התגעגעתם לדקסטר? מייקל סי הול חוזר לטלויזיה

וגם: הליהוק המפתיע ל"מלך האריות" החדש, הוידוי של חאליסי וטיזר ראשון לעונה השנייה של Stranger Things

זמן צפייה: 00:34

בשורות טובות למעריצי דקסטר

השחקן מייקל סי הול חוזר בסדרה חדשה

אחרי היעדרות ממושכת, השחקן מייקל סי הול שפרץ בסדרת המופת "עמוק באדמה" אך זכור בעיקר בכך שגילם את הרוצח הסדרתי "דקסטר" בסדרת הטלויזיה הקאלטית שנשאה את שמו, חוזר אל המסך הקטן. מאז סיום הסדרה בת שמונה העונות ב-2013, השחקן בן ה-46 נעדר מהטלויזיה אך לפי דיווחים בחו"ל הוא עתיד לשחק בסדרת מתח חדש של נטפליקס בשם "Safe" מבית היוצר של סופר ספרי המתח הרלן קובן.

דקסטר לנצח. מייקל סי הול | צילום: באדיבות: yes

בסדרה הוא ישחק אלמן שמגדל שתי בנות נוער בקהילה סגורה. בערב שגרתי, אחת הבנות מתגנבת מהבית כדי לצאת למסיבה מה שמוביל לרצח, העלמות וסודות שמתחילים להיחשף. נשמע מעניין אבל מי שמעוניין כבר לצפות בסדרה, יצטרך לחכות בסבלנות. צילומי הסדרה כבר החלו והפרק הבכורה ישודר ב-2018.

עוד ברשת תרבות ובידור:

האודישן של ג'ון סנואו למשחקי הכס נחשף

בשורות משמחות למעריצים של גאנז אנד רוזס

מיילי סיירוס בצעד בלתי הפיך למען הטבעונות

ליהוק חדש למלך האריות

נבחר השחקן שיגלם את היועץ הנאמן זאזו

אולפני דיסני עובדים במרץ על רימייק הלייב אקשן של "מלך האריות". לאחר שליהקו כבר את סימבה (דונלד גלובר), מופאסה (השחקן והזמר ומופאסה אותו יגלם השחקן הותיק ג'יימס ארל ג'ונס שדיבב את מופאסה בסרט המקורי) טימון ופומבה (בילי איצ'נר וסת' רוגן), כעת הגיע הזמן לחשוף מי יגלם את היועץ הנאמן זאזו שאם תהיתם איזה סוג ציפור הוא, מדובר בקלאו-קרקע אפריקני.

זאזו וסימבה ברגע אופייני | צילום: באדיבות: yes

הקומיקאי ומנחה תכנית האירוח ג'ון אוליבר הצטרף לקאסט המכובד כזאזו. מי שדיבב את היועץ המלכותי בסרט המקורי הוא רואן אטקינסון, מיסטר בין בשבילכם. הסרט החדש עתיד לצאת לאקרנים רק עוד שנתיים, ב-19 ביולי 2019.

ג'ון אוליבר

בחזרה ליורה

הצילומים לסרט ההמשך של הריבוט "עולם היורה" הסתיימו

כאשר מסתיימים צילומים לסרט או סדרה זה תמיד אירוע מרגש. ברייס דאלאס הווארד וכריס פראט סיימו לצלם את ההמשכון לריבוט ההרפתקאות, "עולם היורה: נפילת הממלכה" ממש אתמול (שלישי) ושיתפו את המעריצים בתמונה מרגשת. "אחרי 60 יום זה נגמר. בכיתי באופן מכוער. ביי האווי!" כתבה השחקנית מתחת לתמונה, בה היא מחובקת עם פראט, שהעלתה באינסטגרם. הווארד ופראט שיתפו פעולה כאשר שיחקו בשני התפקידים הראשיים בסרט הקודם בסדרה "עולם היורה" שיצא לאקרנים ב-2015. וכעת הם חוזרים בסרט ההמשך שעתיד לצאת ב-22 ביוני 2018.

 

Day #60 and that's a wrap! Honestly, I ugly cried. Bye, Hawaii! #jurassicworld #jurassicworld2 #JurassicWorldFallenKingdom

A post shared by Bryce Dallas Howard (@brycedhoward) on

אפילו חאליסי מתרגשת

לקראת העונה החדשה של משחקי הכס השחקנית אמיליה קלארק לא ישנה בלילה

השחקנית אמיליה קלארק המגלמת את חאליסי בסדרת המופת של HBO כיכבה על השער של מגזין ELLE היוקרתי וסיפרה על ההתרגשות העזה לפני עליית העונה השביעית והצילומים של העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס". "אלוהים, אני לא ישנה בלילה בגלל זה. 'או את הולכת להרוס את זה. זאת העונה האחרונה, וזה הולך להתנהל לא טוב' (חושבת לעצמה) חברים שלי אמרו לי: 'את ודאניריז הן אותה אחד עשיו. את צריכה לסמוך על האינסטינקטים שלך' ואני חושב שאני חייבת לעשות עוד מחקר! כמה שמצפים יותר כך אפשר ליפול יותר. זה נשמע ממש נורא, אבל זה נכון! אני לא רוצה לאכזב אף אחד".

חאליסי שלנו, אנחנו סומכים עלייך ובטוחים שתהיי הרבה יותר מבסדר.

טיזר ראשון ל- 2 Stranger Things

וגם מתי העונה השנייה של סדרת הלהיט תשודר?

לעונה השנייה של סדרת המתח-אימה  Stranger Things יש תאריך עלייה! ברשת התוכן נטלפיקס הכריזו כי פרק הפתיחה ישודר ב-27 באוקטובר וגם פרסמו טיזר ראשון. העונה החדשה תתרחש ב-1984, התושבים של הוקינס, אינדיאנה עדיין מסוחררים מן הזוועותוהסודות שנחשפו בעונה הראשונה. וויל ביירס חולץ מהעולם הפוך אבל יש יישות מאיימת יותר שתטריד את אלו ששרדו. צפו בטיזר: