אמא של מגי על הטענות כי זייפה את הבכי: "הכי אמיתי שיש. כל הלילה לא ישנתי"

אמה של דיירת האח הגדול תוקפת את מי שטענו כי מדובר ב״דמעות תנין״: ״זו תת רמה, אלה אנשים חסרי חיים שמתחבאים מאחורי מקלדת״

זמן צפייה: 01:57

אמש (רביעי) צפו מעריצי ״האח הגדול״ במונולוג של מגי טביבי בחדר האח הגדול שבו היא פרצה בבכי כשדיברה על היחס שהיא מקבלת מהדיירים בעקבות הרומן עם ישראל: ״אף אחד לא נמצא בנעליים שלי, אף אחד לא יודע מה עברתי בחוץ ומה אני עוברת פה בבית. מי אתם שתגידו לי אם אני שומרת אמונים או לא שומרת אמונים? עם כל העולם אני אתמודד, מול כל העולם אני אעמוד, רק חשוב לי שהמשפחה שלי, הגרעין שלי, לא תחשוב עליי דברים נוראיים, אבל אני לא יודעת את זה״.

חלק מהצופים הזדהו עם דברי מגי וחשבו שהמונולוג היה קורע לב. אחרים מבין הצופים תקפו את מגי וטענו כי מדובר בדמעות תנין, בבכי מזויף שנועד לזכות באהדת הקהל.

הבוקר יצאה ג׳ולייט טביבי, אמה של מגי, להגנה על בתה בפוסט שכתבה בפייסבוק. בשיחה לאתר רשת, מסבירה טביבי האם את הדברים ומגיבה לטענות כלפי מגי: "בכי כזה אפשר לזייף? לרמות כאלה אנשים מגיעים? זו תת רמה של אנשים חסרי חיים שמתחבאים מאחורי מקלדת״.

טביבי מספרת שהיא לא ישנה כל הלילה. ״אני מבינה אותה, אני מכירה אותה, אי אפשר לזייף במקומות האלה. זה כל כך לא פייר; להגיד שהיא שחקנית? גם השחקנים הכי טובים לא יכולים לשחק ככה, זה אמיתי. זה בא מתוך הנשמה״.

 

עוד ב"גיל משעלי שם עין":

כל הפרטים על החתונה של אדל בספלוב

אדל חושפת מי עלול לעשות לה בושות

נטע ברזני: אני הולכת לעשות פוגרום

אביבית בר זוהר בזוגיות חדשה

 

טביבי ממשיכה בעצב: "אני גאה בבת שלי ובמה שהיא עושה. אני תומכת בה ושמחה שהיא עושה החלטות נבונות. גידלתי ילדה עם ערכים, ילדה מלאת נתינה. הרוע היה ויהיה גם אחרי מגי. היא חיה את הרוע, הרוע היה הצל שלה. מגי היא מושלמת, היא עומדת לעשות דרך ולפתח קריירה. אני בעד שיראו בה את הדברים הטובים, לא רוע".