המתנה המפתיעה שהעניק רם עמנואל לראש העיר חיפה

וגם: המותג שחגג 80 שנה להיווסדו, האירוע השנתי של עמותת אור למשפחות, מותג הספורט בוחר את שחיין השנה ועוד

רם עמנואל ויונה יהב

|ראש עיריית שיקגו המבקר בישראל רם עמנואל הפתיע את ראש העיר חיפה יונה יהב עם מתנה מפתיעה במיוחד. עמנואל העניק ליהב אמש (ראשון) חולצה וכובע מקוריים של קבוצת הבייסבול של שיקגו, שזכתה בשנה שעברה באליפות. משעשע במיוחד היה הרגע שבו יהב אמר לעמנואל כי ישמח אם בפעם הבאה שהוא מגיע לביקור נוסף - יביא לו חולצה במידה גדולה יותר. עוד הוסיף יהב כי הוא מקווה שהחולצה תביא מזל לקבוצות הספורט השונות של חיפה.

רם עמנואל ויונה יהב
רם עמנואל ויונה יהב

|כמו בכל שנה, גם השנה ערכה קבוצת דלקל את אירוע הלקוחות המסורתי שלהם במתחם חצר הגלבוע שבצפון הארץ. למעלה מ-1000 איש הגיעו לחגוג את השנה החדשה עם בכירי החברה ולטעום מארוחת הערב של קייטרינג "נתחים". על החלק האומנותי הופקד אדיר מילר. הגיעו להרים כוסית עם מנכ"ל החברה יניב כהן: מנכ"ל סונול ניר גלילי, בעלי קפה גרג יאיר מלכה, מנכ"לית דלק ישראל אסתר אלדן, מנכ"ל רשת טן ערן וקנין, יו"ר חוצה ישראל חוסאם שארה, סמנכ"ל הכספים של דלק ישראל משה משיח ונוספים.

יניב כהן,אסתר אלדן, משה משיח ויונתן חי
יניב כהן,אסתר אלדן, משה משיח ויונתן חי

|מותג רכבי היוקרה אינפינטי הזמין 200 מלקוחותיו לחגוג איתו את ועם מנכ"ל החברה שמעון זיקרי את השנה החדשה, באולם התצוגה של החברה בהרצליה פיתוח. בתפריט: ארוחה של השף ושופט "משחקי השף" אסף גרניט.

שמעון זיקרי ואסף גרניט
שמעון זיקרי ואסף גרניט

|כותב רב המכר "start up nation" סול זינגר נפגש אמש (ראשון) עם משלחת בכירים הכוללת אנשי עסקים שהגיעו מסין לביקור לימודי על הסטארט אפ הישראלי. זינגר הרצה לאותה המשלחת על אומת הסטארט אפ ובסיום חילק את ספרו עם חתימה לאותם אנשי עסקים שהגיעו מטעם להב, היחידה לפיתוח מנהלים של אוניברסיטת תל אביב.

סול זינגר
סול זינגר

|ד"ש מערן זהבי: משלחת בכירה מגוואנגז'ו הגיעה לישראל על מנת לחתום על הסכם ידידות ושיתוף פעולה עם העיר תל אביב. במעמד החתימה על ההסכם נכחו סגן ראש העיר אסף זמיר וראש העיר הסינית וד"ר שוקי גלייטמן ראש נציגות העיר בישראל.

אסף זמיר
אסף זמיר
שוקי גלייטמן
שוקי גלייטמן

|בית האופנה משכית והמעצבת הראשית שלו שרון טל אירחו את ראש העיר תל אביב רון חולדאי ואשתו יעל בתצוגת האופנה של החברה בלונדון. חולדאי ואשתו הגיעו לעיר במסגרת הפסטיבל הישראלי הגדול באירופה "תל אביב בלונדון". במהלך התצוגה הוצגו דגמים שונים על דוגמניות ישראליות וביניהן שירז טל, הודא נקש, יושיבה ג'ונס ונוספות.

שרון טל ויעל ורון חולדאי
שרון טל ויעל ורון חולדאי

|למעלה מ-1500 איש הגיעו לחגיגות יום הולדת 80 למותג זוגלובק שנערכו באמפי פארק בקריית מוצקין. המקום כולו עוצב בלוק של זוגלובק עם דוכנים של נקניקיות, עמודי פרסום של פעם ועוד. על הנחיית האירוע הופקדה אשתו של בעלי זוגלובק: צביה זוגלובק. אל האירוע הגיעה כמובן כל משפחת זוגלובק.

הזוגלובקים
הזוגלובקים חוגגים 80 שנה

|לאחר עשור כמנכ"לית יקב רמת הגולן נפרדה ענת לוי מתפקידה באירוע פרידה חגיגי במסעדת קלארו של השף רן שמואלי בתל אביב. במהלך האירוע איחלה לוי למנכ"ל הנכנס יאיר שפירא בהצלחה ואמרה "יש לך עץ חברה מפואר ויפהפה, שמור עליו והמשך לפתח ענפים חדשים".

רן שמואלי עם יאיר שפירא וענת לוי
רן שמואלי עם יאיר שפירא וענת לוי

|מייסדת ומנכ"לית עמותת "אור למשפחות" עירית אורן גונדס ערכה את האירוע המסורתי שלה בסינמה סיטי גלילות. האירוע כולו, אליו הגיעו למעלה מ-1000 איש, נתרם על ידי יו"ר אגודת הידידים של העמותה - איש העסקים משה אדרי. בין התורמים שהגיעו היו איזי שרצקי, ניצה בילט, מיקי קם, עינת שרוף ונוספים.

עירית אורן גונדרס, משה אדרי, מיקי קם ועינת שרוף
עירית אורן גונדרס, משה אדרי, מיקי קם ועינת שרוף

|הקוקטייל החגיגי לקראת טקס פרסי אופיר נערך אמש (ראשון) בקומה הרביעית בתל אביב ובמהלכו הוצגו המועמדים בקטגוריות השונות לחברי האקדמיה. במהלך האירוע העניקה סמנכ"לית השיווק של פררו רושה ולריה טלמלי, נותנת החסות לטקס, את פרמידת פררו שהוכנה במיוחד. נכחו ליאור אשכנזי, רן דנקר ונוספים.

ולריה טלמלי וליאור אשכנזי
ולריה טלמלי וליאור אשכנזי

|מנהל מותג הספורט המוביל "ארנה" אודי מוליוב ערך אמש (ראשון) את ערב גאלת בחירת שחיין ושחיינית השנה של ישראל. במהלך האירוע, הוצגה קולקציית בגדי הים החדשה של נבחרת ישראל, בנוכחות יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון ובכירי החברה.

תצוגה בדרך שלהם
תצוגה בדרך שלהם

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר