ספיר בורגיל לא הגיעה לחתונה של אחיה - וזו הסיבה

נראה שמלבד ההתרגשות סביב החתונה של שניר בורגיל ושי לי עופרי הייתה עוד סוגיה שהטרידה את מנוחתם של רבים - האם למרות הסכסוכים המתוקשרים אחותו ספיר תגיע לחתונה. למרבה הצער היא בחרה שלא להגיע, האם יש לה סיבה טובה?

ספיר בורגיל, האח הגדול עונה 5

באמת שלא היינו רוצים להתחלף עם ההורים של צמד מתמודדי "האח הגדול", ספיר ושניר בורגיל עליהם עברו ימים לא קלים, שוב, בעקבות הסכסוך בין הילדים שלהם. כזכור, ספיר נכנסה בכניסה השניה של הריאליטי כשהייתה בסכסוך עם שניר, ובמהלך העונה השניים שמו את המשקעים מאחור והשלימו לעיני המצלמות. שניהם, הספיקו לצאת עם בני זוג מהתוכנית איתם אפילו יתארסו בהמשך, אבל אז חזרו שוב המחלוקות והיחסים בינהם שוב התערערו. בעוד שספיר סיפרה באינסטגרם לפני כמה שבועות כי אחיה לא הזמין אותה לחתונה עם שי לי עופרי והיא מקווה שהוא אמר את הדברים בלהט הרגע, והיא מקווה שהוא ירצה אותה בחתונה שלו, היום דיווחנו לכם כי היא אכן קיבלה הזמנה לחתונה, אבל באופן רשמי ואגבי בלבד.

שניר וספיר בורגיל
בימים טובים יותר. שניר וספיר בורגיל | צילום: אינסטגרם

לפני ארבעה ימים בלבד ובעוד שההזמנות כבר חולקו מזמן, הייתה זו שי עופרי ששלחה בהודעת וואטס אפ תמונה עם הזמנה לחתונה למספרה של ספיר. על פי מקורבים לבורגיל, היא לא שמעה מילה מאחיה ולא קיבלה ממנו הזמנה באופן אישי כשאפילו לא ליבנו את הדברים מאז חילופי הדברים בינהם ברשתות החברתיות. לנוכח הנסיבות, החליטה ספיר למרות הכאב לא להגיע לאירוע אליו הגיעו כל בני משפחתה והקולגות מהתוכנית בה השתתפה. אתמול, נראה שבורגיל ניסתה למשוך את תשומת ליבו של אחיה כשהעלתה סרטון טיקטוק שרה את השיר "דם שלי" של עדן בן זקן. "מי ישמור עליי, אם לא אתה? הגורל שלי קשור בך. אתה הדם שלי, אני הדם שלך״ אך נראה שהמסר לא חדר, והיא לא קיבלה סימן שהיא רצויה באירוע המתוקשר.

שניר בורגיל, שי עופרי
שניר בורגיל, שי עופרי | צילום: אורי חיון