נועה קירל לא לבד: הרכישות הנדל"ניות השוות של הסלבס מתחילת השנה

נועה קירל עשתה לאחרונה רכישת נדל"ן יוקרתית וקנתה מיני פנטהאוז בעשרה מיליון שקלים, אבל היא לא היחידה שהשתדרגה בשנת המיתון הקשה בדירה חדשה

זמן צפייה: 07:56

בתחילת השבוע נודע כי הזמרת המצליחה והיוניקורן הישראלית נועה קירל עשתה את הרכישה הראשונה שלה ובגיל 22 בלבד קנתה בית ראשון בפרוייקט יוקרתי ליד הים בצפון תל אביב שייבנה על שטח נמל התעופה שדה דב הישן. עבור מיני פנטהאוז של חמישה חדרים ומרפסת שילמה קירל כעשרה מיליון שקלים והבניין צפוי להתאכלס בעוד כחמש שנים. למרות המיתון והמצב הכלכלי הלא פשוט שידעה מדינת ישראל בשנים האחרונות היא לא היחידה שעשתה עסקת נדל"ן גדולה, והיו עוד כמה כוכבים שהחליטו לשים את הממון על בית דנדש.

ציון ברוך ויאנה יוסף מתפרעים

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @zionbaruch

אחת הרכישות המכובדות של התקופה האחרונה היא של ציון ברוך ואשתו יאנה יוסף שרכשו לאחרונה וילה בשכונת נוף ים בהרצליה פיתוח. על פי הערכות, שילמו ברוך ויוסף עבור הנכס כ-20 מיליון שקלים. השטח הכולל של הבית מוערך בכדונם עליו יושב בית בנוי המתפרס על פני 600 מ"ר הכוללים שתי קומות ומרתף.

עידן רייכל מתפרש

עידן רייכל
עידן רייכל | צילום: עומר מסינגר

אי שם בתחילת דרכו רכש הזמר המצליח עידן רייכל דירה בבניין דיי ישן בתל אביב בעל שלוש קומות בהשקעה של כמיליון שקלים במהלך השנים רכש רייכל את יתר הדירות בבניין ואף את החנות שבכניסה וממש לאחרונה עשה שיפוץ מאסיבי והפך אותו לבית אחד גדול שם הוא גר עם אשתו דמאריס וארבעת ילדיו. על פי הערכות על כל הבניין השקיע הזמר בסכום של כעשרה מיליון שקלים, מספר די פעוט יחסית לעובדה שהוא בעלים של בניין בתל אביב.

אקי אבני מתרחב

אקי אבני מכיר את הגלאם ההוליוודי
אקי אבני | צילום: אור גפן

חודשים ספורים לפני יציאת הסרט שלו, אקי אבני זכה להיכנס בשעה טובה למשכנו החדש ועבר עם אשתו ניקול מילר ובנותיהן לבית בהרצליה פיתוח ששוויו מוערך בכשמונה מיליון שקלים, אותו על פי הדיווחים רכש עבור הזוג אבני - מילר אביה של ניקול.

ליאור שליין אוסף נכסים

ליאור שליין ומרב מיכאלי | צילום: אינסטגרם

ליאור שליין ובת הזוג שלו מרב מיכאלי ממשיכים להתרחב, ולמרות שהם גרים בשני בתים נפרדים ( אלוהים יודע איך עושים את זה עם שני ילדים), הקומיאקאי רכש בשנה האחרונה קרקע בגדול של חצי דונם עם בית בנוי בגודל 170 מ"ר. על פי הדיווחים שליין צפוי להרוס את הבית ולבנות עליו נכס חדש ונכון לעכשיו שילם רק על הקרקע והבית הישן שבנוי של 13 מיליון שקלים חדשים. בהמשך, שווי הבית יעלה מאחר וגם ההשקעה שיעשה בה בעתיד יוסיף עוד כמה מיליונים.

טדי שגיא רוכש ונהנה

טדי שגיא
טדי שגיא | צילום: ניר פקין

איש העסקים ממשיך לעשות רכישות ולאחרונה רכש וילה בהרצליה פיתוח ב-100.8 מיליון שקלים - וזו הוילה השלישית שלו ברחוב היוקרתי גלי תכלת בעיר. מדובר בווילה בת 7 חדרים, כ־870 מ"ר, שבנויה על מגרש בן כדונם, וצמודה לו בריכת שחייה.