אייל גולן ורוסלנה רודינה נפרדו

מוצאי חג: אחרי זוגיות יציבה ומתוקשרת שארכה שש שנים (עם כמה משברים באמצע) אייל גולן ורוסלנה רודינה החליטו על הפרדת כוחות ולקחו פסק זמן

זמן צפייה: 27:58

לכל חג יש מוצאי חג, שברון לב נוסף מגיע הפעם מכיוונם של אחד מהזוגות היציבים בתעשייה, אייל גולן ורוסלנה רודינה שהחליטו לקחת פסק זמן ולהפרד.

גולן (46) ורודינה (28) נחשבים לזוגות היותר יציבים בשנים האחרונות, ומערכת היחסים עם רודינה היא הארוכה והיציבה ביותר שהייתה לזמר מאז שהתגרש מאילנית לוי. בחודשים האחרונים צצו שמועות על משבר ביחסים של בני הזוג, כאשר מידע זה הוכחש על ידי בני הזוג עצמם וגורמים מטעמם. כיום כאמור, הסוף לשמועות: השניים החליטו שדי ונגמר.

 

אייל גולן ורוסלנה רודינה בגמר ''הישרדות'' (צילום: אביב חופי)
אייל גולן ורוסלנה רודינה בגמר ''הישרדות'' (צילום: אביב חופי)

בני הזוג הוציאו תגובה משותפת לפרידה: "רוסלנה רודינה ואייל גולן מאשרים את הידיעה ומבקשים לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם. הם מודים לכל המתעניינים ומוסרים שהכל נעשה ברוח טובה".

רוסלנה ואייל באחת החופשות.
רוסלנה ואייל באחת החופשות.

 

כזכור, השניים החלו לצאת בשנת 2012, אז יצאו במשך תשעה חודשים שנגמרו בפרידה. בשנת 2014 השניים חזרו זה לזרועות זו בתקופה בה שמו של גולן היה מעורב ב"פרשת משחקי חברה", השניים חזרו לקשר חם ואוהב ומאז שמרו על זוגיות יציבה, כאשר בנובמבר 2014 הביאו לעולם את יאן. את חג המימונה השניים בילו ביחד אמנם אך בסביבתם של השניים מספרים שאכן הם לא ביחד כבר תקופה. האם יהיה קאמבק בין השניים? אין לדעת. בסביבתם של השניים שומרים על אופטמיות ומזכירים שגם הפסק זמן הראשון נגמר אחרי מספר חודשים.

 

אז לא לצפות לתמונות כאלו יותר?
אז לא לצפות לתמונות כאלו יותר?