"כל מי שטינף עליי - אחד אחד הם נופלים" - למי התכוונה קורין גדעון בפוסט קשה? זו התשובה

קורין גדעון החליטה להעלות פוסט מבלי לציין שמות ולשמוח כי "כל מי שטינף עליי והשחיר - נופל אחד אחד" אז למי התכוונה המנחה לשעבר? הנה התשובה וגם כמה דוגמאות

לא פעם קורין גדעון עוררה סערה ברשתות החברתיות ונראה שהבוקר היא קמה במצב רוח מרומם, והעלתה מסר מסתורי שמח לאיד באינסטגרם שלה. כשהיא צועדת עם חיוך רחב ומשקפי שמש למשמע השיר "shake it off" של טיילור סוויפט, כתבה המנחה לשעבר את המסר הבא: "שמעו זה כמו קסם. לאט לאט כל מי שטינף עלי, השחיר, לעג, זלזל. אחד אחד הם נופלים" כתבה והוסיפה "בא יומו של כל כלב. רק צריך להתאזר בסבלנות והיקום מטפל בכולם".

כתבות נוספות:

קורין גדעון
הסטורי שהעלתה קורין גדעון | צילום: אינסטגרם

אז למי היא מתכוונת? על פי מקורבים לאמא לשניים, נראה שלעומת רבים מאזרחי ישראל שהיו מופתעים ועצובים לשמוע על ירידתה של התוכנית של טל ברמן ואביעד קיסוס, גדעון לכאורה דווקא שמחה. ככל הנראה דברים שאמרו עליה שני השדרנים בעבר עדיין יושבים עליה, כך שהבוקר היה לה חשוב להעביר מסר, אמנם אנונימי על ירידת התוכנית. יצאנו לבדוק מה היה בשידורי העבר שכל כך הצחיקו את טל ואביעד וכה העליבו את כוכבת הרשת.

בלידה של בתה אלונה, ב-2021 העלתה גדעון פוסט קשה על בית החולים "איכילוב" ועל העובדה כי לא קיבלה חלון בחדר במחלקת יולדות. השניים צחקו על הסיטואציה והקריאו את הטקסט שכתבה. "כזו רמה של אינטייטלמנט עוד לפני שהפכת להורה זה משוגע בעיני" אמר קיסוס "ואי ואי מה שלנו מחכה".

לכמה חודשים לאחר מכן, במבצע "שומר חומות" דיברו השניים על גדעון, לאחר שהעלתה תמונה שלה עם בתה התינוקת אלונה בזמן אזעקה בתל אביב. השניים צחקו על התמונה שבחרה להעלות, על המלל, ומי שצילם אותה, שכן היא כתבה בפוסט הארוך שבעלה לא היה בבית בעת האזעקה. "חלקכם מקבלים על הפאטתיקה הזאת כסף, אבל בהנחה שלא קיבלת בחינם את חדר המדרגות את באמת חושבת שזה טוב? או שזה חשוב למישהו?" אמר קיסוס וברמן אמר "קורין גדעון היא הפנינה רוזנבלום של הדור הצעיר" וקיסוס הסכים וטען "זו אמירה חמורה אך נכונה".

לפני כשלוש שנים תמכה גדעון ברב פירר, שהחליט להדיר הופעת נשים מאירוע פרטי שלו. "אין הצדקה לאפלייה" אמרו השניים. "מה היה דחוף לך להעלות? רק לפני חודש העלתה שמסלקים אותה מבית כנסת". אותה קורין גדעון שהודרה פיזית מבית כנסת שבו אלפי שנים לא נמצאות נשים, אז עכשיו בוער לה לרוץ ולכתוב פוסט שיוצא נגד הזמרות או זמרים שיוצאים נגד ההפלייה". אמרו והוסיפו "היא פשוט מתלהבת קורין גדעון, היא מתלהבת מהדתיות, בעלה חרדי לשעבר הם קרובים לדת והיא מתלהבת".