שרה נתניהו חוגגת את הניצחון: "יש עוד שכבר רצים בשרשרת"

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו הגיעה לחגוג אמש ביום ההולדת של חברתה ניקול ראידמן והגיבה לראשונה על הניצחון בבית המשפט "אני שמחה שהאמת מתחילה לצאת לאור"

זמן צפייה: 03:08

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה אמש לחגוג ביום ההולדת של חברתה הטובה, ניקול ראידמן שחגגה בהוד והדר את יום הולדתה ה-31 והתייחסה לראשונה לניצחון שלה ושל בעלה בבית המשפט באותו יום. נתניהו רמזה שהיא ובעלה שוקלים להגיש תביעות נוספות: "יש עוד שכבר רצים בשרשרת", אמרה כשנשאלה "מי הבא בתור".

 

אשת ראש הממשלה מגיעה לחגיגות היום ההולדת של ניקול ראידמן | צילום: עופר חן

נתניהו שהגיעה עם שומרי ראשה לחגיגות יום ההולדת של אשת העסקים ראידמן סיפרה לכלי התקשורת במקום: "אני כבר למעלה מ-20 שנה עומדת במתקפות של תקשורת, חלקים מהתקשורת, ואני שמחה שהאמת מתחילה לצאת לאור"."אם הייתי הולכת ותובעת כל אחד שתוקף אותי ומשחית את הדמות שלי והאישיות שלי אז הייתי צריכה לבלות בבתי המשפט כל היום, אבל יש לי הרבה דברים לעשות בחיים – בין השאר למען מדינת ישראל בכל הפעולות שלי ובין השאר כפסיכולוגית בעבודה שלי, כאמא", הוסיפה. "אני לא עובדת כל חיי אבל מדי פעם אני בוחרת לי איזו נקודה"."אני רוצה להודות לציבורים גדולים של אנשים – אלה שמכירים בי יודעים את האמת, אבל גם אנשים שלא מכירים ותומכים ונותנים לי המון כוח ואהבה בכל מקום שאני מגיעה אליו וגם דרך הרשתות החברתיות. אני רוצה להודות לכל האנשים שתומכים בי ובשבילנו זה יום גדול", סיכמה.

 

 

 

צילום: עופר חן
שלום שלום | צילום: עופר חן
שרה נתניהו עם כלת האירוע, ניקול ראידמן | צילום: עופר חן

צילום: עופר חן