בר כהן מאבדת סבלנות: "ביבי הראש? הוא צריך לדאוג לילדים שלנו!"

"אני בחרתי בביבי כל החיים שלי", כתבה יוצאת "האח הגדול" בר כהן ובאותה נשימה יצאה כנגד ראש הממשלה וטענה: "אי אפשר יותר לשתוק"

בר כהן
בר כהן בשמלת כלה בעיצובה של אוריה עזרן | צילום: עומרי לוי

בשבעת החודשים האחרונים עם ישראל עובר סבל שלא היה כמותו. מפונים מהצפון והדרום, חיילים נלחמים, חיילים פצועים, אלפי הרוגים ו-132 חטופים שעדיין נמצאים בעזה. פוסט לא פשוט שהגיע ליוצאת "האח הגדול" גרם לה לזעוק שוב, ולנסות למצוא מישהו שייקח אחריות על המציאות הלא פשוטה איתה אנחנו מתמודדים, כשהיא שמה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בראש.

"די לעצום עיניים פשוט די" פתחה כהן את דבריה והוסיפה "אני בחרתי בביבי כל החיים שלי. מאז שאני זוכרת את עצמי אין לי אופציה יותר טובה ממנו אבל איך אני יכולה לשתוק שאני רואה תמונה של שני ילדים על הרצפה כשאמא שלהם מספרת שהם דקה מהגבול מתים מפחד, אין לה כסף יותר למלון והם עושים פיפי על עצמם מפחד? הוא הראש נכון? אין על ביבי נכון? אז הוא צריך לדאוג לילדים שלנו. הוא צריך להגיד למי שזה התפקיד שלו לטפל באנשים האלה".

עוד כתבה בסדרת סטוריז אמוציונליים "זה נראה למישהו הגיוני? אני מצטערת שאין לי יותר סבלנות להודעות של שמאל וימין כי כולם לא בסדר. ראש ממשלה תפקידו להטיל סמכויות ואם אין לו כוח אז יש בעיה. כמה סבל ניתן להכיל? כל יום 'הותר לפרסום', אנחנו חיים בסיוט! לפחות לתושבים שאין להם חיים שמישהו ידאג. החיילים נלחמים לא האנשים שיושבים שם למעלה. מה הם עושים?? שותים קפה ויושבים בוועדות של כלום ושום דבר. מאשימים אחד את השני ועושים טיקטוקים"