תאמצו אותי, פליז! הזוגות הגאים שהכי היינו רוצים שיאמצו אותנו

ברוח הסערה סביב ההתנגדות לעמדת המדינה בנושא אימוץ ילדים ע"י זוגות חד מיניים, קבלו את שבעת זוגות הגייז שהכי היינו רוצים להצטרף למשפחה שלהם

זמן צפייה: 00:46

ניל פטריק האריס ודייויד בורטקה

ניל פטריק האריס ודייויד בורטקה נמצאים יחד כבר 13 שנים, ונישאו ב2014. יש להם תאומים בני שבע, גדעון סקוט והארפר גרייס, ואם יש סיבה אחת לרצות להצטרף למשפחה שלהם, היא התמונה השנתית שלהם להאלווין. מדי שנה הם בוחרים נושא והולכים איתו עד הסוף. התוצאה – לא רק חמודה בטירוף ומעוררת קנאה, אלא שגם אין ספק שמספקת להם זכייה בטוחה בכל תחרות תחפושות אפשרית.

מתיקות מתפרצת. ניל פטריק האריס, דייויד בורטקה והילדים

עוד ברשת תרבות ובידור:

דניאל מורשת יצא מהארון: "את חיי אחלוק עם גבר"

מה חשבנו על ההופעה של רדיוהד?

דנקרק הוא סרט המלחמה הטוב ביותר של העשור האחרון

אלן דג'נרס ופורשה דה רוסי

אם להאמין לצהובונים, הזוגיות של דג'נרס ודה רוסי, שהתחתנו ב2008, לא נמצאת בשיאה – או יותר נכון, גוססת. אבל בינתיים השתיים ממשיכות להכחיש את השמועות ומפגינות חזות אוהבת. עוד שמועה בלתי פוסקת איתן הן נאלצות להתמודד היא שדה רוסי בהריון. גם זו שמועה כוזבת, בינתיים לפחות, אבל אם יבוא היום והשתיים יהפכו לאמהות, אין ספק שהילדים יהיו ברי מזל – גם אמהות קוליות בטירוף, מצחיקות והכי חשוב – אין דבר מגניב יותר מזה שאמא שלך היא בעצם דורי.

אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי
אלן דג'נרס ופורשה דה רוסי

ריקי מרטין וחוואן יוסף

פצצת הפופ הלטיני והאמן הסורי-שוודי הודיעו בנובמבר האחרון שהם מאורסים אחרי קרוב לשנה של זוגיות. למרטין כבר יש שני ילדים, תאומים בנים בני 9 אותם הביא לעולם בעזרת אם פונדקאית.

ריקי מרטין וחואן יוסף
ריקי מרטין וחואן יוסף

הראל סקעת ועידן רול

סקעת עלה לכותרות השבוע, לאחר שכתב פוסט בוטה וטעון נגד ההחלטה שלא לאפשר לזוגות גאים לאמץ ילדים. הוא ורול נמצאים כעת בהליך פונדקאות ונותר רק לאחל להם בהצלחה וגם קצת לקנא בילדים העתידיים שלהם שיקבלו זוג הורים הורסים ורגישים. בונוס מיוחד – שירי ערש לפני השינה מאבא הראל. דרך לא רעה בכלל להירדם כל לילה.

הראל סקעת ועידן רול
הראל סקעת ועידן רול

אורנה בנאי ובת חן סבג

בנאי וסבג הן זוג טרי, אז לא נלחיץ אותן עם דיבורי ילדים ומשפחה. מה שכן, מדובר כנראה בזוג הכי מגניב כרגע בביצה המקומית שלנו ובין השנינות של אורנה ליצירתיות של סבג (אם לא ראיתם עדיין את "מטומטמת" – הגיע הזמן), אין ספק שיהיה כיף שם בארוחות המשפחתיות.

אורנה בנאי. אם לתפארת
בת חן סבג
בקרוב אצלך. בת חן סבג

טום דיילי ודסטין לאנס בלאק

הזוגיות של השחיין האולימפי בן ה23 עם התסריטאי בן ה42 היתה נראית קרובה לסיום כואב כשנודע שלדיילי היתה מערכת יחסים מהצד בזמן שהשניים גרו כל אחד ביבשת אחרת. לשמחתנו ושמחתם, נראה שהם התגברו על המכשולים כשנישאו לפני כחודשיים ודיילי הצהיר שהוא התחתן עם אהבת חייו. דיילי עדיין צעיר מאוד, כמעט ילד בעצמו, אבל אנחנו מוכנים שיאמץ אותנו רק כדי שיעביר לנו שיעורי שחייה פרטיים. בכל זאת – שתי מדליות.

טום דיילי
זוג אולימפי

סמירה וויילי ולורן מורלי

אולי השמות הפחות מוכרים ברשימה, אבל מדובר בזוג לוהט עם סיפור מעניין. ויילי שמככבת בימים אלו ב"סיפורה של שפחה" (וגם קיבלה בשבוע שעבר מועמדות לאמי על התפקיד), שיחקה במשך שלוש עונות בסדרת הלהיט של נטפליקס "כתום זה השחור החדש". מורלי היא אחת מתסריטאיות הסדרה, והשתיים הכירו על הסט, כשבזמן הזה היא עדיין היתה נשואה לגבר. השניים התגרשו ב2015, ושנתיים לאחר מכן, וויילי והיא הודיעו שהן מאורסות. השתיים התחתנו במרץ האחרון.

סמירה וויילי ולורן מורלי