יעל בר זוהר: "אני לא מאמינה שאמיר לא פה"

יעל בר זוהר על ההלם והגעגוע ממי שהיה חברה הטוב, אמיר פרישר גוטמן ז"ל, שאף הכיר לה את בעלה כיום, גיא זו-ארץ. צפו בראיון המלא

זמן צפייה: 17:28

"נורא חשוב לי להגיד כמה מדהים הוא היה, ואיך שהוא הציל את האחיינית שלו. הוא מסר את נפשו ונזכור ממנו את כל הכישרון האדיר הזה. אמיר הוא אדם עם המון אנרגיות, ותשוקה ויצירה ואני לא מאמינה שהוא לא פה, זה לא נתפס", סיפרה בדמעות יעל בר זוהר. "השתמשו הרבה במילה 'גיבור', והוא באמת התמודד בגבורה לאורך כל הדרך שלו".

 

ליעל בר זוהר ואמיר פרישר גוטמן ז"ל מערכת יחסים ארוכת שנים, הכוללת פרוייקטים מקצועיים שונים. הבולט ביניהם היה המחזמר "מרי לו" שעלה בשנת 2002, בו כיכבו כשחקנים הראשיים. מרי לו הפכה להצלחה מטורפת, עד שאמיר פרישר גוטמן הסכים להתחלק בתפקיד הראשי עם שחקן נוסף - גיא זו-ארץ, שהפך לימים לבעלה של בר זוהר.

אמיר שלי אהוב יקר.. אני עדיין מסרבת לקבל את הבשורה המזעזעת שאתה כבר לא כאן איתנו. אחרי כל מה שעברת.. אחרי שקיבלת את החיים שוב במתנה והערכת אותם והיית מלא רצון אמיתי לעזור למי שזקוק.. אחרי שנלחמת וכבר קרה הנס ההוא ,רציתי להאמין שגם הפעם יתחולל נס ותתעורר ותהיה שוב איתנו. כי אם יש מישהו שיש בו את הכוחות ואת האהבה - זה אתה. חיית חיים קצרים מדי אך מלאים. מצאת את ינאי אהבת חייך שבכישרונך ובאינטואיציה הטובה שלך זיהית ומיד התחלת איתו חיים. הבאתם לעולם את רוי הילד המתוק שלכם וכל כך רציתם להביא לו אחים. יש דברים שכנראה לעולם לא נבין למה???? למה??? אני מנסה להתנחם בעובדה שגם ברגעיך האחרונים היית עטוף במשפחה ובחברים האוהבים שלך.״צבא האוהבים של אמיר״. אני אתגעגע אליך. תמיד הערצתי את כוח הרצון שלך .. כנראה שהפעם הרצון מלמעלה היה חזק יותר. אנחנו אוהבים אותך כאן. מקווה שלפחות עכשיו אתה לא סובל. כואבת את הסוף האכזר שלך. בטוחה שינאי ישמור על רוי ויאהב אותו גם בשבילך. אוהבת אותך, יעל@ @yanaifryszerguttman

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on

"היו לנו המון במות משותפות בתור 'כוכבי נוער', שהבולטת ביניהם הייתה ההצגה 'מרי לו'" סיפרה יעל בר זוהר. "אחרי כמאתיים הצגות, ביקשנו מחליפים ומי שבא להחליף את אמיר, כשהוא לא יכל להופיע, היה גיא".

עוד ברשת תרבות ובידור:

מצמרר: הסרטון האחרון של אמיר פרישר גוטמן

יהודה לוי על חיי הנישואין וצילומי העונה השנייה של המדרשה

דודי בלסר חוגג 40: כך הוא נראה היום

15 שנה מאז עלתה 'מרי לו' על במות תאטרון הבימה, לא שיחקו יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ יחד, עד להצגה החדשה שעולה בימים אלו, "פעם בשנה", בבימויו של אלון אופיר, בה הם משחקים זוג נשוי. המחזה זכה בפרסים רבים, הועלה לראשונה בברודווי ואף זכה לעיבוד קולנועי. הוא מספר את סיפורם של גבר ואישה שנפגשים במקרה במסעדה הרחק מביתם. למרות ששניהם נשואים לאחרים הם מוצאים את עצמם למחרת בבוקר מתעוררים יחד במיטה בחדר מלון. חדורים תחושות אשם, אך גם מאוהבים עד מעל לראש, הם מחליטים להמשיך להיפגש באותו חדר מלון, פעם בשנה באותו זמן. וכך הם מנהלים רומן לוהט מהצד במשך 20 שנה. "אמרתי לגיא שאם הוא רוצה לשחק עם שחקנית ושיהיו כל מיני עניינים, אז אתה חייב לעשות איתי. אין אישור לפרטנרית אחרת", צחקה בר זוהר. צפו בראיון המלא עם יעל בר זוהר, מתוך בוקר חם.