פעם שלישית גלידה! קורין גדעון שוב בהריון

שלחו ברכות ואיחולים למשפיענית והמנחה קורין גדעון שנמצאת בעיצומו של הריון שלישי! יס, בקרוב אלונה ורפאל יהפכו לאחים גדולים ואין ספק שגדעון וחילי מתקתקים את העניינים!

קורין גדעון וחילי
קורין גדעון וחילי | צילום: ניר פקין

אי אפשר לשכוח את הלידה הראשונה של קורין גדעון, לאחר שהצליחה להכעיס את כולם לאחר שזעמה על כך שלא קיבלה חדר במחלקת היולדות עם חלון, כש"היא עוד קורין גדעון!". זה קרה בינואר 2021 כשמנחת "האח הגדול" לשעבר ובעלה חילי סורוצקין הפכו להורים לראשונה כשבתם אלונה הגיעה לעולם, ממש לא מזמן, באוגוסט 2022 הם הביאו לעולם את בנם רפאל וכעת, ההורים הנרגשים שמחים לספר כי הם לא עוצרים ונמצאים בעיצומו של הריון שלישי!

אין ספק שהיו כמה רמזים לבשורה, לאחר שהשמלה שלבשה גדעון בחתונה של אליאב טעטי ובר כהן לגמרי יכלה להסגיר את הבטן המתפתחת של המשפיענית האהובה. רמז נוסף הוא מעבר הדירה של גדעון ומשפחתה, אותו תיעדו בהרחבה לרשתות החברתיות, בכל זאת, צריך יותר מרחב לבית עם שלושה ילדים מתחת לגיל ארבע. ובסוף השבוע האחרון העלתה אתגר חדש בטיקטוק בו היא "מתחרה" ראש בראש עם בעלה, לגבי הסוגיה האם להביא עוד ילדים לעולם, למרות שיש לה שניים קטנים בבית.

הערב, הכריזה קורין כי היא שוב בהריון, וטרם חשפה את מין העובר לו הם מצפים לקבל לעולם בספטמבר הקרוב. כאמור, יש לה בבית כבר בן ובת ככה שמה שבא ברוך הבא!

קורין גדעון, בעלה חילי והילדים
קורין גדעון, בעלה חילי והילדים | צילום: אינסטגרם

 

קורין גדעון
השמלה שגרמה לנו לחשוד. קורין גדעון | צילום: אור גפן