פרטים ראשונים על חתונת השנה של יהודה לוי ושלומית מלכה

חודש וחצי לאחר הצעת הנישואים של הזוג האהוב במדינה, קבלו פרטים ראשונים על מה שמסתמנת כחתונת השנה

זמן צפייה: 00:19

למעלה מחודש וחצי מאז הרעידו את תעשיית הבידור המקומי עם החדשות על אירוסיהם, בורסת הניחושים על חתונת השנה של יהודה לוי ושלומית מלכה החלה. מהלוקיישן הנבחר ועד התאריך בו ישבעו אמונים הזוג הראשון של הביצה המקומית.

אז תפתחו את היומנים, תכינו את הדלקן ותתפללו לאלוהים שתהיו ברשימת המוזמנים האקסקלוסיבית למה שעומד להיות האירוע הנוצץ של השנה. אז קבלו את הפרטים הראשונים על חתונת השנה

הכתובת להזמנות זה הברזל 23. רק אומרים.. שלומית מלכה ויהודה לוי (צילום: אביב חופי)
הכתובת להזמנות זה הברזל 23. רק אומרים.. שלומית מלכה ויהודה לוי (צילום: אביב חופי)

לרשת סלבס נודע שהחתונה נקבעה לאחד מסופי השבוע הראשונים של חודש מאי 2017, סביר להניח שעד אז השניים יספיקו לתכנן את כל הסידורים הנלווים לחתונה, בחודשים הקרובים לוי יהיה עסוק בהמשך עבודתו כאחד השחקנים העסוקים בישראל וגם כפרזנטור מוביל של חברת האופנה "רנואר", מלכה  מצידה תמשיך בחודשים הקרובים לעבוד בפרויקטים מובילים מחו"ל ותמשיך להיות אחת הדוגמניות הישראליות העסוקות בעולם ומדגמנת למותגים כמו "פוקס" ו"ארמאני אקסצ'יינג" וכמו כן, תוביל את העונה הרביעית של תוכנית הכישרונות "דה ויוס".

אז אחרי שאתם יודעים מתי הם יתחתנו, הגיע הזמן לדעת לאן לכוון את הוויז, אם חשבתם שהשניים יבחרו לוקיישן במרכז הארץ שיהיה קרוב למרבית המוזמנים, שסביר להניח שיהיו מתעשיית הבידור, אז קבלו ביטול ותמלאו את מיכל הדלק.

הזוג האוהב שריין את חוות בודדים ( התיישבות בודדים) הנקראת "מעיין הנעורים" הנמצאת בנגב. על פי מקורבים לזוג, השניים מתכוונים להשבע אמונים זה לזו על שפת האגם בצהרי יום שישי.

עד לרגע כתיבת שורות אלו, השניים החליטו שהם עומדים לערוך חתונה מצומצמת בה יהיו נוכחים כ-400 איש, בהם בני משפחה וחברים מהארץ ומחו"ל. חלקם אף ימשיכו וילנו בבקתות שהמקום מציע במה שעומד להיות סוף שבוע של חגיגת אהבה.

 

Nãrnia

A photo posted by Official Yuda Levi (@yuda29) on


מי שלא מכיר את הלוקיישן, מדובר על אחד המקומות היפים ועוצרי הנשימה בנגב, מקום שקט ועוצמתי המזכיר את הפסטיבלים השונים שלוי ומלכה פוקדים מדי שנה כמו "הברניניג מן" במדבר נבדה, שם השניים בילו בשנתיים האחרונות ביחד כבני זוג.

מי שצפויה לעצב את טבעות הנישואין היא מיה גלר, מי שעיצבה את טבעות האירוסים המפורסמות של השניים ונחשבת לחברה קרובה של הזוג. על החלק האומנותי נכון לרגע זה לא הופקד אף אחד, אך תרשו לנו להציע את שלומי שבת, המנטור ב"דה ויוס" שברזומה שלו הכנסת כלה אחרת לחופה שלה, בר רפאלי שמה.

 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on


למי שלא בקיא, נזכיר שתחילת חודש אוקטובר, במהלך חופשה רומנטית של השניים בוורנה באיטליה, לוי בן ה-37 שלף טבעת והציע למלכה, בת ה-22 להנשא לו, היא אמרה לו "איי דו" והשאר היסטוריה. השניים יוצאים למעלה משנה וחצי ונחשבים לאחד הזוגות האהובים בישראל.

 

שנה טובה. שנה של אהבה❤️

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

עוד ברשת סלבס
פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

כריס מרטין בסיור לוקיישנים בישראל 

בגיל 44: גלית גוטמן בהלבשה תחתונה 

צפו בתיעוד: משה פרץ בעבודות שירות 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן