אחרי שהורידו את תמיכתם מגיא איתן: ל"צבא האמת" יש פייבוריט חדש

קבוצת הצופים של "האח הגדול" המכנים את עצמם "צבא האמת" החליטו להסיר את תמיכתם בדייר גיא איתן שלושה שבועות לאחר תחילת העונה והפנו את אהדתם למתמודד אחר

גיא איתן, האח הגדול

כבר מזה כמה עונות שקבוצה של צופים אדוקים של "האח הגדול" בוחרים מועמד מוביל מבין דיירי הבית ומנסים להוביל אותו לניצחון. הראשון היה שי חי, אי שם בעונה השביעית של הריאליטי ומאז הם תמכו גם בישראל אוגלבו ודניאל מלכה. לאחר שבתחילת העונה הנוכחית בחרו חברי הקבוצה לתמוך בדייר גיא איתן לזכייה, בתחילת השבוע הודיע מנהל הקבוצה גיא "קרידוס" מזרחי להודיע על הסרת התמיכה בו. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "משפחת צבא האמת. החלטנו מנהלי צבא האמת שאנחנו מסירים תמיכה בגיא איתן אנחנו לא יכולים ללכת כנגד העקרונות שלנו. אנחנו לא יכולים להועיל ולא רוצים להזיק זה בטוח אנחנו מאחלים לגיא איתן בהצלחה בהמשך הדרך תמיד תזכרו החיים האמיתים זה לא האח הגדול אלא המציאות בחוץ אנחנו עושים חישוב מסלול מחדש נשתמע".

Encoderhd4 133312337683090000
יענקי

שעות ספורות לאחר מכן נראה שחברי הקבוצה הכריזו על מועמד חדש, והפייבוריט הנבחר הוא לא אחר מיענקי גולדהבר. "משפחת צבא האמת של יענקי" כך הוצהר בקבוצה "תִּתְנַהֵג תָּמִיד לְדַבֵּר כָּל דְּבָרֶיךָ בְּנַחַת, לְכָל אָדָם וּבְכָל עֵת, וּבָזֶה תִּנָּצֵל מִן הַכַּעַס, שֶׁהִיא מִדָּה רָעָה לְהַחְטִיא בְּנֵי אָדָם. ניסתכל על מה יש לנו ומה אין. פוטנציאל לחיים טובים, הזדמנות לאושר בלתי פוסק לאהבה לנתינה זה מה בעניינו ינקי מייצג, בזכות הדברים החכמים שהוא מעביר לנו דרך המסך. אפשר וניתן לנו כקבוצה אולי לעשות שינוי אצלנו בעם ולכן החלטנו לתת לו את תמיכתינו ליענקי אנחנו מרגישים שאין שליחות יותר קדושה מקידוש השם. צבא האמת תומך ביושר אהבה נתינה ומסר כולנו יענקי העם צמא כבר לאחדות ואין שגריר טוב ממנו לעם. כמוכן יענקי מתגייס לצה״ל ורוצה ללמוד משפטים אנחנו כאן לעזור לו להגשים את כל היעוד שלו בחיים למען עם ישראל צבא האמת מרגיש שליחות לעשות זאת ולעזור ליענקי שם הקבוצה ישתנה ביום שלישי לפי חוקי פייסבוק. יאסווו קרידוסססססססס"