האשמות נגד און רפאלי בוטלו, האם ציפי מגיבה

חצי שנה אחרי חשדות השוחד שהועלו נגד אחיה הצעיר של בר רפאלי, תיק החקירה נגד און רפאלי נסגר

 

אתם בטח זוכרים איך לפני חצי שנה המדינה רעדה בעקבות חקירת מצ"ח שהתנהלה בעקבות פרשת שוחד ביחידת "מופת, בבסיס תל השומר, כתב האישום כלל סעיפים חמורים של שוחד בהם היו מעורבים מספר חיילים בינהם אחיה הצעיר של הדוגמנית בר רפאלי, און רפאלי.

 

 

בין ההאשמות שהופנו כלפי רפאלי וחבריו ליחידה ורס"ר הבסיס סעיד נסראלדין היו הענקת ימי חופשה ללא רישום והבטחות לשיבוץ בצה"ל אל מול בגדים במתנה וכרטיסי כדורגל. ועכשיו מצ"ח חושף שהחקירה הסתיימה והבשילה לטיוטת כתב אישום רק נגד הרס"ר, וזו נמצאת במרכזו של מו"מ לעסקת טיעון מול התביעה הצבאית.

ציפי רפאלי ובנה און רפאלי (אינסטגרם)
ציפי רפאלי ובנה און רפאלי (אינסטגרם)

אחרי שנחקר במשך שעות על מערובתו בפרשה, כתב האישום לא העלה טענות או חשדות לשוחד נגד און והחיילים הצעירים (ששמם באופן מוזר נשמר חסוי בניגוד לאחיה של הסופרמודל). כתב האישום שהוגש נגדו כולל עבירה במסמכים צבאיים והתנהגות שאינה הולמת. הוא צפוי להודות במיוחס לו במסגרת הסדר טיעון ולסיים את שירותו בצה"ל.

 

 

מי שחרגה ממנהגה והגיבה על החלטת הפרקליטות הצבאית הייתה אמו של רפאלי הצעיר, ציפי רפאלי שפירסמה בחשבון האינסטגרם שלה תגובה "מה שהחל בקול צעקה רמה,הסתיים בקול ענות חלושה. מה שנפרש על עמודי החדשות בענק ללא פרופורציה ובמגמתיות, הסתיים הבוקר ושלא להפתעתי, בכתבה שולית וקטנטנה באותו העיתון. בוקר טוב ישראל".

 

את השנה החדשה יחגוג רפאלי הצעיר לא רק בניקיון שמו וחפותו אלא גם בתפקיד ראשי בסרט קולנוע חדש שעתיד לעלות בחג הפסח ובטלנובלה החדשה "פול מון" שתעלה בקרוב על המסך.

 

#אהובישלי❤

A photo posted by ? (@zipirefaeli) on

תגובת דובר צה"ל: "לאחרונה הוגש בעניינו של נגד בשירות קבע כתב אישום בגין כך שאפשר לחיילים לשהות בבית בחופשה, תוך שהוא מדווח שהם נמצאים ביחידה; ובגין כך שמספר פעמים ביקש או קיבל מחייליו טובות הנאה אישיות. הנגד, לו מיוחסות עבירה במסמכים צבאיים ועבירות של התנהגות שאינה הולמת, צפוי להודות בכתב האישום במסגרת הסדר טיעון, ולסיים את שירותו. נגד החיילים המעורבים לא ננקטו צעדים, כיוון שמהחקירה לא עלה שהם נתנו הטבות לנגד על מנת לקבל הקלות בשירות. הנגד נהג להעניק הקלות בניגוד לכללים לחיילים רבים, ללא קשר להטבות שביקש או קיבל באופן בלתי תקין ממספר חיילים".

 

??

A photo posted by On Refaeli (@onrefaeli) on


 

נשמות שלי !

A photo posted by On Refaeli (@onrefaeli) on