באמת הגיע הזמן: נועה קירל תתחיל בקרוב ללמוד נהיגה

בגיל 22 ולמרות שכבר יש לה רכב יוקרה שמחכה רק לאישור המיוחל, נועה קירל סוף סוף תלמד נהיגה ותוציא רישיון - רגע לאחר האירוויזיון

נועה קירל
לוהטת. נועה קירל | צילום: ארן חן צלמים

נועה קירל היא פנתרה, חד קרן היא פנומנל ומסתבר שבין כל העיסוקים שלה היא לא מצאה את הזמן עד גיל 22 ללמוד נהיגה ולהוציא את הרישיון המיוחל. בעוד שרבים מבני הנוער ממהרים לקבוע שיעור עם מורה נהיגה ברגע שהם מגיעים לגיל 16 וחצי, כוכבת האירווזיון שלנו הייתה עסוקה בדברים אחרים לגמרי, ורק עכשיו - אלוהים יודע איך יש לה זמן, היא תשקיע בלימודי נהיגה כדי שתוכל לנהוג בעצמה.

אחרי שתחזור מליברפול, קירל תחזור לישראל ותתחיל לצלם סדרת רשת בטיקטוק על שיעורי הנהגיה שתעבור, כך דווח היום בוואלה סלבס, ואם תהיתם הטיימינג הוא לא ממש מקרי, מאחר והזמרת נבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של מותג הרכב פיג'ו ומדובר בשיתוף פעולה מסחרי שכן זהו הרכב עליו היא תלמד לנהוג.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: ארן חן צלמים

זוהי בחירה מוזרה לבחור בזמרת ללא רישיון לקדם את המוצר שלה, אך נראה שבחרה השכילו להוציא מהלימון לימונדה ולאחר שהכירה את המותג כבר בצילומי הקליפ GONE, ההנהלה הבינלאומית של פיג'ו ביקשה להעמיק את הקשר עם נועה להפוך אותה לשגרירה הישראלית. החיבור עם נועה קירל ומותג פיג'ו בלובינסקי חיבר את המותג עם קהלים חדשים, חשף את כלי הרכב ללקוחות חדשים והזרים אנרגיה חדשה וצעירה וספורטיבית. כזכור, רגע לפני שהתגייסה קיבלה קירל מהוריה רכב יוקרתי, ששימש בשנים האחרונות את בני המשפחה וחיכה ליום בו תוציא רישיון.