החופשה המשפחתית המפנקת של נועה תשבי

בין צילום קמפיינים לעבודה אינטנסיבית מעבר לים, נועה תשבי החליטה שהיא ומשפחתה חייבים פינוק לנשמה. אז איפה המשפחה הפוטוגנית נופשת?

בטח הרגשתם את הנוכחות הזוהרת שלה בישראל בשבועות האחרונים, מפזרת גלאם הוליוודי במזג האוויר המקומי מלא הלחות והחום, אבל אל תתרגלו יותר מדי כי נועה תשבי כבר הספיקה לארוז את המשפחה שלה והחפצים האישיים ולהתעופף לחופשה מפנקת.

הפעם השחקנית והמפיקה הישראלית החליטה לא להרחיק יותר מדי ולקחה את רוס בן זוגה האוהב ואת ארי בנם הבכור לחופשה משפחתית מפנקת במיקונוס, הסיבה למסיבה היא יומלדת של חבר של השניים מאוסטרליה שהחליט להזמין כמה עשרות חברים לאי המפנק לחופשה מפנקת פלוס יומלדת מוגזמת במיוחד.

שלוש ארבע
ולעבודה

עוד ברשת תרבות ובידור:

הזוגות הגאים שהכי היינו רוצים שיאמצו אותנו

לביונסה יש בובת שעווה חדשה ומפחידה

כרטיס זוגי: האם "זוג יונים" הוא באמת כזה סקסי?

תשבי ורוס שכרו בית על האי עוצר הנשימה ואפילו צירפו לנסיעה את אחייניתה של של נועה כדי שתעשה קצת בייביסיטר בזמן שאבא ואמא מבלים וזוכים קצת לזמן איכות זוגי נחוץ במיוחד ואל תחשבו שהחופשה הכה נחוצה של תשבי לא הגיעה אחרי עבודה קשה, רגע לפני שהתעופפה תשבי סיימה להצטלם לקמפיין הסתיו חורף של המעצבת מיכל נגרין כאשר היא עוטה על עצמה בגדים שחורים באווירת רטרו ובעיקר גורמת לנו להזיע יותר ממבט חטוף בתמונות של מי שנחשבת אחת הישראליות היפות ביותר שיש.

ואז לחופשה
נועה תשבי
במיקונוס

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר