ממשיכה להפתיע: נועה קירל תשיק קולקציית בגדי ים

הזמרת המצליחה שעתידה לייצג את ישראל באירווזיון הקרוב ממשיכה להתפתח ולהפתיע, כשחתמה לאחרונה על חוזה שיתוף פעולה במסגרתו תעצב קולקציית בגדי ים והלבשה תחתונה

7vapsx
נועה קירל בצילומים לרשימת המשפיענים של מעריב לנוער | צילום: איתן טל. איפור, שיער וסטיילינג: סטודיו גילי אלגבי | | התמונה צולמה בלון בובו בראון תל אביב, מרשת ׳מלונות בראון׳

אין ספק שנועה קירל היא אחת הכוכבות הכי עסוקות במדינת ישראל. בין ההכנות לאירוויזיון הקרב ובא, העבודה על הקריירה המקומית והבינלאומית שלה וטיפוח הזוגיות עם תומר הכהן, הזמרת בת ה-21 ממשיכה להפתיע וממש בקרוב תוכלו לרכוש בגדי ים בעיצובה.

הסופרסטארית הצעירה, שבטח עדיין מתאוששת ממסיבת השנה האזרחית החדשה שארגנה בסוף השבוע האחרון, חתמה על חוזה לשיתוף פעולה עם רשת fix, במסגרתו תעצב לראשונה קולקציית בגדי ים, פיג'מות והלבשה תחתונה ביחד עם החברה. כל הפרטים אמורים להיות זמינים לרכישה בסוף קיץ 2023 ואין ספק שאנחנו כבר מחכים בשקיקה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

כתבות נוספות בבידור וסלבס:

 

נראה שקירל, המהווה מודל לחיקוי לאינספור נערות ונשים ברחבי הארץ מסמנת וי על כל הצעדים החשובים של כל כוכבת אמריקאית, ולאחר שהוציאה ליין איפור ובושם, כעת הצעד הבא שלה הוא כניסה לעולם האופנה ויש לנו הרגשה שזוהי רק ההתחלה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)