בפעם השלישית: מאיה בוסקילה שוב כלה

בפעם השלישית בחייה צעדה הזמרת מאיה בוסקילה בשביל החופה ונישאה לבן הזוג שלה בשנתיים האחרונות, שאולי שלוים, הצעיר ממנה ב-18 שנים

מאיה בוסקילה, שאולי שלוים
מאיה בוסקילה, שאולי שלוים | צילום: אור גפן

למרות שהצהירה כי לא תתחתן בשנית אחרי הגירושים השניים שלה מעוזי אזולאי, נראה שמאיה בוסקילה שיכורה מאהבה, והערב לקחה לבעל את בן הזוג שלה שאולי שלוים, הצעיר ממנה ב-18 שנה. אחרי שנתיים של מערכת יחסים אינטנסיבית והצעת נישואים מרגשת שנערכה בערב השנה החדשה, צעדו השניים אל החופה והפכו לבעל ואישה, כשברקע כמובן הבן של בוסקילה, לני, מנישואיה הראשונים למתן כהן.

מאות בני משפחה וחברים עזבו את הניקיונות והבישולים האחרונים רגע לפני ליל הסדר, והלכו לקרוע את הרחבה ב"חצר המלכה" יחד עם הזוג הטרי באירוע בהפקת פיין. בתוכנית האמנותית, הנציג של ישראל לאירווזיון 2022 מיכאל בן דוד שהכניס את חברתו הטובה לחופה, כמו גם הכלה בכבודה ובעצמה, שתעלה לראשונה עם שיר חדש מהאלבום שייצא ממש היום. אחריה, יעלה ויופיע עדן חסון.

מאיה בוסקילה, שאולי שלוים
מאיה בוסקילה, שאולי שלוים | צילום: אור גפן

בין החברים המופרסמים שיגיעו לברך ולרקוד עם השניים: אורטל עמר, אליאב טעטי, אסף אטדגי ובני פרץ, דידי הררי, מוטי רייף, מגי אזרזר, מיכל הקטנה, ניקול ראידמן, רוני מאנה, רותם כהן, קובי אפללו, סנדרה רינגלר ושגב, עדי הימלבלוי, ירון אילן ורוסלנה רודינה.

כזכור, ב-1 לאפריל השניים שלחו הזמנות למקורביהם, ולאור התאריך הטריקי ציינו "זו לא מתיחה", והוסיפו "אנחנו מתחתנים וזאת מסיבת אהבה עם כל האהובים עלינו ביותר. יום לפני החג סידרנו לכם מסיבה מטורפת ומלאת הפתעות. התאריך אם תהיתם, ממש בקרוב, 21.4, בעוד כשלושה שבועות ויום לפני ליל הסדר". למי שהספיק לשכוח, לבוסקילה רזומה רומנטי ארוך. היא נישאה לראשונה ב-2013 לבן זוגה מתן כהן והשניים אף הביאו לעולם את לני, בנם המשותף. בשנת 2019 היא נישאה לעוזי אזולאי, השניים התגרשו, חזרו והספיקו להיפרד שוב. חודשיים אחרי הפרידה מצאה את שלוים ומיהרה להצהיר כי היא מאוהבת בטרוף.