משחקי הסינמה: התפקידים הקולנועיים הגדולים של כוכבי "משחקי הכס"

מטינאייג'רית במצוקה ועד גלדיאטור במנוסה: אתם אומנם מכירים אותם כשחקני טלוויזיה אבל אלו התפקידים שלהם על המסך הגדול

זמן צפייה: 01:13

אנחנו רגילים לראות אותם בלבוש קבוע של ימי הביניים, בשמלות או בשריון, בתספורות ייחודיות עם כוס יין אדום ביד או חרב מפלדה ולאריאנית. בעיקר בגלל שהשחקנים של "משחקי הכס" כל כך מזוהים עם סדרת המופת של HBO,  אספנו עבורכם את התפקידים המפתיעים שהם גילמו על המסך הגדול.

עוד ברשת תרבות ובידור:

10 שאלות שלא נענו עם סיום העונה ה-7 של משחקי הכס

שוב מאוהב: אסף אבידן בסינגל חדש: My Old Pain

חוזרים ללימודים: המלצות לסרטים וסדרות טלוויזיה באווירת התיכון

סופי טרנר (סאנסה)

התפקיד הראשון של השחקנית הצעירה (21) מאנגליה היה תפקידה של סאנסה סטארק ב"משחקי הכס".  מאז לוהקה לסדרת סרטי הקומיקס המצליחה "אקס-מן" בה היא מגלמת את האדמונית האינטליגנטית, בעלת כוחות הטלפתיה ג'ין גריי. בנוסף טרנר שיחקה בסרט העצמאי "עיני פנדה" וב"משימה סוף". בעתיד אמורה לשחק בסרט נוסף של אקס מן וב- "ברלין אני אוהב אותך", לצד ג'ראד לטו וג'ק יוסטון. 

סאנסה
סופי טרנר כג'ין גריי מתוך ''אקס מן'' | צילום: באדיבות: yes

לנה האדי (סרסיי)

השחקנית בת ה-43 צברה לא מעט תפקידים לרזומה במהלך הקריירה בת 25 השנים, לפני שכבשה את המסך הקטן בתפקיד המלכה הערמומית והאגואיסטית סרסיי לאינסטר. לא רבים יודעים שאת תפקידה בקאסט של הסדרה המדוברת היא חייבת לחברה הטוב פיטר דינקלג' שמשחק בסדרה את אחיה טיריון. האדי שיחקה בעברה ב"שופט דראד", "משחק השמועות" ו-"300". בשנים האחרונות שיחקה בסרט "הטיהור". באפריל האחרון עלה לאוויר בארה"ב מותחן הפשע בכיכובה Thumper.

לנה האדי
לנה האדי ב''שופט דראד'' | צילום: באדיבות: yes

אמיליה קלארק (דאינריז)

לפני כשנה אמיליה קלארק היפהפייה והכל כך מזוהה עם דמותה של דאינריז טארגאריין הסירה את הפאה הבלונדינית, חזרה למקורות הברונטיים וגילמה את הדמות הראשית בדרמה הרומנטית והמרגשת "ללכת בדרכך". בסוף שנת 2016 קלארק לוהקה לסרט "קול מסלע" שיצא לפני מספר חודשים וכן לוהקה לתפקיד נשי מרכזי בסרט "מלחמת הכוכבים: האן סולו" שעתיד לצאת בשנת 2018.

אמיליה קלארק
אמיליה קלארק כלואיזה ב''ללכת בדרכך'' | צילום: באדיבות: yes

קיט הרינגטון (ג'ון סנואו)

קשה לחשוב על השחקן החתיך קיט הרינגטון בנעליים אחרות מאלו של ג'ון סנואו. בשבע השנים האחרונות בהם הוא מגלם את הממזר מווינטרפל, קיט לוהק גם לתפקידים תקופתיים אחרים ואף שיחק גלדיאטור לוחמני שמנסה להציל את אהובתו בדרמה ההסטורית "פומפיי". בנוסף שיחק גם חייל אנגלי במלחמת העולם הראשונה בסרט "עדות נעורים". כעת מצטלם סרט חדש בכיכובו: "מותו וחייו של ג'ון אף. דונובן" שם הוא ישחק לצד נטלי פורטמן, ג'סיקה צ'סטיין וסוזן סרנדון.

ג'ון סנואו
הקוביות נשארו. קיט הרינגטון ב''פומפיי'' | צילום: צילום: yes

פיטר דינקלג' (טיריון)

לשחקנים נמוכי קומה יותר קשה להשיג תפקידים? לא אם תשאלו את פיטר דינקלג' שמגלם בתכנית את אחת הדמויות הכי אהובות - טיריון לאניסטר. דינקלג' בן ה-48, שיחק במספר תפקידים בקולנוע, ביניהם איש יער בסרט "לאסי", טרמפקן בסרט "סיפורי נרניה: הנסיך כספיאן" ובדומה לטרנר שיחק בתפקיד ד"ר בוליבר טראסק בסרט "אקס מן: העתיד שהיה". בשנת 2016 שיחק בקומדיה הפרועה "הבוס" והשנה שיחק בדרמת המסתורין של הבמאי מארק פלנסקי, "זיכרון מחדש", בתפקיד סאם בלום. לדינקלג' העסוק יש כרגע 5 סרטים עתידיים באופק, המעניין מביניהם הוא Rememory סרט מדע בדיוני על אלמנתו של פרופסר מבריק שניסה להמציא המצאה שתעקוב אחר זיכרון אנושי.

נרניה
מזהים? פיטר דינקלג' כובש את נרניה | צילום: באדיבות: yes

ניקולאי קוסטר-ולדאו (ג'יימי)

השחקן הדני בן ה-47 שמגלם את ג'יימי לאינסטר האמיץ, התגלה בארצו בסרט "משמר הלילה ה-1994. לאחר מכן שיחק בתפקידים נוספית בדנמרק עד שעבר להוליווד. בשנת 2001 קיבל את תפקידו האמריקאי הראשון בסרטו של רידלי סקוט "בלאק הוק דאון" לאחר מכן בסרט אניגמה לצד קייט ווינסלט. לאחר מכן סקוט ליהק אותו שוב ל"ממלכת גן עדן". הוא שיחק גם ב"וימבלדון- אהבה בלבן" ו"חומת אש". בשנת 2013 כיכב בסרט האימה "מאמא" בתפקיד ראשי לצד ג'סיקה צ'סטיין, כמו כן שיחק גם ב"אבדון" וב"האישה האחרת". כעת מצטלם הסרט בכיכובו "דומינו" בו הוא מגלם שוטר במרדף אחר רוצח.

מאמא
סרסיי יותר מפחידה. ניקולאי קוסטר-ולדאו ב''מאמא'' | צילום: באדיבות: yes

מייזי וויליאמס (אריה)

השחקנית בת ה-20 המגלמת את דמותה של אריה, ילדת הטום בוי שהפכה למתנקשת מיומנת, שיחקה בתפקידים קטנים לאורך שנות פעילותה, כלומר מאז שנכנסה בפעם הראשונה לנעליה של אריה. בנוסף שיחקה בסדרת הטלויזיה "דוקטור הו" ובסרט הטלוויזיה "סייברבולי" שם גילמה טינאייג'רית שמתמודדות עם בריונות רשת אכזרית. על המסך הגדול השחקנית הצעירה רק מתחילה את דרכה,  בימים אלו היא ממשיכה בעקבות אחותה בסדרה (טרנר) ומצטלמת לסרט "אקס מן: המוטאנטים החדשים", ובנוסף, לדרמה Departures וכן תיתן את קולה לדמותה של גונה בסרט האנימציה Early Man.

אין כמו אריה | צילום: באדיבות: HOT

אלפי אלן (ת'יאון)

אחיה הקטן של הזמרת לילי אלן, המגלם בסדרה את דמותו השנויה במחלוקת של ת'יאון גרייג'וי, התחיל את הקריירה שלו בגיל צעיר אבל שיחק בתפקידים קטנים ובסרטים לא מאד מוכרים עדי שהחל לגלם את הנסיך מאיי הברזל ב"משחקי הכס". בשנה הבאה ייצא לאקרנים הסרט בכיכובו "הטורף", סרט המשך לקלאסיקת המדע בדיוני מ-1987, בו יגלם נחת לשעבר.

[youtube_embed youtube_id='ieDtHb9lVFg']