זוג לא צפוי: השואו של נועה קירל ורד אורבך

הכוכבת הצעירה שכבשה את המדינה בשיתוף פעולה מסעיר עם הכוכב הותיק והסגול

מכל הפעמים בהן יצא לנו לקנא בכוכבת העל נועה קירל, יש לנו הרגשה שזאת הפעם המוצדקת מכולן. זמרת הפופ בת ה-16 כבר הוציאה סינגלים שכבשו את הקהל הצעיר ומושמעים ללא הרף בתחנות הרדיו, הופיעה על הבמות ברחבי הארץ ובתכניות טלויזיה ואפילו זכתה לתפקיד בתאטרון. בימים אלו, היא כובשת פסגה נוספת בעולם הבידור וזוכה להופיע בצמוד לאחת הדמויות הצבעוניות והמצחיקות ביותר בתעשייה.

איזה חיוך! נועה קירל
איזה חיוך! נועה קירל

עבור קמפיין חדש, קירל תככב בצמוד לרד אורבך הרוקיסט כוכב "רד בנד" ו"המופע של רד ודביר". בחמישי האחרון הצטלם קמפיין חדש ל- WOW- פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת הדפסת תמונות אישיות, על מגוון רחב של מוצרים. אורבך הוא הפרזנטור של המותג ובמסגרת הקמפיין,  מגיש תכנית אירוח בשם The WOW show וקירל תופיע לצידו.

נועה קירל ורד אורבך
נועה קירל ורד אורבך

אך נועה אינה הקירל היחידה שמשתתפת בפרוייקט. גם אימה של כוכבת הנועה, אילנה קירל לקחה חלק בצילומים. אילנה, יבואנית ובעלת בוטיק בגדים יוקרתי בכפר סבא, מתפקדת ביום יום על תקן הסטייליסטית של בתה, וזאת שמעורבת בלו"ז ובניהול שלה מאחורי הקלעים. זוהי הפעם הראשונה בה היא מצטלמת לצדה של בתה, וטועמת מאור הזרקורים.

היי אימוש, אילנה ונועה קירל
היי אימוש, אילנה ונועה קירל

הכימיה ביום הצילום בין רד לנועה היה מיידי, ורד כבר הזמין את נועה להתארח אצלו באחת ההופעות. בהחלט שיתוף פעולה יוצא דופן. צפו בתמונות:

רד נוגס בתסריט
רד נוגס בתסריט
טאץ' אפ אחרון לפי שמתחילה התכנית
טאץ' אפ אחרון לפי שמתחילה התכנית
וואו!
וואו!
פעמיים קירל
פעמיים קירל

עוד ברשת תרבות ובידור:

נטע אלחמיסטר מקבלת כרטיס אדום מהחבר

 מי יבשל בחתונה של דנה פרידר ודין שטרן?

הטריילר לסרט האימה שיגרום לכם לסיוטים