רודינה טסה לבד לחופשה

וגם: בר רפאלי ההריונית מדגמנת להודיס והדוגמן אלון שוורץ ממשיך לעונה נוספת כפרזנטור של "תדאו"

זמן צפייה: 00:16

| אחרי הפרידה מאייל גולן, רוסלנה רודינה חוזרת לעבוד. מעצבת שמלות הכלה שלומית אזרד החליטה להמשיך את החוזה עם רודינה והשתיים יצלמו קטלוג נוסף לקולקציית השמלות החדשה של המותג. צילומי הקמפיין יערכו באחד מהלוקיישנים באיטליה ולצורך כך רודינה תצטרך להיפרד מיאן לכמה ימים בפעם הראשונה מאז הפרידה. בנוסף רודינה צפויה לחתום בימים הקרובים על המשך החוזה עם מעצב השיער המוביל אילן מרגלית.

| כמו בכל שנה גם השנה אירח בנק הפועלים מאות ילדים מהעמותות השונות ("כנפיים של קרמבו", "אקי"ם", איל"ן ונוספים) מרחבי הארץ ל"קונצרט קרקס" של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. מי שפיקח על הקונצרט בניצוחו של רוני פורת היו נציג בנק הפועלים בקהילה דודי כוחן וסמנכ"לית עמותת "יד לילד המיוחד". היה מרגש.

דדי כוחן, רוני פורת וטלי חייט והשחקנים. צילום: אביב גוטליב
דדי כוחן, רוני פורת וטלי חייט והשחקנים. צילום: אביב גוטליב

| אף פעם לא מאוחר להכין את הגוף לקיץ והנה לכם ההוכחה. מנכ"ל רשת האופנה "גולברי" יעקב גולברי פשט מעליו את החליפה היוקרתית שאיתה הוא רגיל ללכת לטובת בגדי ספורט. יעקב הגיע לאימון בEMS קלאב בהרצליה.

משה גולברי
משה גולברי

עוד במשחקי הכסף

הספורטאים הישראלים שחוגגים עם רונלדיניו

| חגיגת טברנה יוונית נערכה בסוף השבוע האחרון על סיפון הגולדן איריס של חברת מנו ספנות שהשיקה את ליין ההפלגות הקונספטואליות לשנת 2017. במהלך ההפלגה ללימסול שבקפריסין בישלו השפים ניק צוק ודניאל זך מנות יווניות שונות לאורחים וגם למנהל המלון ואס גליס ורב החובל סרגיי קופרניק. יאסו.

קופרניק, גליס וצוק
קופרניק, גליס וצוק

| במסיבה עיתונאים חגיגית במיוחד השיק אמש (רביעי) מנכ"ל וואוי ישראל קובי כליף את המכשיר החדש של החברה -  וואוי  P10 . אל האירוע שנערך במתחם אייכה הגיעו גם מנכ"ל אלקטרה זאב קלימי, סמנכ"ל השיווק טלי קידר ואורחים נוספים.

זאב קלימי ושרון חן
זאב קלימי ושרון חן

| עם בטן הריונית התייצבה דוגמנית העל בר רפאלי על סט הצילומים של הודיס החברה אותה היא מפרסמת. להבדיל מצילומים אליהם התרגלנו בסטודיו הצילומים נערכו באצטדיון רמת גן. במהלך היום צוותי הטלוויזיה השונים שהוזמנו לאירוע קיבלו ביטול ברגע האחרון מסיבות לא ברורות. בחברה מסרו בתגובה: "אתמול צילמנו את סרטון הפרסומת "מטרתנו הראשונית הייתה לפתוח את היום לסיקור ובהתאם הזמנו את כלי התקשורת. בסופו של דבר הלו"ז הצפוף לא אפשר לנו להקצות זמן לנושא, ובהתאם ביטלנו את הסיקורים".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-tomorrow-saturday-season-01-episodes-01-full_VeOwwvpZ' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7jv64itn' duration='1929']

בר רפאלי. צילום: רפי דלויה
בר רפאלי. צילום: רפי דלויה

| רגע של נחת: כשרשת הסופרמרקטים שלך היא אחת המצליחות אתה יכול להרשות לעצמך לנוח והרבה. מנכ"ל ובעלי רשת "ויקטורי" אייל רביד המריא ביחד עם אשתו שגית לחופשה של בטן גב באיים השונים של תאילנד. השניים צפויים לחזור לארץ בימים הקרובים.

אייל ושגית רביד
אייל ושגית רביד

| לאור ההצלחה של מותג בגדי הים הישראלי המצליח "תדאו", החליטו במותג להמשיך עם הפרזנטור שלהם – הדוגמן אלון שוורץ בן ה-21  לעונה נוספת. צילומים נוספים יערכו בקרוב אחרי שחרורו של שוורץ מצה"ל.

| ערוץ 20 מחזק את מהדורת החדשות שלו ומגייס לשורותיו את מגיש החדשות אמיר אבגי שעוזב את הגשת מבט בערוץ הראשון. איבגי מצטרף לכתב הצבאי ומגיש החדשות נועם אמיר שהצטרף לאחרונה לערוץ.

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר