פרסום ראשון: מי יבשל בחתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה?

רגע לפני חתונת השנה של יהודה לוי ושלומית מלכה הגיע הזמן לדעת מי יאכיל את האורחים בחתונה הכי מסקרנת בביצה

הספירה לאחור לקראת חתונת השנה של יהודה לוי ושלומית מלכה צוברת תאוצה. אחרי שרשת סלבס חשפה בפניכם את התאריך והלוקיישן של מה שמסתמנת להיות חתונת השנה, הגיע הזמן לספר לכם מה עומדים האורחים לנשנש בחתונה הכי מסקרנת שתיערך בקרוב בביצה המקומית.

[brightcove_iframe video_id='u_shlomitmalka_vtr2_n20160916_v1' autoplay='1' kid='' duration='0'']

החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה תערך כאמור באמצע חודש מאי 2017 ב"מעיין הנעורים" בדרום הארץ, כצפוי מיטב השפים נלחמו כדי להיות אלה שיאכילו את מיטב האורחים של הזוג המעושר, אבל עכשיו להכריז על אשף המטבח המאושר שעומד לפנק את האורחים המאושרים במיטב המאכלים שלו

 

אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון, מי שיופקד על הכנת האוכל לאורחי החתונה, שעומדים להיות בסביבות ה-500 איש, יהיה עומד לא אחר מאשר השף אסף גרניט. גרניט מגיש התוכניות "מהפכה במטבח", "קרב סכינים" וחבר בפאנל "משחקי השף.

ב-2009 הקים את מסעדת "מחניודה" בירושלים יחד עם שותפיו אורי נבון ויוסי אלעד (פרש), וממקימי המסעדות "הפאלומר" שהוכרזה ב-2014 כמסעדה טובה ביותר בלונדון, ו"הברברי" מקבוצת מחניודה שנבחרה להיות במקום השלישי מתוך מאה המסעדות הטובות ביותר בלונדון.  בנוסף הוא מבעלי "הסדנא", "טלביה", "יודלה" ובר יין בירושלים.

עוד ברשת סלבס