שולחן ערוך: בליל הסדר של איזו משפחה מפורסמת היינו שמחים להתארח

גם אם לא תמיד בא לכם ללכת - אין ספק שבליל הסדר מתרחשים דברים מעניינים ליד שולחן החג, ואנחנו מתארים לעצמנו שאצל המשפחות המפורסמות העניינים עוד יותר מרתקים. הנה כמה מהבתים שהיינו מתים לקבל מהם הזמנה להגיע לארוחה, להרים כוס יין ולשיר "מה נשתנה"

אילוסטרציה חג פסח

ליל הסדר יכול להיות אירוע טריגרי מאוד עבור חלק מהאנשים: מפגשים לא רצויים, התמודדות עם שאלות מרגיזות ולפעמים אפילו שינוי סטטוס – יכולים להפוך את ערב החג לסאגה משפחתית בלתי נסבלת. ואם זה לא מספיק, השנה אין ספק שליל הסדר יהיה מורכב במיוחד, בצל המלחמה ולאור העובדה כי ישנם עדיין 133 חטופים המוחזקים בשבי חמאס. אז רגע לפני שהמארחים יוציאו את הכלים החגיגיים ומדינת ישראל תיכנס לפקקים, עצרנו לחשוב באיזה שולחן חג היינו שמחים להתארח - אפילו כזבוב על הקיר. להקשיב לשיחות, לראות מי אכל מה, איך כל אחד התלבש, וכמובן, לרכל באוטו בדרך חזרה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

משפחת בורגיל

שניר וספיר בורגיל
בימים טובים יותר. שניר וספיר בורגיל | צילום: אינסטגרם

 

את הדרמה בבית משפחת בורגיל קשה לנו להאמין שאתם לא מכירים. האחים שניר וספיר נכנסו לבית "האח הגדול" בעונה האחרונה כשהם בסכסוך, אך יצאו ממנו מפוייסים ואוהבים. חתול שחור (נוסף) שעבר ביניהם הביא לעוד מריבה, שהביאה לכך שספיר לא הוזמנה לחתונה של אחיה. את החג הקרוב ייתכן והם יחגגו יחד, ואם כן - יסקרן אותנו מאוד לשבת לשולחן, לראות את האינטרקציה בין האחים לאחר שהתנגחו ברשתות החברתיות לעיני כל והוציאו את הרפש החוצה. האם הקריאה בהגדה תביא לסולחה? ואיך הם יחלקו את התפקידים של "ארבעת האחים"? אם היינו צריכים לבחור, אין ספק שבורגיל הייתה "תם", וסליחה, אבל היינו מכתירים את שניר כ"רשע", רק בגלל העובדה כי לא שלח לאחותו הזמנה לחתונה.

משפחת ויצמן

מיכל הקטנה ובעלה

 

כן ביחד? לא ביחד? האמת, כבר השתגענו. בעוד שמיכל הקטנה מצהירה בכל הזדמנות על הקשיים במערכת היחסים שלה עם בעלה ניר ויצמן, אנחנו לא באמת יודעים מה יקרה אצלם בשולחן הפסח השנה – אם בכלל יהיה כזה. מצד אחד שמועות אופפות את מערכת היחסים בין השניים והיא עצמה סיפרה כי היא מגדלת את הילדים לבד, ומצד שני מספרת כוכבת הילדים כי האהבה עדיין גדולה והיא לא תיכננה להביא שישה ילדים בשביל להתגרש. אז האם בשולחן הסדר מיכל צריכה להיות זו שאינה יודעת לשאול? או שמא היא התמימה? כי אחרי ההצהרות שלה, מעניין לראות איך יתנהל את ליל הסדר לצד ששת הילדים. ואיך לומר, את הקושיות דווקא אנחנו היינו רוצים לשאול, לא הילדים הקטנים.

 

משפחת כהן - ארז

אליקו, לירז ארז
אליקו, לירז ארז

תודו שהתגעגעתם לאייטם על אליקו ובת הזוג שלו לירז ארז, הצעירה ממנו ב-27 שנה. אחרי שהתארסו והביאו לעולם ילד ראשון משותף, את ערב הפסח השנה יחגגו השניים בסטטוס לא כל כך ברור - בעקבות הפרידה שהייתה או לא הייתה. כזכור, זמן קצר מאוד אחרי הלידה של בנם הבכור ג'ון – שעברה בשידור חי כזכור - דווח כי ארז עזבה את אליקו וחזרה לבית הוריה עם התינוק והשניים החלו הסדרי משמורת. מאז, אליקו ולירז לקחו צעד אחורה מחשיפת היתר ולמרות שקצת נעלמו מהרדאר, תמונות פפראצי תיעדו אותם יחד. אז את החג הראשון כהורים טריים הם יעשו יחד? אנחנו מאוד מקווים שכן, בעיקר בשביל שלום בית. אליקו כזכור אבא לעוד שלושה ילדים מנישואים קודמים, ומעניין אם יעשה סדר מורחב ויפגיש את הארבעה, כשהגדול בהם בן 18 שהתגייס לאחרונה לצבא, וג'ון הקטן בן מספר שבועות בלבד.

משפחת בוזגלו

עדי ואסי בוזגלו
צילום: אור גפן

נראה לכם שבני משפחת בוזגלו מצליחים מתישהו לעשות ערב חג ביחד? המשפחה הגדולה, עם הילדים המפורסמים, לא מפסיקים לייצר כותרות ודיווחים, ולמרות שהם לא כל כך מסתדרים (או לפחות יש לא מעט ויכוחים וסכסוכים בין הגיסות), הם עדיין מתאחדים לאירועים משפחתיים. אז על מה ידברו השנה בסדר בבית משפחת בוזגלו? אולי בעיקר על כל הילדים הפוטנציאלים של אוהד בוזגלו, ששיתף לאחרונה כי הכניס ארבע נשים שונות להריון במקביל. או אולי ריכולים של עדי בוזגלו, שהכניסה לאחרונה לביתה את החמים  חני ויעקב לאחר שנקלעו לקשיים ונאלצו לעזוב את דירתם. ומה לגבי מירן ומאור, שממשיכים לפלס את דרכם בגאון בתעשייה, ולקבל פרויקטים וקמפיינים ללא הפסקה? בהמשך לריאליטי המשפחתי, אין ספק שזה בית ששווה לבקר בו כשכולם באים לסעוד ולרכל.