חוזרת לעניינים אחרי הפרידה? הצעד המפתיע של מלאני פרס

חודש לאחר הפרידה מאיתי טיראן, מלאני פרס חוזרת לרשתות החברתיות אחרי שנה של ניתוק, וחושפת את החיים החדשים שלה בכפר נידח בגרמניה

מלאני פרס
מלאני פרס | צילום: מתוך הסרט

בגל הפרידות האחרון שסחף את הביצה, שחו גם הפאוור קאפל של העשור שעבר השחקן איתי טיראן והדוגמנית מלאני פרס שהחליטו לפרק את החבילה אחרי 15 שנות נישואים. השניים, שעברו לגור בחווה חקלאית מבודדת בגרמניה די נעלמו מהרדאר וגם מהרשתות החברתיות. בשנה החולפת הכוכבת, שבקלות יכלה להיות אושיית רשת אם רק הייתה רוצה - לא פרסמה כלום בחשבון האינסטגרם שלה, המונה פחות מ-2000 עוקבים בלבד. הניתוק מישראל, חיי המשפחה והחיים לצד הטבע ככל הנראה הרחיקו את פרס מהרשתות החברתיות אך נראה שלא עוד.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Melanie Peres (@melaviv)

בצעד מפתיע בסמוך לפרידה מבעלה לשעבר, החליטה אתמול פרס לעורר את חשבון האינסטגרם שלה והעלתה עשרות תמונות מחיי הכפר החדשים שלה. בשונה לחלוטין מהחיים שהיא נהגה לחיות בישראל, שיתפה הדוגמנית לשעבר בתמונות מביתה, ואורח החיים החדש שלה הכולל מגפי בוץ, עבודה עם עצים, ניקוי אורוות וטיפול בסוסים. באחת התמונה אף שיתפה שהיא משפץ את הבית וכתבה "אישה אחת, בית ענק". אין ספק שהמקום הנידח בגרמניה שונה לחלוטין מהנוף העירוני ונראה שפרס דווקא מאוד מתחברת לוויב החדש. אז האם כעת שהיא רווקה יש לה זמן לתחזק חשבון אינסטגרם? או שהיא בכלל מפתחת את הפלטפורמה כדי למצוא זוגיות חדשה?

נזכיר שבשנת 2020 החליטו בני הזוג לשעבר לעזוב את ישראל, והם העתיקו את מגוריהם לאירופה. בעוד פרס טיפלה בסוסים, טיראן המשיך לעסוק במחזות זמן ותיאטרון, והוא אף עיבד בשנה שעברה את "וניה" בתאטרון הקאמרי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Melanie Peres (@melaviv)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Melanie Peres (@melaviv)