עומרי כספי וגל מקל במפגש עם נבחרת כסאות הגלגלים

וגם: החגיגה הגדולה של השפים, דורון אלמוג ממשיך לארח את בכירי המשק בכפר השיקומי "עלה נגב- ערן" ועוד

גל מקל ועומרי כספי

| בנק הפועלים ובראשו מנכ"ל הבנק אריק פינטו יעניק חסות לנבחרת ישראל בכדורסל. בסוף החודש תפתח אליפות אירופה בכדורסל בתל אביב וזאת תהיה הפעם הראשונה בה ישראל תארח את התחרות. בנק הפועלים כאמור יהיה נותן החסות הרשמי לקבוצה השנה ובשנה הבאה. לקראת התחרות נערך מפגש בין נבחרת כסאות הגלגלים של ישראל לנבחרת ישראל בכדורסל אליו הגיעו עומרי כספי, עשהאל שבו, גל מקל, מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין, יו"ר האיגוד עמירם הלוי, מנכ"ל הבנק כמובן אריק פינטו ונוספים.

גל מקל ועומרי כספי
גל מקל, עומרי כספי ונוספים

| כשאחד המותגים הבולטים בישראל חוגג 50 שנה, זאת סיבה למסיבה וכך עשתה קבוצת ברימאג יבואנית קנווד בישראל. המותג המדובר חגג יובל ולכבוד הרגע הזה חגגו בענק במתחם האירועים לאגו שבראשון לציון. מי שניצח על הכל היה סמנכ"ל השיווק והמכירות של המותג אבינועם כהן. הגיעו תום אביב, צחי בוקששתר וקארין גורן.

מורן כהן ותום אביב. צלם אלעד גוטמן
מורן כהן ותום אביב. צילום: אלעד גוטמן
מורן כהן, קרין גורן, צחי בוקששתר ואבינועם כהן. צילום: אלעד גוטמן
צחי בוקששתר ופיני כהן. צלם אלעד גוטמן.
צחי בוקששתר ופיני כהן. צילום: אלעד גוטמן.

| מסורת החיבור לקהילה של קרן המועדון של מכבי תל אביב עם עמותת ספיישל אולימפיקס נמשכת. וגם השנה לפני המשחק הביתי הזמינו אנשי מועדון הספורט המדובר, ספורטאים של העמותה לקבל מדליית כבוד של הקרן. הפעם קיבל כדורגלן ספיישל אולימפיקס שלומי ג'יבלי בן ה-21. את מדליית הכבוד קיבל מקפטן הקבוצה שרן ייני.

בן ייני, שלומי ג'יבלי ובן מנספורד. צילום יחצ
בן ייני, שלומי ג'יבלי ובן מנספורד. צילום: יחצ

| האלוף במיל' דורון אלמוג ממשיך להביא את בכירי המשק לכפר השיקומי "עלה נגב – נחלת ערן" שבמועצה האזורית מרחבים אותו הקים לבנו ערן שנפטר לפני עשר שנים. הפעם הגיעו אל הכפר יו"ר חברת מגדל, מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו, מנכ"ל איגוד חברות הביטוח זאב אבן חן, מנכ"ל ג'וינט ישראל פרופסור יוסי תמיר. מי שפיקח על הביקור הוא מנהל הכפר אבי וורצמן. במהלך הביקור הסביר אלמוג למשתתפים על המקום וכיצד הוא תורם לאנשים עם מוגבלויות.

דורון אלמוג, יוחנן דנינו ואבי וורצמן
דורון אלמוג, יוחנן דנינו ואבי וורצמן