מירי בוהדנה בווידוי מהלב על בבו קובו: "אני נמשכת אליו, כי לאהבה אין גיל"

מירי בוהדנה לקחת על עצמה אתגר והתנסתה בפלטפורמת האינסטגרם של מגזין "לאישה" שם חשפה לראשונה פרטים על הזוגיות עם בבו קובו. "ההתחלה הייתה קטסטרופלית" כתבה והוסיפה "צריך לתחזק את זה"

זמן צפייה: 07:01

אחת מהכוכבות הבודדות בישראל שלא מתחזקות חשבון אינסטגרם היא מירי בוהדנה, הדוגמנית המצליחה שבקלות הייתה יכולה להיות אחת מהמשפיעניות המצליחות בארץ בחרה שלא לחשוף את חייה בפלטפורמה הממכרת. לכבוד השער החגיגי שלה במגזין "לאישה" ורגע לפני גמר "משחקי השף" החליטו לאתגר את הכוכבת ולתת לה להשתלט על העמוד לכמה ימים, שם תעלה פוסטים וסטוריז.

מירי בוהדנה
מירי בוהדנה | צילום: אינסטגרם

 

כתבות נוספות ברשת סלבס

 

אחד הפוסטים שהעלתה הצליח לגרור תשומת לב מירבית, שכן התייחסה בוהדנה לבבו קובו, בן זוגה מזה 20 שנה ואב ילדיה, אותו היא לא מרבה לחשוף לציבור. "בהתחלה הזוגיות שלנו הייתה קטסטרופלית. אני הייתי מאוד-מאוד צעירה, לא בשלה. אתה בכלל לא גרת בארץ. זה היה קשר טראנס אטלנטי והתראינו מעט" פתחה את הפוסט המפתיע.

"אני רציתי מחויבות ואתה לא ידעת אם אתה יכול לעמוד בה. לא ידעת להבטיח לי את העוגן שהייתי צריכה. אז היו המון פרידות והמון קשיים. אבל אז נכנסתי להריון עם בן, והבנו שאנחנו הולכים להיות משפחה, ומכאן הכול נפתח. הזוגיות קיבלה תפנית ונהיה פתאום שקט ורגוע. כאילו לא משנה מה יהיה, אני לא הולכת לשום מקום. אתה לא הולך לשום מקום. יהיו פיצוצים וריבים, אבל אנחנו פה כדי להישאר. לא רק בגלל הילדים. בגלל שאתה הבן אדם שכיף לי איתו. אני מבינה אותך בלי שאתה מדבר, יכולה לקרוא אותך כמו מפה. ויש משיכה ויש אהבה, וזה מדהים. אנשים אומרים 'איך את נמשכת'. ואני נמשכת, כי לאהבה אין גיל ולמשיכה אין גיל. אני נמשכת לכריזמה, לטוב לב, לעדינות וגם לקריזות שלך".

"צריך לתחזק את זה. חייבים להיות מאוד פתוחים ומאוד לדבר. אנחנו לפעמים מתווכחים על שטויות, אבל אף פעם לא בקולי קולות, תמיד בנועם. לא מאבדים את זה, כי איבדנו את זה מספיק בתחילת הדרך. אנחנו מכירים את השטיקים אחד של השני ורוצים לתת לילדים דוגמא שיש בעיות והן נפתרות. אתה אבא מעורב מאוד, דאגן מאוד, יותר ממני. נותן אהבה עצומה. אין אבא כזה. טפו-טפו, ברוך השם אנחנו 20 שנה יחד. חיים שלי"

מירי בוהדנה