רגע לפני החזרה השנייה של נועה קירל, דורון מדלי חושף: "צפוי עוד הרבה מאוד רעש"

רגע לפני שתעלה שוב על הבמה לחזרה שניה ואחרונה לפני חצי גמר האירוויזיון, דורון מדלי מיוצרי "יוניקורן" מבטיח שצפוי עוד הרבה רעש בקרוב מכיוונה של נועה קירל

זמן צפייה: 05:44

יומיים אחרי החזרה הראשונה של נועה קירל על בימת האירווזיון בליברפול, ורגע לפני שתעלה בפעם השנייה ותציג חומרים חדשים על הבמה, דורון מדלי אחד מיוצרי השיר "יוניקורן" התארח ב"עולם הבוקר" היישר מהמלון באנגליה ודיווח על המתרחש, איפה השיר נמצא בטבלת ההימורים אחרי שנחשפו חלקים ראשונים מהמופע הרשמי והאם זה מלחיץ להיות ישראלי בימים אלו בין אזרחים מכל העולם ומה עוד צפוי לנו מכיוונה של נועה קירל.

@eurovision We DEFINITELY saw her dance 🦄 🇮🇱 #Eurovision2023 #Eurovision @Noa Kirel ♬ original sound - Eurovision

שום דבר לא השתנה בטבלה, היא לא משתנה בכלל. מה שקורה זה שעוד כמה ימים הטבלה תשתנה פחות או יותר". אמר מדלי "כרגע כל המדינות עולות לחזרות, היום נועה עולה לחזרה שניה וכל מדינה יש שתי חזרות על הבמה ועד הסופ"ש כולם יעשו שתי חזרות ואז אני מתאר לעצמי שהטבלה תשתנה אבל אנחנו לא פה בשביל הטבלה אלא בשביל לעלות לבמה ולעשות הופעה בלתי נשכחת" אמר מדלי והבטיח "אחרי הפעם הראשונה שעלינו לבמה היה כל כך הרבה רעש סביב נועה  קירל ואיך שהיא מופיעה ואיך שהיא שרה ורוקדת שצפוי בהמשך היום עוד הרבה מאוד רעש. ההופעה כבר מוכנה, אבל עוד לא הוציאו לתקשורת ומה חושפים. אנשים כבר רוצים לראות את הקטע". צפו בהמשך הראיון בראש הכתבה.