"היינו יכולים לסתום את הפה שלנו": טל ברמן ואביעד קיסוס מגיבים לעקיצה של קורין גדעון

קורין גדעון התייחסה באופן עקיף לפרידה של טל ברמן ואביעד קיסוס ואמרה "כל מי שטינף עלי נופל אחד אחד" וכעת הם לא נותרו אדישים, והגיבו לדברים שאמרה "יש שם דברים שהם יותר מדי"

זמן צפייה: 07:01

למי שפספס, וקשה לנו להאמין שנותרו רבים כאלה – אתמול השדרנים המצליחים טל ברמן ואביעד קיסוס הודיעו כי אחרי למעלה מעשרים שנה של תוכנית משותפת הם יפסיקו את השידורים בעוד כשלושה חודשים. שעות לאחר מכן העלתה המנחה לשעבר קורין גדעון סטורי, מבלי לציין שמות, כשהיא שמחה ומאושרת וכתבה: "שמעו זה כמו קסם. לאט לאט כל מי שטינף עלי, השחיר, לעג, זלזל. אחד אחד הם נופלים" כתבה והוסיפה "בא יומו של כל כלב. רק צריך להתאזר בסבלנות והיקום מטפל בכולם."

כתבות נוספות ברשת סלבס:

קורין גדעון

כאן ברשת סלבס הבינו ישר למי התכוונה המנחה, לאחר 1+1 פשוט למדי, הנחנו כי מדובר בשדרנים המצליחים שירדו על גדעון לא פעם – ואף הבאנו הוכחות. גם טל ואביעד נחשפו לאייטם שעלה אמש ואף התייחסו לעניין הבוקר (שני) בשידור חי. הצמד התייחס לפרידה ולדבריה של גדעון ואמרו "השיעור שהגיע לנו וקיבלנו בקארמה מהאחת והיחידה קורין גדעון, איזה אלילה" אמרו בשידור "אני יכול להבין שהיא כועסת עלינו או שונאת אותנו, זה ממש בסדר כי כן לאורך השנים דברים שהיא עשתה – ואנחנו מגיבים לדברים שקורים, גרמו לנו גם ללעוג לה פעמים רבות".

"באתר רשת 13 הייתה סקירה של הדברים שאמרנו לה לאורך השנים ומה אני אגיד. היינו יכולים לסתום את הפה שלנו לא מעט פעמים. קצת, יש שם דברים שהם יותר מדי" אמר קיסוס והוסיף, "טוב היא אמרה את שלה אתמול, אמרנו את שלנו אז היא אמרה את שלה". "בהתחלה זה מאוד הצחיק אותי" אמר ברמן "אח"כ אפילו הערכתי את זה קצת. באמת היא נראית זורחת מאושר, שמחה ואפילו הערכתי את זה קצת שהיא חיכתה לרגע ולא שכחה, ולא עשתה את הדבר הזה שנקרא 'יצאה גדולה' והתעלמה" אמר והוסיף, "היא תבעה את ליטרת הנקמה שלה". בנוסף הוסיף קיסוס ואמר "ברגע הזה כאילו לדרוך על החלש, צריך ל'התרכז בטוב להתאזר בסבלנות והיקום יטפל בכולם".

לגבי הפרידה שלהם מהתוכנית הגיבו ואמרו: "אנשים נפרדים ומפסיקים כשלא טוב, וכשלא טוב איזשהו פרק זמן מסויים ואתה לא יכול להפוך את זה לטוב, מקבלים החלטה והיא לא קלה ולא פשוטה". השניים המשיכו בהלצה ואמרו "אפשר היה להגיד אחד לשני זה לא אנחנו שמעצבנים אחד את השני, שמעליב אותי, זה היקום, לא ממך אפרד,  אלא מהיקום. יקום מאוד ספציפי שבמרכזו נמצאת השמש קורין גדעון שהכל מתרחש סביב צרכיה ובשליחותה של קורין גדעון".