בלי מסיבות מוגזמות: ניקול ראידמן בהחלטה דרמטית - מחשבת מסלול מחדש

כבר שנים שניקול ראידמן מציינת את יום הולדתה בפסטיבל ראוותנות משוגע, אך השנה החליטה לחגוג בצנעה - רק עם עצמה. "היום, אין לי כבר מה להוכיח לאף אחד, הוכחתי כבר מזמן הכול ולכולם"

ניקול ראידמן
ניקול ראידמן | צילום: אלכס ליפקין

אם יש מישהי שאוהבת את יום ההולדת שלה לפחות כמו מיכל הקטנה, אם לא יותר, היא המעושרת ניקול ראידמן, שבכל שנה מראה לכולם למי יש את החגיגה הכי גדולה. מסיבות מפוארות, אירוח כיד המלך הופעות ובשנה שעברה אפילו לקחה את מקבץ חבריה ליום הולדת יוקרתי במיוחד מעבר לים בדובאי. אבל השנה, מי שהתפלא שלא קיבל הזמנה למסיבת השנה יכול לנשום לרווחה כי לא מדובר בקיפוח, אלא בהחלטה חדשה.

ראידמן, שחוגגת השנה 37 אביבים החליטה לוותר על הגינונים, להפסיק לנסות להראות לאחרים מה היא שווה ולחגוג עם עצמה בצנעה. "כל שנה ביום הולדת אני מסכמת עם עצמי את השנה שחלפה, מסתכלת לאחור ועושה חשבון נפש כנה ועמוק ומחשבת מסלול מחדש. השנה, בפעם הראשונה, בחרתי להקדיש את היום הזה נטו לעצמי…" פתחה את הפוסט בו היא מברכת את עצמה ומסבירה את בחירתה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman)

"בלי מסיבות מוגזמות עם עוגות ענק, ללא פרוטכניקה וזיקוקי דינור, ללא שמפניות וקוויאר (לא כשר… שנה כבר שומרת כשרות וגאה בעצמי), ללא אלפיים סטוריז בהם אני משתפת את הברכות שלכם, ללא אלפי סידורי פרחים מוגזמים ששולחים לי בגודל משתלה (יש גם תחרות סמוייה בין החברים ״מי שלח יותר גדול״), ומי מהחברים שלי שקורא עכשיו וזומם לשלוח משהו, אז תעשו מצווה, תתרמו את הכסף הזה שלא ילך לפח, לאחת העמותות שאתם רוצים, ותשלחו לי עם סטיקר בווטס אפ, נשבעת לכם זה יחמם לי את הלב הרבה יותר מרולס רויס על משאית עם מליון בלונים. אנא מכם אהובים שלי.
אני כותבת וחושבת לעצמי, איזו אבולוציה עברתי. עברתי דרך עם הנפש שלי ולמדתי להפריד אותה מהאגו. פעם, עולה חדשה מאודסה, ילדה שעברה אנטישמיות בברית המועצות וגזענות בישראל, הייתה צריכה וחייבת להוכיח לכולם שהיא שווה, שהיא מצליחה בזכות עצמה, שיש לה ״הכי גדול״. היום, אין לי כבר מה להוכיח לאף אחד, הוכחתי כבר מזמן הכול ולכולם… נשאר לי להוכיח כל יום מחדש, רק לעצמי, שאני אדם טוב עם לב טהור ומצפון נקי, להיות גאה בעצמי ולאהוב את עצמי והאמת, יש על מה. היום אני מסתכלת על החיים אחרת, החיים הם לא אייטם בחדשות וסטורי עם תיוגים, החיים הם רגע, שעובר ולא חוזר ואנחנו מבזבזים יותר מידי רגעים יפים של החיים על ה״פאלש״. פאק. 37… יאללה, ממש וינטג׳ קוטור"