בייבי-בום בביצה: עושים סדר בכל ההריונות המפורסמים

נראה כי למצב הביטחוני הייתה השפעה רבה על נשות ישראל, שכן יש המון כוכבות שבימים אלו צפויות להרחיב את המשפחה. מההריון המפתיע של שי לי עופרי ועד לגילוי המרגש של מעיין אדם. אלו כל המפורסמות שמצפות

דנה זרמון, מעיין אדם, שי עופרי, קורין גדעון
דנה זרמון, מעיין אדם, שי עופרי, קורין גדעון | צילום: אור גפן ל"איתי ברנדס", אינסטגרם, רפי דלויה

אביב הגיע פסח בא ונראה שזו הזדמנות טובה לעשות לכם סדר בכל ההריונות המתפתחים בביצה. לצד כל הדברים הנוראיים שמלחמת "חרבות ברזל" הביאה איתה, לפחות מבחינת הדמוגרפיה - צפוי בייבי בום נרחב במדינה, כשלא מעט מהמפורסמות הישראליות מגדלות בבטנן בימים אלו את דור ההמשך. אז מי תהפוך לאמא לראשונה, ומי תצרף עוד בייבי למשפחה? מי תזכה לקצת ורוד אחרי הרבה כחול ומי טרם חשפה למה היא מצפה. קבלו את כל הפרטים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

שי עופרי

שניר בורגיל, שי עופרי
שניר בורגיל, שי עופרי | צילום: אינסטגרם

החשיפה: חמישה חודשים בלבד אחרי שיצאו מבית "האח הגדול", הדיירים שי לי עופרי ושניר בורגיל הפתיעו רבים כשבישרו בסרטון מתוק בחשבון האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לילד ראשון. לרקע הגלים ובבגדים לבנים, נראה שניר מצלם את שי במצלמת פולארויד כשהוא חושף תיעוד של בטן מתפתחת.
יורש לכתר מספר: 1
מין העובר: בן
מתי צפויים להרחיב את המשפחה? מתישהו באוגוסט

 

מאיה ורטהיימר

החשיפה: ארבע שנים מאז הפכו להורים לראשונה, ואחרי כל הקשיים, הטיפולים והפלה אחת מצערת, שיתפה מאיה ורטהיימר את העוקבים בתמונה הומוריסטית שלה שרועה על האסלה כשהיא סובלת מבחילה, ולצידה בעלה אסף זמיר ואסיה בתם הבכורה. "אסיה הולכת להיות אחות גדולה! תודה אבא! ברוך השם", כתבה השחקנית וכוכבת הרשת ובישרה שהיא שוב בהריון.
יורש לכתר מספר: 2
מין העובר: זכר
מתי צפוי להצטרף למשפחה? איפשהו בין ספטמבר לאוקטובר

 

ירדן ויזל

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Vizel (@yardenvizel)

החשיפה: שנה וחצי אחרי שנישאה לבן זוגה פלג יריב, חשפה יוצרת התוכן ירדן ויזל כי היא בהריון ראשון. כוכבת "המירוץ למיליון" לשעבר שיתפה תמונה של בעלה מנשק את תמונות האולטרסאונד של העובר - וכתבה: "משאלת ליבנו". הבשורה המרגשת מגיעה לאחר שויזל חשפה לא פעם את ההתמודדויות והקושי להיכנס להריון, וכעת כאמור זה קרה והשניים צפויים להרחיב בקרוב את המשפחה.
יורש לכתר מספר: 1
מין העובר: בן
מתי צפוי להצטרף למשפחה? איזור יוני

 

קורין גדעון

החשיפה: כשנה וחצי בלבד מאז שהביאה לעולם את בנה השני רפאל, אח לבתם הבכורה אלונה, חשפה קורין גדעון בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ובעלה חילי סורצקין מצפים לבייבי שלישי (בשלוש שנים!). בתמונה מתוקה ממעבר הדירה שלהם, עמדו כולם לפריים משפחתי שחושף את ארבעת הדיירים החדשים, שבעוד כמה חודשים יהפכו לחמישה!
יורש לכתר מספר: 3
מין העובר: טרם ידוע
מתי צפוי להצטרף למשפחה? איפשהו בספטמבר

 

דנה זרמון

View this post on Instagram

A post shared by Dana Zarmon (@danazarmon)

החשיפה: שנתיים אחרי שהביאה לעולם את בנה הבכור אדם, יוצרת התוכן דנה זרמון חשפה ברשתות החברתיות סרטון מתוק במיוחד, כאשר היא ובעלה גיא ביטון עם הגב למצלמה, כשהיא שואלת את אדם מה יש לה בבטן. הוא עונה "תינוקי" וזרמון הסתובבה וחשפה את הבטן התופחת שלה.
יורש לכתר מספר: 2
מין העובר: בת
מתי צפוי להצטרף למשפחה: איפשהו במאי

 

שיר מורנו

החשיפה: השחקנית והמגישה שיר מורנו ובעלה אורן מאור העלו לרשתות החברתיות בפברואר האחרון סרטון מתוק בו הם מספרים לשני הבנים שלהם בני 7 ו-4 כי בקרוב הם יצרפו למשפחה ילד נוסף. "כבר לא מסוגלת לשמור בבטן", כתבה. לאחר מכן חשפה כי אחרי שני בנים שובבים צפויה להגיע נסיכה.
יורש לכתר מספר: 3
מין העובר: בת
מתי צפוי להצטרף למשפחה: יולי

 

גל מלכה

גל מלכה היריון ראשון
גל מלכה היריון ראשון

 

החשיפה: לאחר שכבשה את הצופים כאם פונדקאית וקיבלה הצצה לאיך תיראה בהיריון, השחקנית גל מלכה חשפה באינסטגרם כי היא ובעלה בן רובין מצפים לבייבי ראשון, שנה אחרי החתונה. את הבשורה שיתפה עם עוקביה באמצעות סרטון בו אפשר לראות סצנה מתוך הסדרה "גוף שלישי" בה הדמות שהיא מגלמת יולדת.
יורש לכתר מספר: 1
מין העובר: טרם ידוע
מתי צפוי להצטרף למשפחה: איפשהו באוגוסט

 

נטע ברזני

החשיפה: שנה וקצת אחרי החתונה שסוקרה בכל מדור בידור, כשנישאה לבחיר ליבה גרי דהאן באירוע מושקע בדובאי, יוצאת הריאליטי נטע ברזני חשפה בסרטון משעשע בטן הריונית. לימים, חשפה הכוכבת כי גילתה את דבר ההריון בבוקר של השבעה באוקטובר. ברזני וגרי מצפים להביא לעולם בן זכר, וכבר רמזה כי היא הולכת להמשיך בקו האירועים הנוצצים והברית שלו תהיה יוצאת דופן.
יורש לכתר מספר: 1
מין העובר: בן
מתי צפוי להצטרף למשפחה: סוף יוני

 

מעיין אדם

החשיפה: שמונה חודשים אחרי לידת בתה הבכורה ובתזמון מצמרר - אחרי מות אחותה הקטנה מפל, שנרצחה בפסטיבל הנובה במתקפת הפתע של השבעה באוקטובר, חשפה מעיין אדם כי היא ובן זוגה יובל צלנר מצפים לבייבי שני. בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות נראתה תבור (בתה הבכורה) מחזיקה בתמונות האולטרסאונד של אחותה הקטנה. "בשיא החושך נדלק נר", כתבה אדם ואף חשפה איך הלכה לקבר של אחותה וסיפרה לה על ההריון המפתיע - עליו גילתה רק שבועיים לאחר האובדן הכבד.
יורש לכתר מספר: 2
מין העובר: בת
מתי צפוי להצטרף למשפחה: איפשהו בסוף יוני

 

לירן כוהנר

החשיפה: בבוקר גשום אחד, הפתיעו לירן כוהנר וגיא גיאור את העוקבים בבשורה המשמחת כי שלוש שנים לאחר שהביאו לבתם הבכורה שייה עוד אחות בשם ארי, הם נמצאים בהיריון שלישי. השניים העלו תמונה לאינסטגרם בה הם מציגים את תמונות האולטרסאונד כשכוהנר כתבה "הרה".
יורש לכתר מספר: 3
מין העובר: טרם ידוע
מתי צפוי להצטרף למשפחה: איזור אוגוסט

שיר אלמליח

החשיפה: בלי שום הכנה מוקדמת וכשנה בלבד מאז החלה לצאת עם בן הזוג דותן שטרן, הדוגמנית שיר אלמליח חשפה שהיא בהריון שלישי, זאת לאחר שהביאה לעולם שני בנים מבעלה לשעבר מייקל זנזורי – אחד במסגרת הנישואים ואחד בהורות משותפת לאחר הפרידה. "פעם ראשונה בחיים שלי שאני כל כך שלמה ללא שום ספקות", כתבה אלמליח לצד תמונה מצילומי הריון שערכה.
יורש לכתר מספר: 3
מין העובר: בת
מתי צפוי להצטרף למשפחה: איזור יוני

 

שונית חמד

חשיפה: נראה שהשניים מנסים לשבור את השיא של מיכל הקטנה, כי שונית ותומר חמד חשפו ממש לאחרונה כי הם מצפים לבייבי החמישי שלהם! חמסה! אחרי ארבע בנות, שגדלו ברובן מעבר לים בעקבות קריירת הכדורגל של אב המשפחה, השניים הכריזו על ההתרחבות בתמונה מתוקה של כל החבורה עושה עם הידיים "חמסה" כשלצידם תמונת אולטרסאונד.
יורש לכתר מספר: 5
מין העובר: טרם ידוע, מקווים בשבילם שיגוונו בבן
מתי צפוי להצטרף למשפחה? איזור ספטמבר