הקמפיין החדש והיוקרתי של שביט ויזל

מלכת היופי לשעבר תככב בפרוייקט מסקרן ורחב מימדים של מותג אופנה מוביל

בזמן האחרון אנחנו רגילים לראות את מלכת היופי לשעבר שביט ויזל באירועי השקה ובמסיבות מתוקשרות. אז אחרי שלאחרונה כיכבה במדורי הרכילות כשחגגה את יום הולדתה ה-27 במספר אירועים ברחבי הארץ ( שיא חדש של חמש מסיבות יום הולדת שנחגגו בשבוע אחד), השתתפה יחד עם עשרים הנשים הכי חמות בביצה ביום כיף של מותג נעליים מוביל ופרגנה לחברה הטובה ירדן הראל שפתחה  עסק חדש, ויזל זוכה לכותרת שהיא רק שלה.

שביט ויזל
שביט ויזל

לאחר שהיא ומנהליה ויתרו על הצעות רבות שהגיעו לפתח ביתה, ויזל בחרה לחבור למותג האופנה הנחשב "משכית" ותככב בקרוב בקמפיין רחב מימדים של בית האופנה. הטיימינג לקמפיין מרגש במיוחד, היום (שני) הוא יום הולדתה ה-100 של מייסדת בית האופנה "משכית" ומי שנחשבת לאשה הראשונה של האופנה הישראלית, רות דיין, שגם אחראית לשושלת דיין. כבוד

מלכה מסוג אחר. שביט ויזל
מלכה מסוג אחר. שביט ויזל

בעלי המותג והמעצבת הראשית, שרון טל שעבדה  לצדם של אלבר אלבז ואלכסנדר מקווין ונחשבת לאחת מהמעצבות הפורצות דרך בעולם בתחום ה"קוטור". נראה כי משכית בשנה האחרונה החלה בפעילות שיווק מסיבית יותר. לפני שצירפה לשורותיה את ויזל, בחרה בחברתה של הדוגמנית, מאיה וורטהיימר להציג את קולקציית הכלות שלה לאור החתונה המתקרבת עם אסף זמיר סגן ראש העיר.

רביעיה מנצחת. מאיה ורטהיימר, ירדן הראל, יערה בנבנישתי ושביט ויזל
רביעיה מנצחת. מאיה ורטהיימר, ירדן הראל, יערה בנבנישתי ושביט ויזל

עוד ברשת סלבס: