סופרייז! מרב מיכאלי וליאור שליין הורים לשניים

בלי שום הכנה מוקדמת, מרב מיכאלי וליאור שליין מרחיבים את המשפחה וחושפים את בנם השני אלון

ליאור שליין ומרב מיכאלי | צילום: אינסטגרם

שנה ושמונה חודשים אחרי שהביאו לעולם את בנם הבכור אורי, חברת הכנסת מרב מיכאלי והמנחה ליאור שליין מרחיביםשוב את המשפחה. בציוץ מפתיע שהעלתה בשעה האחרונה כתבה מיכאלי ״ אאלץ להפסיד את ההפגנות בשבת, מקווה שתבינו״ כתבה וחתמה ״אמא של אורי ואלון״ לצד תמונה משפחתית מתוקה.

זו הפעם השנייה שהצמד מפתיע את העוקבים, לאחר שהביאו בשקט בשקט ילד נוסף לעולם באמצעות הליך פונדקאות מעבר לים. גם בהתרחבות הראשונה שלהם הם היממו את הציבור, כאשר לרקע ביקורת על נסיעתה לארצות הברית במהלך מגיפת הקורונה העלו את הפוסט הבא:

"בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. הרבה מאד זמן חשבתי שזה יעבור. כי בעיניי, החיים שלנו באמת היו ממש נהדרים כמו שהם.

אבל ככל שעבר הזמן הבנתי עד כמה הוא רוצה את זה. והסתכלתי עליו, ואהבתי אותו. ובחרתי לחיות אתו ובחרתי ללכת אתו למסע הזה. אתמול נולד אורי. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".