בר ואון רפאלי בראיון זוגי: "מרגש לעבוד יחד"

הדוגמנית המובילה ואחירה השחקן והדוגמן משתפים פעולה וכובשים את הסט בקמפיין משותף. אז כמה הם מפרגנים אחד לשנייה? צפו בראיון זוגי

זמן צפייה: 03:26

כבר תקופה ארוכה שהאח הצעיר במשפחת רפאלי, און, הולך בעקבותיה של אחותו הגדולה והמצליחה בר. אחרי שכבש את עולם הדוגמנות והצטלם עבור מגזין אופנה בריטי, און החליט גם לכבוש את עולם המשחק ומאז הספיק להופיע בסדרת הטלויזיה פולמון ובלהיט הקולנועי של הקיץ "ג'סטה".

עוד ברשת תרבות ובידור:

החגיגה המרגשת של און רפאלי וכוכבי הישרדות

רוצים לזכות בארוחת ערב עם כוכבי טיטאניק?

נטפליקס נוחתת בישראל: זה כל מה שאתם צריכים לדעת

און רפאלי
כוכב עולה. און רפאלי

אתמול השחקן החתיך הוכיח שוב את יכולתיו כדוגמן בקמפיין החורף החדש של  Hoodies שכידוע בר היא הפרזנטורית של המותג מזה שלוש שנים. השניים הצטלמו בקמפיין משותף והוכיחו את מה שכולנו כבר יודעים ממזמן, היופי עובר במשפחה.

טובים השניים. בר ואון רפאלי

שאלנו את בר איך זה להצטלם עם הבייבי של הבית ואיך און בתור פרטנר בהשוואה לשאר הדוגמנים שהיא הצטלמה לצידם. האח הקטן כמובן זכה למחמאות. לאחר מכן, שאלנו אותה על ההריון, מה היא אוהבת ללבוש אחרי שהבטן כבר יצאה ומה הטיפ שהיא יכולה לתת לאישה הריונית כדי שתרגיש סקסית. היה לוהט.

בר ואון רפאלי
הטאץ' אפ של לפני. לא שצריך את זה

את און שאלנו  אילו טיפים הוא קיבל מבר לקראת הצילומים, האם הוא חושב על קריירה בחו"ל ואיזה מין דוד הוא לליב. סיימנו במשחק שנועד לבדוק כמה השניים מפרגנים באמת אחד לשנייה: מי מבינהם יותר מכור לאינסטגרם? מי יותר מפונק? מי יותר קשור לאמא ציפי? צפו בראיון זוגי.

כובשים את המצלמה
היופי עובר במשפחה
החורף הזה יהיה לוהט