תגידו מזל טוב: דנה פרידר ודין שטרן התחתנו

מה לבשה כוכבת הילדים שהפכה היום לכלה יפהפייה? כל הפרטים בפנים. צפו בתמונות

זמן צפייה: 00:29

עונות החתונות של כוכבי הביצה בשיאה. לפני ימים ספורים בלבד, שלומית מלכה ויהודה לוי צעדו אל החופה והפכו לזוג נשוי, והיום (ב) כבר זוג נוצץ אחר נשבעו האחד לשנייה אמונים. השחקנית המוערכת וכוכבת הילדים האהובה דנה פרידר בת ה-30 נישאה באירוע חגיגי ולבן, רגע לפני חג שבועות לבחיר ליבה, איש העסקים דין שטרן בחתונה למבוגרים בלבד.

נשואים: דנה פרידר ודין שטרן | צילום: צילום: עופר חן
דנה פרידר ודין שטרן - בעל ואישה | צילום: צילום: עופר חן
נשיקה ראשונה כזוג נשוי | צילום: צילום: עופר חן

צילום: עופר חן

עוד ברשת תרבות ובידור:

זה רשמי: שלומית מלכה ויהודה לוי התחתנו

השמועה אומרת ש: האם תהיה עונה נוספת של אחת שיודעת?

החתונה של השניים מתקיימת ברגעים אלה, בחוף פרטי בפולג בשרון בהשתתפות 500 קרובי משפחה וחברים. האווירה: יוונית חגיגית כך שחוץ משבירת כוס מסורתית, יש מצב שנשברו שם גם כמה צלחות. בחוף הוקם לכבוד האירוע המרשים, מתחם גדול ורחבת ריקודים, המשלבים את שני הדברים האהובים ביותר על פרידר - ריקודים וגלישה.

בין האורחים היה ניתן לראות את החברים הטובים מהתעשייה: טל מוסרי, עמית פרקש, עפר שכטר, ישראל קטורזה, מירב פלדמן ובעלה הטרי, מייקל לואיס והחברה החדשה סוראיה, מגי אזרזר וחברתה הטובה של פרידר, ימית סול שאף העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מרגשת מההכנות.

 

אחותי כלה ?? ????? אהההההה!!!! @danafrider @omerasaf

A post shared by Yamit Sol-Nottes (@yamitsol) on

מזל טוב לכלה הכי יפה✨?✨ @danafrider #דנהודיןמתחתנים

A post shared by טל מוסרי (@talmosseri) on

על הבופה מנצח בגאון רן שמואלי, שף מסעדת "קלארו" שהיה אחראי בעבר על הקייטרינג בחתונתם של בר רפאלי ועדי עזרא וגם על הקייטרינג בחתונה של לוי ומלכה בסוף השבוע האחרון. אבל זה לא איש המקצוע היחיד שעבד עם שני הזוגות הנוצצות. ברשימת "הספקים" המשותפים ניתן למצוא גם את מעצב שמלות הכלה ויוי בלאיש ואת מיקי בוגנים.

בשבועות האחרונים בני הזוג חגגו את ימי הרווקות האחרונים שלה. פרידר, חגגה מסיבת רווקות במלון בוטיק ״גורדוניה״ ליד אבו גוש בירושלים.

@littlewhite_bridalswimwear ❤️??

A post shared by Dana Frieder (@danafrider) on

השחקנית זכתה להצעת נישואים משמחת מבן זוגה ביולי האחרון, במהלך טיול רומנטי באיטליה אחרי כמעט שנה של זוגיות. אחרי תקופת אירוסים רצופה אירועים מתוקשרים זה סוף סוף הזמן להגיד:  מזל טוב!

דנה פרידר ודין שטרן