איך לא ראינו את זה מגיע? זהו העסק החדש של סתיו קצין

סתיו קצין מנסה לנצל את דקות התהילה שנקטעו בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" וכעת משיקה עסק חדש ומסקרן, פלוס שיר המשך ל"ברבי" שנקרא "ברבי ביט"

זמן צפייה: 07:14

סתיו קצין אומנם לא זכתה במיליון, וגם לא בתואר "זוכת האח הגדול", אבל אין ספק שאם יש דמות אחת שהשאירה את חותמה בקרב הצופים היא הברבי הישראלית, שמהווה את אחת מהדמויות האייקוניות שיצאו מהתוכנית. אז למרות שהדברים השתבשו עבורה, ובמקום לקפץ מהשקה להשקה רגע אחרי שיצאה מהריאליטי, היא ושאר המדינה נאלצו לרדת למקלטים - כעת, היא מנסה להכות בברזל בעודו חמים ומשיקה עסק חדש לצד שיר קליט. נסביר.

סתיו קצין
סתיו קצין | צילום: אור גפן

ככל הנראה קצין, אמא לשניים בעצמה, היא שם מאוד מבוקש בקרב ילדים ובני נוער, כך שבחודשים האחרונים קיבלה הודעות רבות ממשפחות בנוגע להופעות באירועי בר/בת מצווה. קצין, החליטה לעשות מהלימון לימונדה ולהשיק עסק חדש שמתמקד באירועי בר/בת מצווה כשכל מטרתו היא העצמת הילדים, הרמת המורל וכמובן - להעביר מסר נגד חרמות. אם תהיתם מהו החלק האומנותי באירוע, מדובר בהופעה של קצין, בה היא עולה לבמה ושרה. מלבד השיר "ברבי" אותו מכירים הצופים מהתוכנית, קצין השיקה אמש את השיר החדש "ברבי ביט" ועוד שיר נוסף שנמצא בימים אלו בעבודה. מי שעומד מאחורי העסק של קצין, שכבר הוזמנה ללא מעט אירועים בחודשים הקרובים, הוא שון בלאיש, וחברת ההפקות שבבעלותו.

שון בלאיש, סתיו קצין
לוק מספר שתיים. שון בלאיש, סתיו קצין | צילום: אור גפן

 

אמש, השיקה קצין את הביזנס החדש בשלוותה בנמל תל אביב, ומי שלא התייצבו לפרגן, בין היתר, הוא אברהם אלקום שקיבל הודעת פיוס והזמנה, אך בחר לצחוק עליה עם הקהילה שלו. מי שכן הגיעו "להרים לה" הם חברים מהריאליטי בינהם לירון רביבו, טילטיל, יענקי גולדהבר, אוהד בוזגלו, טל הרוש, קובי סויסה, דורין סגול, קאזם חליליה, דרור רוקנשטיין, מירב ישראל, לרה מטודי, שיר צרפתי, מתנאל ליאני, דניאל ציוני, דלית זריהן, גיא שיקר, לירון רמתי, משה קוגמן, משה שמש, האחיות אילנה ודיאנה טרננקו, עדן קקון ואילנית מסיקה מפקין אקספרס, אור זוטי אלקיים ועוד. העונה החדשה של "האח הגדול" - בקרוב ברשת. אז במי נתאהב הפעם?

יענקי וטילטיל
יענקי וטילטיל | צילום: אור גפן
לרה מטודי
לרה מטודי | צילום: אור גפן

 

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

 

מירב ישראל
מירב ישראל | צילום: אור גפן

 

עדן ואילנה
עדן ואילנה מפקין אקספרס | צילום: אור גפן

 

דיאנה ואילנה טרננקו
דיאנה ואילנה טרננקו | צילום: אור גפן