אחרי שנים של שתיקה ציפי רפאלי מתראיינת לראשונה

ציפי רפאלי שוברת שתיקה ומספרת בגיליון החג של "לאשה" על הבעיות שתקפו את המשפחה בשנים האחרונות, הדיאטה המרשימה שעשתה וכמובן על הבת המפורסמת והתינוקת ליב

זמן צפייה: 02:36

היא אחת הנשים המדוברות ביותר במדינה, היא הפכה לשם שגור בכל בית אחרי שהפכה את בתה, בר רפאלי לדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם.

למרות הכל, כבר שנים שציפי רפאלי מסרבת להתראיין ושומרת בקפידה מרחק מכלי התקשורת. עכשיו, אחרי שנים של שתיקה, רפאלי שוברת שתיקה בראיון מיוחד לבראיון לגיליון פסח של "לאשה" שמלווה בהפקת אופנה מרהיבה.

עוד ברשת סלבס

הג'וב החדש של בת הזוג של בן אל תבורי

פרסום ראשון: בר רפאלי בהריון שני

איך קראו עמוס תמם וטל נרובאי לבתם הראשונה?

שער ''לאישה'' עם ציפי רפאלי. (צילום: אייל נבו)
שער ''לאישה'' עם ציפי רפאלי. (צילום: אייל נבו)

בר היא אולי הדוגמנית של המשפחה, אבל צריך לזכור שאמא שלה היתה בעצמה סוג של טופ מודל ישראלית בשנות השישים והשבעים. רפאלי כיכבה בזמנו בקמפיינים הכי נחשקים, בפרסומות הכי מדוברות וגם פיתחה קריירת משחק קצרה עם תפקידים בסרט "כץ וקרסו" והשתתפות בסדרה "חדווה ושלומיק".

פרסום ראשון: בר רפאלי בהריון שני 

מאוחר יותר היא פרשה מחיי הזוהר כדי להקים משפחה, וכשזיהתה את הפוטנציאל בבת שלה, הפכה להיות הסוכנת שלה במשרה מלאה. עכשיו היא משחררת לרגע את הדוגמנית שבה, בשער מיוחד של מגזין "לאשה" שייצא בפסח. רפאלי בת ה62, שבמשך שנים סירבה להתראיין ולדבר עם התקשורת, תשבור שתיקה בראיון מיוחד.

 

אז מתי הקמפיין הבא? ציפי רפאלי (צילום: אייל נבו)
אז מתי הקמפיין הבא? ציפי רפאלי (צילום: אייל נבו)

בכתבה, שתפורסם במסגרת גיליון החג של העיתון שייצא ביום חמישי הקרוב, רפאלי מגיבה על כל הכותרות והשערוריות שנקשרו בבני המשפחה שלה בשנים האחרונות (ומי שעקב, יודע שהיו לא מעט).

רפאלי מספרת על המהפך החיצוני שעברה ואומרת "אני בקושי אוכלת היום. החלפתי את הדיסקט בראש. האוכל לגמרי הפסיק להיות אישו בחיי". כמובן שגם על הקריירה שלה בתור הסוכנת של הבת שלה (ויש שיקראו לה – קריס ג'נר הישראלית) היא מדברת ואומרת: "אני חזיתי את ההצלחה של בר באינטואיציה, משום שהיא כל כך הרבה יותר אינטליגנטית מאשר יפה".

ככה נראית סבתא?
ככה נראית סבתא?

הראיון המיוחד מלווה בהפקת אופנה מרהיבה אותה צילם, צלם האופנה אייל נבו שגם מלווה את הקריירה של בתה, בר רפאלי מגיל צעיר.

שוברת את הרשת. ציפי רפאלי ( צילום: אייל נבו)
שוברת את הרשת. ציפי רפאלי ( צילום: אייל נבו)